Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-08, 20:13
Medlem
Spännande, hemsidan är otillgänglig pga uppdatering, är det dags för den nya plattformen nästa vecka?
Citera
2014-06-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girasoul
Spännande, hemsidan är otillgänglig pga uppdatering, är det dags för den nya plattformen nästa vecka?

Är det därför jag inte kan logga in?

Jag får ett meddelande om att mitt konto är låst och att nytt lösenord skickats till min men har inte fått något mail
Citera
2014-06-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip00
Är det därför jag inte kan logga in?

Jag får ett meddelande om att mitt konto är låst och att nytt lösenord skickats till min men har inte fått något mail

Det är felmeddelandet om du har skrivit in fel lösenord, begär att få ett nytt lösenord så trillar det inte på mejlen.
Citera
2014-06-09, 09:12
Medlem
Har lyckas logga in, men kommer inte vidare till mitt konto, utan kommer till "återuppta din registrering", där jag ska skriva in hur mycket jag vill investera, händer det samma sak för nån annan eller?
Citera
2014-06-09, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capri79
Har lyckas logga in, men kommer inte vidare till mitt konto, utan kommer till "återuppta din registrering", där jag ska skriva in hur mycket jag vill investera, händer det samma sak för nån annan eller?

För min del kommer jag in normalt, kom inte ihåg mitt lösenord så jag var tvungen att återställa det.

Sen ser ju informationen lite konstig ut, säger att jag har gjort insättningar i år (nej) att jag har haft 1% avkastning i år (knappast) etc.

Samt att jag endast har möjlighet att begära uttag för pengar som inte är utlånade. Men det är väl bara lite småfel i interfacen eller något sånt, hoppas jag.
Citera
2014-06-09, 13:33
Medlem
Jag kan inte logga in eller återställa mitt lösenord, värdelöst!!
Citera
2014-06-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsguru
Jag kan inte logga in eller återställa mitt lösenord, värdelöst!!

Det händer när man har ett företagskonto. Har du ett sådant ska du maila eller ringa Trustbuddy för att få hjälp!
Citera
2014-06-09, 20:06
Medlem
jag har lyckats återställa mitt lösen och kommer in på kontot..

MEN trustbuddy har fuckat till det och det saknas pengar hos mig plus att jag stoppade utlåning för flera månader sedan, den spärren har dom tagit bort och lånar nu ut mina pengar igen.

nu är det faan dags att avsluta hos trustbuddy.
Citera
2014-06-09, 21:15
Medlem
Jag kom in efter att ha bytt lösenord.
Men jag kan inte ta ut pengar som är utlånade. Man skulle ju kunna ta ut 90%?

Jag kan inte heller stoppa utlåningen någonstans.
Senast redigerad av pommac69 2014-06-09 kl. 21:19.
Citera
2014-06-09, 21:32
Medlem
MEN FY FAN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER PÅ TRUSTBUDDY???
Först kommer jag inte in på mitt konto utan lösenordet är ändrat och det skulle ni ha skickat ett mail till mig om men det har ni inte gjort! När jag väl kommer in på mitt konto (efter att ha fått skickat efter ett nytt lösenord själv) Ja vad ser jag då? Jo helt plötsligt har två av mina lån gått till inkasso fastän jag har betalat förlängning på bägge lånen minst en vecka i förväg innan dom gick ut? HUR I HELVETE GICK DET TILL OM JAG FÅR FRÅGA??? Och vart har mina pengar tagit vägen som jag har betalat in?
Citera
2014-06-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
MEN FY FAN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER PÅ TRUSTBUDDY???
Först kommer jag inte in på mitt konto utan lösenordet är ändrat och det skulle ni ha skickat ett mail till mig om men det har ni inte gjort! När jag väl kommer in på mitt konto (efter att ha fått skickat efter ett nytt lösenord själv) Ja vad ser jag då? Jo helt plötsligt har två av mina lån gått till inkasso fastän jag har betalat förlängning på bägge lånen minst en vecka i förväg innan dom gick ut? HUR I HELVETE GICK DET TILL OM JAG FÅR FRÅGA??? Och vart har mina pengar tagit vägen som jag har betalat in?

ja du ska ju ej tro att det bara är oss långivare dom blåser.
Citera
2014-06-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
ja du ska ju ej tro att det bara är oss långivare dom blåser.

Jag skulle in på mitt konto idag för att betala av hela lånen men nu vågar jag inte betala för jag vet ju inte vart pengarna tar vägen??? Tur att jag har kopior på det som jag har betalat in.
Senast redigerad av canoon 2014-06-09 kl. 21:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in