Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-01, 17:35
  #1
Medlem
PitchBlease7846s avatar
Jag hade igång radion idag och råkade slå över till P3. Då fick jag höra hur dom garvade och sarkastiskt pratade om flashback som en "nyhetskälla".

"Jag har hört på flashback att alla invandrare är kriminella xP"

"Jag har hört på flashback att alla femenister är horor xD"

http://sverigesradio.se/sida/default...programid=4142

Lyssna från ungefär 0.53


Nackskott i pannan på dessa individer? eller har dom rätt i hur dom resonerar tycker ni?

Jag tycker själv att eftersom flashback är ett forum, inte en nyhetsmedie, så tar man allt med en nypa salt och söker efter källa etc...
Citera
2011-07-01, 17:40
  #2
Medlem
zBr9s avatar
Ser inga konstigheter. Flashback är känt som fan, så det kommer givetvis att komma skämt som baseras på första intryck och gamla fördomar om forumet. Och ska vi vara uppriktiga med oss själva så ÄR väl Flashback mest känt för utomstående som "knarknazistporrdödsforumet". Det är en stämpel man får leva med. Tycker Flashback är på tok för brett och varierat för att jag ska kunna ta åt mig personligen om någon thrashtalkar det, och jag gör det själv ofta också på liknande sätt som exemplen som togs upp.
Citera
2011-07-01, 17:40
  #3
Medlem
-Orko-s avatar
Jag fattar inte vilket klipp det är man ska lyssna på, din länk tar mig till länksidan för klippen men inte längre.

OnT: Varför skulle man inte få håna flashback? Klart de har rätt.
Citera
2011-07-01, 17:44
  #4
Medlem
Varför finns det ett sådant jävla behov av att försvara flashback?
Tar du åt dig?
Citera
2011-07-01, 17:47
  #5
Medlem
Flusons avatar
Vem fan bryr sig om P3 och vad som säger?
Citera
2011-07-01, 17:54
  #6
Medlem
ryamattas avatar
Kommer alltid finnas folk som har problem med flashback. Bara att skita i det.
Citera
2011-07-01, 18:02
  #7
Medlem
damparnes avatar
vafan länken hjälpte ju inte något vidare... vilket program?
Citera
2011-07-01, 18:16
  #8
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcpee
Varför finns det ett sådant jävla behov av att försvara flashback?
Tar du åt dig?
För att TS tycker att alla invandrare är kriminella och alla feminister är horor?
Citera
2011-07-01, 18:20
  #9
Medlem
beregistains avatar
Det skulle passa mer om dom bytte Aftonbladet mot Flashback i deras hån, skulle stämma bättre.
Citera
2011-07-01, 18:21
  #10
Medlem
Blygakattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damparne
vafan länken hjälpte ju inte något vidare... vilket program?
Det senaste programmet.
Citera
2011-07-01, 18:26
  #11
Medlem
Fast det ligger ju något i det. Här på Flashback hör man ständigt att invandrare är kriminella och att feminister är, nå, kanske inte horor, men åtminstone omtalas de i väldigt negativa ordalag.

EDIT: Haha, lyssnade nu och drog en del på smilbanden. Kom igen... de fick ju in en fullträff för fan!
__________________
Senast redigerad av Vetrarmegin 2011-07-01 kl. 18:38.
Citera
2011-07-01, 18:26
  #12
Medlem
Dunderaxel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Det skulle passa mer om dom bytte Aftonbladet mot Flashback i deras hån, skulle stämma bättre.

Sen när förespråkar AB att feminister är horor och alla invandrare är kriminella?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback