Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-10-30, 04:43
Medlem
andwahs avatar
Vem är världens tråkigaste artist? Jag lägger min röst på Eric Clapton, vilket sömnpiller den mannen är.....
Citera
2004-10-30, 05:39
Medlem
TheMPGs avatar
Phil Collins... dom spelar väl i typ samma kategori..

Slå på valfri hissmusik-kanal, tex mix megapol, så kommer det gäsp-musik i massor, man kommer inte ens ihåg vilken låt som spelades nyss..

Kan inte komma på mig själv med att ha höjt volymen för en låt en enda gång på den kanalen..

Lugna favoriter, samma där..
Citera
2004-10-30, 05:44
Medlem
La Chasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andwah
Vem är världens tråkigaste artist? Jag lägger min röst på Eric Clapton, vilket sömnpiller den mannen är.....

Menar du tråkig på scen, eller privat - eller rentav både och?
Citera
2004-10-30, 06:00
Moderator
MondoBizarros avatar
Njaaa...jag har lite svårt att hålla med.
Tyvärr, får man väl säga.
Att generellt såga t ex Clapton känns rätt i dagsläget, men alla har ju en historia och den här killen har ju faktiskt gjort en hel del bra tidigare i livet.

Däremot reklamradio-musik!
Utan nån som helst tanke och mening!
DET är tråkigt!
Citera
2004-10-30, 10:12
Medlem
andwahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Chasse
Menar du tråkig på scen, eller privat - eller rentav både och?
Tråkig musik, tråkig personlighet... you name it!
Citera
2004-10-30, 10:16
Bannlyst
Avskyr gnällbögen Mauros kocco eller hur han nu stavar sitt namn.Mesmannen nr 1.
Citera
2004-10-30, 10:25
Medlem
andwahs avatar
Glömde Phil Collins, the MPG, ett annat sömnpiller helt klart.

MondoBizzaro, visst har han gjort en del bra...Layla tex, som han FORTFARANDE vevar om och om och om och om igen.."Cocain" som JJ Cale gör 500 gånger bättre...Den där låten han skrev till sin son (URRRRK)...."You look wonderful tonight", Clapton goes dansband... :thumbsdow ..."You're never alone with a schizophrenic"..Ian Hunter,va?DET är en hjälte!
Citera
2004-10-30, 11:12
Medlem
andwahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murmelmannen
Avskyr gnällbögen Mauros kocco eller hur han nu stavar sitt namn.Mesmannen nr 1.
Scocco?Låter som en olympisk gren som inte blev antagen. Den där 7-eleven låten är ju bara en aning för mycket.
Citera
2004-10-30, 13:14
Medlem
magnus uggla
Citera
2004-10-30, 13:54
Medlem
Spaders avatar
Även fast jag lyssnar mycket på Steve Roach och gillar hans musik så tycker jag ändå att det är något tråkigt över hans musik.

/Spader
Citera
2004-10-30, 14:51
Medlem
Samhains avatar
Sting är väl ändå helt utan konkurrens
Citera
2004-10-30, 17:37
Medlem
Henkeeee-s avatar
Eric Clapton må vara tråkig nuförtiden, men han har ju för tusan inte alltid varit sån. Dessutom kanske han är tråkig nu, men i jämförelse med Mr. Collins och STING!?!! De spelar i olika ligor, finns nog inget tristare än sting!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in