Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-10-30, 20:42
Medlem
Nån som vet ålder på Usama? Ser han inte väldans gammal ut, egentligen?
Han kanske kolar vippen på naturliga vägen?
Citera
2004-10-30, 20:45
Bannlyst
Han är född den 10 mars 1957, vilket gör honom till 47 år gammal..
Citera
2004-10-30, 20:46
Medlem
noirs avatar
Född 10 mars 1957 så det krävs nog tyvärr en hel del år till för att han ska dö på det naturliga sättet.
Citera
2004-10-30, 20:56
Medlem
Paul Tibbetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noir
Född 10 mars 1957 så det krävs nog tyvärr en hel del år till för att han ska dö på det naturliga sättet.

Bäst att dom tar det på det onaturliga sättet då .
Citera
2004-10-30, 21:15
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul Tibbets
Bäst att dom tar det på det onaturliga sättet då .

Nu ska vi inte vara onda även om vissa somliga sionistsympatisörer valt mannen som fällde Hiroshimabomben som nick ...Bin Laden är endast en symbolfigur, det finns inget som tyder på att han utövar någon styrande makt över de islamistiska attentat vi kan vänta oss i framtiden.

Och innan du trumpetar om antisemitism etc. kan vi väl ha en diskussion om de mest framstående judiska författarna och tänkarna i någon annan tråd, så att du får klart för dig att det inte är etniciteten eller trosövertygelsen som gör mig avog mot Likuds syn på världen?
Citera
2004-10-30, 21:30
Medlem
Paul Tibbetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Nu ska vi inte vara onda även om vissa somliga sionistsympatisörer valt mannen som fällde Hiroshimabomben som nick ...Bin Laden är endast en symbolfigur, det finns inget som tyder på att han utövar någon styrande makt över de islamistiska attentat vi kan vänta oss i framtiden.

Och innan du trumpetar om antisemitism etc. kan vi väl ha en diskussion om de mest framstående judiska författarna och tänkarna i någon annan tråd, så att du får klart för dig att det inte är etniciteten eller trosövertygelsen som gör mig avog mot Likuds syn på världen?

Jag brukar väl inte trumpeta om anitsemitism?, jag är väldigt öppen för andra trosövertygelser och etniciteter. Jag vet att Bin Laden är för det mesta en symbolfigur (dvs används som inspiration till terrorister) och det är därför som jag tycker att det är av vikt att han snarast passerar till nästa värld (om den finns) (plågsamt om det går). För Paul Tibbits är en fin människa och han gjorde ett svårt jobb under det andra världskriget. Orsaken till att jag valt honom som mitt nick är att få människor känner till vem han är och mitt personliga intresse när det gäller atombomber (jo vätebomber också för den delen). Om du är intresserad kan jag rekommendera en bunt intressanta böcker om atombomber.
Citera
2004-10-30, 21:38
Medlem
BF_Swedens avatar
Dolph Lundgren Född 3 november 1957

Lars Ohly Född 13 januari 1957

Dr Alban född 26 augusti 1957
Citera
2004-10-30, 21:43
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Dolph Lundgren Född 3 november 1957

Lars Ohly Född 13 januari 1957

Dr Alban född 26 augusti 1957

Se där ja, där har du tre töntar till som aldrig borde fått se dagens ljus
Citera
2004-10-30, 22:06
Medlem
57år bara alltså.. Killen ser ju ut som 75...minst!
Citera
2004-10-30, 22:09
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
57år bara alltså.. Killen ser ju ut som 75...minst!
47 år till och med.
Citera
2004-10-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
47 år till och med.

så jävla trött nu asså...
Citera
2004-10-31, 08:55
Medlem
Paul Tibbetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
så jävla trött nu asså...

Arbetsrelaterad stress? om han bodde i Sverige skulle han kunna bli sjukskriven för det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in