• 1
  • 2
2011-07-03, 22:43
Medlem
vamos666s avatar
Hej!

Jag r lite sugen p att g p en kur till hsten. Mlsttning attt bli mer fit och ka lite i muskelmassa. Som mnga andra s r jag vldigt knslig fr att f gynekomasti. Gjort en operation och har lite knlar i den ena brstet. Jag krde en anavar kur i vras och fick lite knningar p denna tyvrr.

S frgan r vgar man sig p ngon mer kur eller r man dmd till att kra rent resten av livet? Eller skall man rent av kra testo och gra en dos Armidiex koninuerligt genom hela kuren? Vad tycker Ni?

Stats: 185 cm lng
Vikt: 95kg +-
Trnat i ver 12 r.

Tidigare kurer:
Deca only
Winstrol only bde inject och tabbar
Anavar only
Primobolan + Anavar.
Jag r 30+
Citera
2011-07-03, 22:50
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos666
Hej!

Jag r lite sugen p att g p en kur till hsten. Mlsttning attt bli mer fit och ka lite i muskelmassa. Som mnga andra s r jag vldigt knslig fr att f gynekomasti. Gjort en operation och har lite knlar i den ena brstet. Jag krde en anavar kur i vras och fick lite knningar p denna tyvrr.

S frgan r vgar man sig p ngon mer kur eller r man dmd till att kra rent resten av livet? Eller skall man rent av kra testo och gra en dos Armidiex koninuerligt genom hela kuren? Vad tycker Ni?

Stats: 185 cm lng
Vikt: 95kg +-
Trnat i ver 12 r.

Tidigare kurer:
Deca only
Winstrol only bde inject och tabbar
Anavar only
Primobolan + Anavar.
Jag r 30+
Vilken av kurerna fick du gynot p, kan ju ha berott p extremt lg androgenitet och inte pga aromatisering, r nstan vertygad om det nr jag lser vad du krt.
Citera
2011-07-03, 23:57
Medlem
vamos666s avatar
Jag frstr att du drar den slutsatsen eftersom jag var otydlig med att sga nr i tiden kurerna var.

Min frsta kur var Deca, sen ett r senare krde jag Deca igen ett halvr efter den avlutade Deca kuren fick jag gyno. Detta beroede hgst antagligen p fr lgt naturligt testo. Jag opererade bort detta typ 2 r efter. Detta r dock 10 r sedan.

Efter detta har jag ftt knningar p anavar och d vill jag ppeka att jag vart helt ren i ver 4 r. S jag r knslig, har dock aldrig haft tonrsgyno s det r helt frn prepp.

Sen har ju inte jag testat anvar tabbarna men jag r ganska sker p att det r anavar. Knningarna kom dock fr i slutet av kuren antagligen av samm skl...fr lgt testo. Dunkade p med Nolva s det gick tillbaka, s klumpen som jag har r sedan 10 r, jag opererade bara ena sidan d lkarna inte tyckte det var s mycket p den andra. Sen har den klumpen vxt lite p 10 r, alltid mycket vrre p bakfyllan.
Citera
2011-07-04, 00:00
Medlem
ZEUS.s avatar
jag hade nog testat testo p om jag va i din sits. stt eod.

eller mjligen lgdos testo med eq o en a1 till
mvh
Citera
2011-07-04, 00:02
Medlem
vamos666s avatar
Snabb testo?
Citera
2011-07-04, 00:42
Medlem
FatCapones avatar
Varfr kr du inte en lgdos Letrozole genom kuren men frgan r bara va du ska kra
(har en vn som haft samma problem som du hade lite gyno kvar efter OP han krde letrozole 2.5MG ED i 60 dagar fick bort det helt tror inte det r s jvla bra fr kroppen men det funkade fr han iaf ngot du kanske ska lsa p om Letrozole!)

Edit:

GH??
IGF-1??
Senast redigerad av FatCapone 2011-07-04 kl. 00:45.
Citera
2011-07-04, 00:42
Medlem
FatCapones avatar
Citat:
Snabb testo?

Testo Propionate
Citera
2011-07-04, 10:40
Medlem
Glomgolds avatar
Aromasin r nog att fredra fre Arimidex och Letrozole om man ska ligga p lnge eftersom det r bttre fr blodfetterna. De flesta AAS i sig r redan de elaka mot blodfetterna s det rcker.
Citera
2011-07-04, 14:42
Medlem
FatCapones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Aromasin r nog att fredra fre Arimidex och Letrozole om man ska ligga p lnge eftersom det r bttre fr blodfetterna. De flesta AAS i sig r redan de elaka mot blodfetterna s det rcker.

Har du ngot frslag p hur han ska dosera (Aromasin) eller vilka andra prepp han ska blanda med?
Citera
2011-07-04, 17:03
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Jag frstr att du drar den slutsatsen eftersom jag var otydlig med att sga nr i tiden kurerna var.

Min frsta kur var Deca, sen ett r senare krde jag Deca igen ett halvr efter den avlutade Deca kuren fick jag gyno. Detta beroede hgst antagligen p fr lgt naturligt testo. Jag opererade bort detta typ 2 r efter. Detta r dock 10 r sedan.

Efter detta har jag ftt knningar p anavar och d vill jag ppeka att jag vart helt ren i ver 4 r. S jag r knslig, har dock aldrig haft tonrsgyno s det r helt frn prepp.

Sen har ju inte jag testat anvar tabbarna men jag r ganska sker p att det r anavar. Knningarna kom dock fr i slutet av kuren antagligen av samm skl...fr lgt testo. Dunkade p med Nolva s det gick tillbaka, s klumpen som jag har r sedan 10 r, jag opererade bara ena sidan d lkarna inte tyckte det var s mycket p den andra. Sen har den klumpen vxt lite p 10 r, alltid mycket vrre p bakfyllan.

Bde deca och anavar r lgandrogena. Kankse r det drfr du fick knningar. Prova anavar + proviron och se om det kanske blir bttre. Du kan ven fortstta med lg dos proviron under pct fr att frebygga gyno d.
Citera
2011-07-05, 00:06
Medlem
FatCapones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
jag hade nog testat testo p om jag va i din sits. stt eod.

eller mjligen lgdos testo med eq o en a1 till
mvh

Varfr tycker du testo propionate r en bra ide?
Citera
2011-07-05, 11:45
Medlem
vamos666s avatar
Ok det var lite bra tips Aromasin har jag aldrigt hrt talas om innan, har vart borta ett tag frn forumen Jag fr lsa p om detta.

Jag tnkte ock p det med att kra Letro rakt igenom hela kuren. En annan intressant sak r just det om det r s att jag har kr alldeles fr lg androgena saker. Ni ser ju mnstre, deca, anavar, winstrol och Primo.
Mitt val av just dessa har vart fr att slippa onskade bieffekter (dok inte decan d var jag bara ung och naiv). Kanske har det blivit precis tvrtom...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in