2011-07-04, 18:15
Medlem
Ja har ungefr en vecka kvar p min winstrol 50/50 kur och fr lite mer n en veckan sedan fick ja puffiga brstvrtor och de har blivit nnu vrre nu och dem r ocks lite smknsliga nr ja tar p dom. Ja har en kula under varje brstvrta men de har ja haft sedan tonren s de r inget ja bryr mig om eftersom jag inte tycker att krtlarna har blivit strre n innan, ja har heller ingen direkt smrta i brsten fast lite ont gr de nr ja trycker p min vnstra brstkrtel med fingret.

Jag har inte kvar mina nolvadex som ja hade frn brjan eftersom en vn behvde dom. Ja har tnkt kpa nya men ja har skjutit p det hela tiden men ja ska bestlla idag.

s nu till min frga, br ja vnta med att hoppa av kuren tills ja har nolvan i handen? fr ja har mnga fler winnar liggandes som ja kan kra s lnge fr ja r lite osker p leveranstiden p nolvan. Ja antar att de inte r s smart att g av utan att kra pct nu?

Jag undrar ocks om ngon vad som gr att kpa p apoteken i turkiet (alanya) i pct vg fr ja ska resa dit snart.

tack p frhand
Citera
2011-07-04, 18:39
Medlem
hockeybackens avatar
kr hrt om du har en vecka kvar och bestll hem lite pct nu bums, grna letro och nolva om du har mjligheten.

Sen inga kukjudefasoner och kpa pct i turkiet, skall du smuggla med det hem sen tror du? vad hnder om du torskar i tullen p ett par sketna nolva, skrpning!

Mvh
Citera
2011-07-04, 22:05
Medlem
nej sjlvklart ska ja inte kpa med de hem men ja har ingen lust att ta en paus mitt i pct supa som fan dr borta d lr ju strogenet g i taket s ja vill bara ha medans jag r dr borta i en vecka. tack fr feedback
Citera
2011-07-04, 22:07
Medlem
hockeybackens avatar
ta med dig pct r dock inga problem du behver ju bara fr 6-7 dagar ju. bara smuggla ner de i vanliga bagaget lgg i vitaminburk.

Vet folk som gjort de utan problem, skall sjlv smuggla mig med ngra winnar nr jag skall utomlands om ett par veckor.

Mvh
Citera
2011-07-04, 22:47
Medlem
ok gtt att hra d tar ja med mig ngra stycken. tack
Citera
2011-07-05, 19:49
Medlem
NutidensUnges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carleton
nej sjlvklart ska ja inte kpa med de hem men ja har ingen lust att ta en paus mitt i pct supa som fan dr borta d lr ju strogenet g i taket s ja vill bara ha medans jag r dr borta i en vecka. tack fr feedback

Skn kille som frst gr en Winny kur sen direkt efter ker till turkiet vrlsuper en vecka...

Du, glm inte att spnna p dig p stranden! Ut med pattarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in