Citat:
Ursprungligen postat av slowjam
tjena, frstr att alla ppnar en sdan trd varje dag och om det r jobbigt fr er s behver ni inte svara. lite tips frn kunniga r bttre n ingenting
jag har kpt deca och testo och har bestmt mig att brja med en kur.
var fjrde dag ska jag ta 1 ml deca och 1 ml testo i 4 veckor
och drefter ska jag ta det 1 gng i veckan, tills kuren r slut
1. tnkte bara kolla jag vill testa med ngon som kan lite om att injicera.
men en sjukskterska ska vl kunna det dr har jag fr mig. en kompis till mig r det. tnkte frga henne frsta gngen.
2. ngra tabletter man ska kpa fr att hindra frn biverkningarna ? finns mnga som anvnder tabletter men r det ndvndigt fr mig ?
3. deca och testo r bra men kommer jag inte binda jtte mycket vtska d ? bara nyfiken
lite tips frn er hade vart grymt.
men fr er som bara jobbar sig gr det ngon annanstans. och ni som sger att jag ska vnta med det behver ja inte hra. jag har bestmt mig fr att kra p detta. s det som jag ska tnka p och kra med ge mig lite feedback.
1. Inga problem att gra sjlv. Titta p
http://www.spotinjections.com/
Har du en sjuksyrra som vill gra det s r det ju bra. Har sjlv en sjuksyrra som hjlper mig.
2. Skulle rekommendera dig att kpa p dig ett lager Nolvadex. Dessa kan behvas under kuren och och behvs definitivt under PCT om du inte har Clomid. Se separata trdar om PCT.
Letrozole kan behvas om inte Nolvadex hjlper mot gynoknningar. Alltid bra att ha en karta hemma.
3. Risken att binda vatten r nt som kommer men med rtt kost, hll ner kolhydrater och salt s kommer du nog inte svlla upp.
Jag r ingen gammal rv vad gller att kura men jag har lrt mig en del och mina kunskaper som sjuksyrra sjlv gr att jag har grundlggande kunskaper.
Varfr e4d i brjan och e7d i slutet? Jag skulle kra e5d hela kuren ut p det du har.
Lycka till med allt. Se till att t bra och trna rtt s ska du nog se resultat snart.