• 1
  • 2
2011-07-05, 03:06
Medlem
tjena, frstr att alla ppnar en sdan trd varje dag och om det r jobbigt fr er s behver ni inte svara. lite tips frn kunniga r bttre n ingenting

jag har kpt deca och testo och har bestmt mig att brja med en kur.
var fjrde dag ska jag ta 1 ml deca och 1 ml testo i 4 veckor
och drefter ska jag ta det 1 gng i veckan, tills kuren r slut

1. tnkte bara kolla jag vill testa med ngon som kan lite om att injicera.
men en sjukskterska ska vl kunna det dr har jag fr mig. en kompis till mig r det. tnkte frga henne frsta gngen.

2. ngra tabletter man ska kpa fr att hindra frn biverkningarna ? finns mnga som anvnder tabletter men r det ndvndigt fr mig ?

3. deca och testo r bra men kommer jag inte binda jtte mycket vtska d ? bara nyfiken

lite tips frn er hade vart grymt.

men fr er som bara jobbar sig gr det ngon annanstans. och ni som sger att jag ska vnta med det behver ja inte hra. jag har bestmt mig fr att kra p detta. s det som jag ska tnka p och kra med ge mig lite feedback.
Citera
2011-07-05, 04:04
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjam
tjena, frstr att alla ppnar en sdan trd varje dag och om det r jobbigt fr er s behver ni inte svara. lite tips frn kunniga r bttre n ingenting

jag har kpt deca och testo och har bestmt mig att brja med en kur.
var fjrde dag ska jag ta 1 ml deca och 1 ml testo i 4 veckor
och drefter ska jag ta det 1 gng i veckan, tills kuren r slut

1. tnkte bara kolla jag vill testa med ngon som kan lite om att injicera.
men en sjukskterska ska vl kunna det dr har jag fr mig. en kompis till mig r det. tnkte frga henne frsta gngen.

2. ngra tabletter man ska kpa fr att hindra frn biverkningarna ? finns mnga som anvnder tabletter men r det ndvndigt fr mig ?

3. deca och testo r bra men kommer jag inte binda jtte mycket vtska d ? bara nyfiken

lite tips frn er hade vart grymt.

men fr er som bara jobbar sig gr det ngon annanstans. och ni som sger att jag ska vnta med det behver ja inte hra. jag har bestmt mig fr att kra p detta. s det som jag ska tnka p och kra med ge mig lite feedback.

1. Inga problem att gra sjlv. Titta p http://www.spotinjections.com/
Har du en sjuksyrra som vill gra det s r det ju bra. Har sjlv en sjuksyrra som hjlper mig.

2. Skulle rekommendera dig att kpa p dig ett lager Nolvadex. Dessa kan behvas under kuren och och behvs definitivt under PCT om du inte har Clomid. Se separata trdar om PCT.
Letrozole kan behvas om inte Nolvadex hjlper mot gynoknningar. Alltid bra att ha en karta hemma.

3. Risken att binda vatten r nt som kommer men med rtt kost, hll ner kolhydrater och salt s kommer du nog inte svlla upp.

Jag r ingen gammal rv vad gller att kura men jag har lrt mig en del och mina kunskaper som sjuksyrra sjlv gr att jag har grundlggande kunskaper.

Varfr e4d i brjan och e7d i slutet? Jag skulle kra e5d hela kuren ut p det du har.

Lycka till med allt. Se till att t bra och trna rtt s ska du nog se resultat snart.
Citera
2011-07-05, 07:07
Medlem
Leckavvs avatar
lttast fr dig sjlv blir o lra dig ta sjlv, tjejer kan man inte lita p :P inte kul om de kommer ut att du tar ? lite OT men kolla den lnken bigboss lnka dr ja lrde mig hur man gjorde helt sjlv

mvh
Citera
2011-07-05, 11:48
Medlem
Underbara svar. precis det jag vill hra. thx guys. ska lsa trden nr ja kr igng ocks

jag ska kolla om jag kan fixa novalex. allts detta r efter min kur om jag inte har fel right ?..

jag vet att det r bst att veta sjlv. menar bara att frsta gngen r det ju bst att ha ngon som vet. men det r lugnt det r en nra vn till mig som gr det. ryktet kommer inte ut. det roliga r att folk tror att jag trycker nu so det blir nog vrre nr dom ser mig senare :P.

jag tnkte ocks p e5d men min sljare rekomenderade detta till mig.

en sak till, nlarna jag ska kra med, hur stor behver den vara fr rumpan

tack fr allting jag mste ge er lite slutresultat bilder ocks =) jag hoppas p det bsta iaf.
jag har hrt att deca och testo r en bra mix iaf. fr vi vl se d =)
Citera
2011-07-05, 15:49
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
jag ska kolla om jag kan fixa novalex. allts detta r efter min kur om jag inte har fel right ?..

jag tnkte ocks p e5d men min sljare rekomenderade detta till mig.

en sak till, nlarna jag ska kra med, hur stor behver den vara fr rumpan

Fr du gyno br du ha nolva och letro hemma. Annars rcker nolva till pct.

En del fr mer sides p e7d. Srskilt om det r testo e. Mer finnar, lite dipp i niverna. Drfr mnga kr e5d istllet (samt att veckodosen blir hgre beroende p hur du doserar). Om det funkar med e7d fr dig vet du inte frrn du provat.

bl 30mm till rven funkar fint.
Citera
2011-07-05, 16:51
Medlem
yes. ska kolla om jag hittar det jag fick med en nl och en spruta bara. s jag behver kpa . men nlen jag fick med r bl 25 mm.

i vilket fall s kpte jag deca och testo. 10 ml 10 ml
men nr man ska injicera s ska man ta 1 ml p varje.
men p min spruta str det ju 1 -5 ml. fast dom ml verkar vara jtte mycket.
det finns ju jtte mnga smstrck under ocks. brja typ tnka att jag har tappat ml knslan haha. n men om jag ska dra up deca till 1an d e flaskan typ p halva ju :S kan ju inte anvnda de p 2 gnger precis. tyckte bara att det var lite skumt :S
Citera
2011-07-05, 17:43
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
yes. ska kolla om jag hittar det jag fick med en nl och en spruta bara. s jag behver kpa . men nlen jag fick med r bl 25 mm.

i vilket fall s kpte jag deca och testo. 10 ml 10 ml
men nr man ska injicera s ska man ta 1 ml p varje.
men p min spruta str det ju 1 -5 ml. fast dom ml verkar vara jtte mycket.
det finns ju jtte mnga smstrck under ocks. brja typ tnka att jag har tappat ml knslan haha. n men om jag ska dra up deca till 1an d e flaskan typ p halva ju :S kan ju inte anvnda de p 2 gnger precis. tyckte bara att det var lite skumt :S

Ok, dom har nog tappat upp sm ml i vialen och sen har du markeringar fr stora ml p pumpen. Det r sm ml som anvnds fr medicinskt bruk. Du fr nog kpa nya pumpar. De du har verkar vara ml fr lgar eller andra strre vilda djur. HG ml r mycket mindre.
Citera
2011-07-05, 17:44
Medlem
different_trips avatar
1. Det r bara att kolla upp injectspots och ta fram listan p hur proceduren ska g till - du lser den uppifrn, nerifrn och lite kors och tvrs.

2. Nolva och letro r ndvndigt om du stter p komplikationer.

3. Ja, du kommer binda vldigt mycket vtska. Skulle gissa p att du gr upp 5-8kg jvligt fort, vattenvikt sklart.

NOTE:

Tycker inte du ska kr alls faktiskt, du kan alldeles fr lite i nulget och det lilla preppet du har r inte lnt att kra p ens. Blir fr kort.
Citera
2011-07-05, 18:06
Medlem
tack fr tipset.

jag lser s gott jag kan. och lr mig ngot nytt varje dag.
jag har en liten kur men hur mnga veckor ska den hlla. det r cirka 6-8 v bara men fr en frsta kur tycker jag att det e ok. brja mildt
Citera
2011-07-05, 20:09
Medlem
different_trips avatar
Citat:
tack fr tipset.

jag lser s gott jag kan. och lr mig ngot nytt varje dag.
jag har en liten kur men hur mnga veckor ska den hlla. det r cirka 6-8 v bara men fr en frsta kur tycker jag att det e ok. brja mildt

Sjlvklart ska man brja milt, men kp isfall in mer testo och kr p det. Deca ska du helst ligga p iaf 12v och ytterligare ngon vecka testo p det.
Citera
2011-07-05, 21:40
Medlem
haha ass jag r lite korkad ibland. (lngesen jag gick i skolan.) allts deca flaskorna r ju bredare. my bad :S.. mina sprutor jag har r

ja ok s hr kommer det se ut om jag kr e5d

sndag fredag
onsdag mndag
lrdag torsdag
tisdag sndag
fredag onsdag

6 veckor r det. tycker ni att jag ska kpa dubbelt s mycket ? fr 6 veckor r dock lite.

jag tnkte p dessa 6 veckor frst. lra knna min kropp. efter min mini kur s vilar jag i 5 veckor. och drefter vet jag iaf att om e5d r rtt fr mig ocks?. d kan man kra s hr :

kan jag kra 6 veckor med decan och teston, sedan tar jag 4 veckor testo och sedan kra pct med nolva ? lter de kanske lite bttre ? :P hoppas ja har fattat lite iaf :P
Citera
2011-07-05, 21:49
Medlem
bd plastipak 5 ml

microlance 3 23G 0.6 x 25 mm

dr har ni dom.. fick med ett par bara. mste fixa fler
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto