Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-18, 17:30
  #1
Medlem
När jag började med detta för ett par år sen trodde jag att jag skulle dra in mer än vad det har gjort - detta av vad jag läst på nätet om andra användares korrealation mellan deras träffar och antal intjänade kronor.

Hur som helst har jag ca 300 träffar om dagen och det tar ca ett år att få en utbetalning á 700 kr.

Jag har en känsla av att jag skulle kunna optimera detta på ngt sätt -eller? Hur?

Hur ser era träffar/kronor ut?
Citera
2011-07-18, 17:38
  #2
Medlem
Grytters avatar
Rätt reklam till rätt målgrupp...allt som gäller.

Håller på att bygga min sida, så återkommet
Citera
2011-07-18, 19:02
  #3
Medlem
det gäller att fixa rätt site för rätt besökare
__________________
Senast redigerad av Tjemisten 2011-07-18 kl. 19:40.
Citera
2011-07-18, 19:09
  #4
Medlem
Inget man blir särskilt rik på. Jag använde det förut och drog in några hundra på en hyfsad dag. Antalet besökare per dag varierade rätt mycket.
Det gäller förstås att man har en site som har många besökare för att kunna tjäna hyfsat på det, din sida är antagligen inte så lockande och därför får du inte in särskilt mycket.

Det är bättre att fixa reklam direkt från de som producerar varorna, då roffar inte google åt sig pengarna och du får mer betalt. Det kräver inte särskilt mycket jobb heller.
Citera
2011-07-20, 16:34
  #5
Medlem
2-300 kr per månad kanske. Så det är något iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback