Citat:
Ursprungligen postat av Mappmannen
Skulle då vilja fråga hur du/man tänker kring hygien. Får känslan av att det oftast är att snyta flera barn samtidigt och lite "äsch".
Jadu, det är det många många måååånga åsikter om hos oss vuxna. Alla vi borde gå en kurs i hygien för viss personal är väldigt slarviga. Jag kan tala om hur det är på mitt nuvarande ställe, sedan finns det ju alltid dom som fuskar men dom är FÅ(hoppas jag).
Eftersom vi i personalen vill hålla oss friska (man kan inte sjukskriva sig hur mkt som helst) håller vi hygienen så gott det går. När man är inne är det enkelt att snyta barn med papper och sedan tvätta händerna. Barnen från 2 år klarar oftast av att snyta sig själv. God handhygien gäller där också. När man är ute finns oftast en rulle papper i en hållare på en vägg tillsammans med handsprit som också sitter på dörren. Man snyter barnet och slänger pappret i en påse, som även den hänger på dörren. Detta är ganska standard finns på de flesta ställen.
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Hurdant sexliv har förskollärare!? Knullar ni överhuvudtaget och i så fall vilken ställning är den mest använda?
Det verkar ju vara den mest tråkiga och pryda yrkesgrupp som skådats näst efter nunnor och kvinnliga präster! För att inte tala om att ni talar till hela omvärlden på samma sätt som ni talar till småbarnen!
.
Jadu, vi är varelser i behov av kroppslig kontakt, uppmärksamhet och kärlek också. Vissa av oss tror jag till och med sysslar med lösa förbindelser
När det gäller ställningar får jag tala för mig själv. Jag gillar att bli tagen bakifrån, hårt och djupt.
Citat:
Ursprungligen postat av trzy
Bor barn i förskoleåldern växelvist? Bloody hell...
Ja, det är en ganska vanlig företeelse.