2011-07-25, 00:25
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
har haft kontakt med mod och admin har ej svarat efter över ett dygn.

Är inte detta bevis nog på att användaren ifråga outade sig som 16 år då han startade sin journal. http://imageshack.us/f/824/16ar.jpg/
Eftersom användare ville hjälpa han kvar finns nu originaltexten endast i min print då båda editerade sina inlägg strax efter.

vad anser ni moderatorer som är här? är detta ett giltligt bevis? jag skulle sätta alla mina pengar på att användaren faktiskt är 16 år då han skriver på ett visst sätt och bor hemma samt går i skolan.

nåväl jag undrar bara.
Citera
2011-07-25, 14:11
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Inlägget är redigerat och vi har ingen möjlighet att se hur det såg ut innan. Tyvärr räcker inte en skärmdump som bevis eftersom det inte vore särskilt svårt att knåpa ihop en egen bild i syfte att få någon annan avstängd.

Hade du däremot skickat en RP på inlägget direkt istället för att ta en skärmdump så hade vi kunnat se hur inlägget såg ut vid tillfället du rapporterade det och därifrån kunnat ta ställning till huruvida användaren är underårig eller inte.
Citera
2011-07-25, 16:24
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Aha okej! Jo visst det förstår jag att bevisen är lättmanipulerade.

Jag hann dock inte rapportera innan användaren efter, varnat TS och han hann editera sitt inlägg. Sedan editerade ju även användaren efter sitt inlägg för att TS skulle klara sig. Jag var glad över att ens få skärmdump på citeringen som fanns.

Men då vet jag, tack för svar, han får väl vara kvar här då tydligen.
Citera
2011-07-25, 20:56
Medlem
teflonpannan69s avatar
Så mods får en kopia, på RPade inlägg?
Citera
2011-07-25, 22:25
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Så mods får en kopia, på RPade inlägg?

Ja, vi ser hur inlägget såg ut när RP:n skickades. Därför är det alltid smartare att RP:a inlägget än att citera och öppet klaga i tråden. Ett citat har inget bevisvärde eftersom det fritt går att redigera, dessutom är såna inlägg bara off-topic.
Senast redigerad av Ett Hund 2011-07-25 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in