Citat:
Ursprungligen postat av
robinkung
Hur skalar man? Har aldrig stött på tabletter med skal nämligen.
Ja jo, men jag skjuter inte vanligtvis. Brukar inte droger vanligtvis heller. Det är bara att när jag väl gör det så föredrar jag IV.
Hahahah shit du e ju hardcore. Okej, men du, var nu jävligt nogran med detta. Om det är oxycontin depå:
https://www.fass.se/LIF/product?nplI...0119&docType=3
Börja med att gräva med nageln så kommer du märka vilket som är skalet och vilket som är själva tabletten. Hade varit bättre om du hade fått någon annan än 10 mg för just dom är vita och skalet, vitt. Resten av alla har egna färger, där kan man lätt se hur mkt man skalat bort.
Sen när det gäller att börja filtrera, lösa upp, värma bla bla bla kan jag tyvärr inte hjälpa dig med du får ta hjälp av någon erfaren skjutare.
Jag skalar dom, smular och sniffar. Som "nytestare" hade du nog behövt dig en ca 20 mg+ för att få en riktig kick. Därför skulle jag inte föredra att skala 2 tior och sniffa dom då det blir för mkt att sniffa kanske haha :P
Övrigt hur jag kickar Oxycontin Depå: Jag har mig ett par 20 mg Oxycontin depå som lätt går att skala. Hårt pressade dock, brukar dela upp dom i 2-4 bitar och lägga det i plast påsen man får med i cig paket, tryck upp det mot ett hörn och krossa det med hjälp botten av en tändare.
Om inte det blev bra gjort, häll sedan ut det och fortsätt med kort.
Sug in långsamt! eller så kommer du kommer hosta bort allt pulver och du kommer blii aaarg
PS: Bra val, Oxy är en av dom skönaste enligt mig.