2014-05-03, 18:12
Medlem
KringeEX: Inte lång tid alls, borde känna det inom 20 min
Citera
2014-05-03, 22:35
Medlem
GulCitrons avatar
Blockerar oxynorm subutexet? I så fall hur längr borde jag vänta med att ta subben
Citera
2014-05-04, 07:45
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Blockerar oxynorm subutexet? I så fall hur längr borde jag vänta med att ta subben
Om du tar sub när du har Oxikodon i systemet så finns väl risken för att du utsätts för abstinens? Eller har jag missat något!? Tar du Oxikodon när du har sub i systemet så händer ingenting, inte rus heller!

Så har jag förstått det i alla fall!
Citera
2014-05-04, 21:03
Medlem
Tycker det e skit av läkare som skriver ut 2*10mg oxycontin och 2*10mg oxynorm om dagen och sen inte förnyar när det gått över en vecka över "när dom tog slut"-tiden Inte konstigt man funderar på svarta marknaden...

Tillägg: Har fibro, diskbrock, whiplash, artros och psoriasis artrit.
Citera
2014-05-04, 22:35
Medlem
Big.Bangs avatar
Tog nio häromdagen och Citodon fick gul avföring. Tänkte att det spelar nog ingen roll om man tar nio en gång då jag aldrig har tillgång till det annars. Men nästa gång blir det helt klart CWE och hoppas ni andra spenderar den lilla extra tiden för att få rent kodein. Det är värt det.

Edit: Fel tråd.
Senast redigerad av Big.Bang 2014-05-04 kl. 22:55.
Citera
2014-05-05, 07:22
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMambaInMe
Tycker det e skit av läkare som skriver ut 2*10mg oxycontin och 2*10mg oxynorm om dagen och sen inte förnyar när det gått över en vecka över "när dom tog slut"-tiden Inte konstigt man funderar på svarta marknaden...

Tillägg: Har fibro, diskbrock, whiplash, artros och psoriasis artrit.
Min läkare har missat det flera gånger också, så jag tar för givet att alltid ringa och dubbelkolla med vårdcentralen, att det finns inlagt i läkarens schema att han/hon ska förnya! Om inte, så ber jag telefonisten att prata med läkaren och be denne ringa upp mig snarast. Brukar funka, men trist att man ska behöva vara nanny åt läkaren!
Citera
2014-05-07, 00:50
Medlem
robinkungs avatar
Ska köpa Oxy 10 mg. Har ingen aning om vilken sorts Oxycontin det är, så vi får utgå från att det är det vanligaste (vad nu det är). Hur förbereder jag lösningen innan jag skjuter det? Har läst en massa om att pilla bort något hölje runt pillret för att sedan koka det i sked... Hur är det egentligen?

Och förresten, hur långt är ruset IV?
Citera
2014-05-07, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Ska köpa Oxy 10 mg. Har ingen aning om vilken sorts Oxycontin det är, så vi får utgå från att det är det vanligaste (vad nu det är). Hur förbereder jag lösningen innan jag skjuter det? Har läst en massa om att pilla bort något hölje runt pillret för att sedan koka det i sked... Hur är det egentligen?

Och förresten, hur långt är ruset IV?

Om inte du får Oxynorm, alltså i kapslar.
Om du får Oxycontin 10 mg depå så borde du få vita runda tabletter. Ja, du ska börja skala. Jag har själv 20 mg Oxycontin som är mkt lättare att skala än 10 milligrammarna eftersom dina är vita och man kanske missar någon fläck eller så. Även, så tycker jag att 10 mg depå är svårare att skala än 5mg, 20, 40, etc. Du borde nog inte skjuta dom, om du självklart inte är en erfaren skjutare. Föredrar du sväljer 2-3 st och skalar och sniffar i dig 2 st. Då jävlar =)

För mig räckte det med att jag skala och smulade ner 2 st 20mg Oxycontin och jag svävade på molnen, sniffade i mig 10 mg till och jag började nodda med hjälp av pytte lite Benso (hög tolerans) och, självklart, klia lite här o där

PS: Sluta skjut =( Ruset då jag sniffade varade kanske i ca 20-40 min som kom efter en cirka 20 minuter. Sen varade efter effekten ett bra tag. Klia på näsan o så. Haha :P
Citera
2014-05-07, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron

Blockera gör det inte. Beror på hur mkt Oxy du tagit och i hur många dagar alltså hur hög tolerans har du?

Jag skulle säga vänta minst en och en halv dag eller 2. Det är inte lätt, jag vet, men väntar du över 2 dagar så tro mig du kommer vara tacksam för att du väntade.

DOCK så hade jag tagit massa Tramadol och Oxycontin en period och sedan tog en fet lina sub. Den slog igenom gott o väl MEN kicken varade inte alls länge.
Citera
2014-05-07, 10:43
Medlem
magicjoes avatar
Hur långt är ruset? Hur står det sig mot subutex?
Citera
2014-05-07, 10:44
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llimaJ
Om inte du får Oxynorm, alltså i kapslar.
Om du får Oxycontin 10 mg depå så borde du få vita runda tabletter. Ja, du ska börja skala. Jag har själv 20 mg Oxycontin som är mkt lättare att skala än 10 milligrammarna eftersom dina är vita och man kanske missar någon fläck eller så. Även, så tycker jag att 10 mg depå är svårare att skala än 5mg, 20, 40, etc. Du borde nog inte skjuta dom, om du självklart inte är en erfaren skjutare. Föredrar du sväljer 2-3 st och skalar och sniffar i dig 2 st. Då jävlar =)

För mig räckte det med att jag skala och smulade ner 2 st 20mg Oxycontin och jag svävade på molnen, sniffade i mig 10 mg till och jag började nodda med hjälp av pytte lite Benso (hög tolerans) och, självklart, klia lite här o där

PS: Sluta skjut =( Ruset då jag sniffade varade kanske i ca 20-40 min som kom efter en cirka 20 minuter. Sen varade efter effekten ett bra tag. Klia på näsan o så. Haha :P
Hur skalar man? Har aldrig stött på tabletter med skal nämligen.

Ja jo, men jag skjuter inte vanligtvis. Brukar inte droger vanligtvis heller. Det är bara att när jag väl gör det så föredrar jag IV.
Citera
2014-05-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Hur skalar man? Har aldrig stött på tabletter med skal nämligen.

Ja jo, men jag skjuter inte vanligtvis. Brukar inte droger vanligtvis heller. Det är bara att när jag väl gör det så föredrar jag IV.

Hahahah shit du e ju hardcore. Okej, men du, var nu jävligt nogran med detta. Om det är oxycontin depå: https://www.fass.se/LIF/product?nplI...0119&docType=3
Börja med att gräva med nageln så kommer du märka vilket som är skalet och vilket som är själva tabletten. Hade varit bättre om du hade fått någon annan än 10 mg för just dom är vita och skalet, vitt. Resten av alla har egna färger, där kan man lätt se hur mkt man skalat bort.

Sen när det gäller att börja filtrera, lösa upp, värma bla bla bla kan jag tyvärr inte hjälpa dig med du får ta hjälp av någon erfaren skjutare.

Jag skalar dom, smular och sniffar. Som "nytestare" hade du nog behövt dig en ca 20 mg+ för att få en riktig kick. Därför skulle jag inte föredra att skala 2 tior och sniffa dom då det blir för mkt att sniffa kanske haha :P

Övrigt hur jag kickar Oxycontin Depå: Jag har mig ett par 20 mg Oxycontin depå som lätt går att skala. Hårt pressade dock, brukar dela upp dom i 2-4 bitar och lägga det i plast påsen man får med i cig paket, tryck upp det mot ett hörn och krossa det med hjälp botten av en tändare.

Om inte det blev bra gjort, häll sedan ut det och fortsätt med kort. Sug in långsamt! eller så kommer du kommer hosta bort allt pulver och du kommer blii aaarg

PS: Bra val, Oxy är en av dom skönaste enligt mig.
Senast redigerad av llimaJ 2014-05-07 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in