Citat:
Ursprungligen postat av
youlaugh.
Jag förstår. Alltså funkar gör det ju säkerligen och som du säger har du ju slagit dom flera gånger men nyttigt är det garanterat inte. Det är väl andra bindemedel i än i mundi helt enkelt men vilka det är vet jag inte men jag antar att fler och fler fabrikat rör sig mot oxyn som är i usa nu som mer eller mindre är omöjlig o slå om du inte gör på riktigt halvseriösa extraheringar osv. Hur upplever du dom i dos och effekt, slår dom som en äkta mundi 80?
Jag har inte gått specifikt på just oxy dagligen direkt utan det har liksom varvat mellan oxy, h, metadon, morfin och sub i värsta fall då jag bor på vishan så många gånger får man ta det som finns för o hålla sig frisk bara men om jag skulle må gött i några minuter på oxy tex så brukade jag slå 200-300mg och för att förlänga och fördjupa skjutsen en aning så brukade jag strö i ungefär 10-15mg ketamin faktiskt. Rekommenderas ju såklart inte till nån annan även om jag personligen gillade det.
Fick börja med metadon för 3 månader sen ungefär och idag står jag på 110mg metadon med en höjning till 120 på väg. 🙂
Körde lite translate. Verkar vara dem klassiska medlen som de innehåller.
"Hjälpämnena i tablettkärnan är: kollidon SR (polyvinylacetat, povidon, natriumlaurilsulfat, kiseldioxid), mikrokristallin cellulosa, kolloidal vattenfri kiseldioxid och magnesiumstearat."
https://www.medicover.pl/leki/oxydolor/
Tabletten är större än mundis. När jag skjuter doloren blir det en fördröjning i skjutsen. Det är inte samma intensitet.
Nice med relativt hög metadondos. Skönt att slippa springa runt med omättade receptorer hela tiden. Jag hade tur att ha en stadig tillgång till just oxikodon i många år men det hände att jag behövde byta opioid periodvis till de du nämnde och fentanyl då. Jag behövde bara kring 120 mg oxy för att vara frisk men åt skyhöga doser bensodiazepiner vid sidan om och tog någon pregabalin för att nöja mig på lägre opidoser och för att få en mer kraftfull eufori. Inte särskilt nyttigt och har fått naloxon väldigt många gånger pga överdoser då jag ibland pushade lite extra oxikodon.
Varit ren nästan helt från opioider nu under 3 månader pga behandling. Återföll direkt och min tolerans ökade extremt fort. På några dygn ligger jag på 150 mg nu för att sitta och smånodda lite. Kan toleransökningen vara så jävla sjuk på opioider ensamt?
Nu kan jag bara hålla tummarna för att AT:n inte blir överdrivet illa. Varit på i snart 2 veckor ungefär men hade någon dag på kodein och några på fentanyl. Kanske borde ta någon dag med lägre dos oxy innan jag tar uppehåll. Säger alltid att jag ska göra det nästkommande dag osv.