Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-30, 21:36
Bannlyst
Jag blir så förbannat trött på alla som säger "främlingsfientlig" när man kritiserar Islam

Dom är för i helvette inga främlingar! Men inte fan är dom våra vänner!

Jag ser och hör om dom varje dag!

Varför har vi inte gjort följande innan:
Fixa den här debatten:

Sätt Kent Ekeroth, SDs mest Islamkritiska man mot en Imam (Islamsk präst) så Imamen får svara på frågor om Islam och debattera i en sjukt lång debatt på TV så alla kan se vad Islam verkligen är!!!
Och så talar dom båda på engelska!

Det skulle vara sjukt intressant!

NOG!
2011-07-30, 21:39
Bannlyst
Ja fast varför tänkte jag inte på det...

(Al Taqkia) Betyder att man får ljuga för "Infidels" eller otrogna, eller ja, oss vanliga svenskar som inte är muslimer för att beskydda Islam i ett oislamistiskt land... eller i ett "Al harb" som betyder krigszon. Alltså kriget för att Islamisera världen.

Imamen kommer bara sitta och ljuga..
2011-07-30, 22:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youtuber
---

Varför har vi inte gjort följande innan:
Fixa den här debatten:

Sätt Kent Ekeroth, SDs mest Islamkritiska man mot en Imam (Islamsk präst) så Imamen får svara på frågor om Islam och debattera i en sjukt lång debatt på TV så alla kan se vad Islam verkligen är!!!
Och så talar dom båda på engelska!

Det skulle vara sjukt intressant!
---

Som vanligt har ni svagbegåvade sionisthjon en underbar tajming och taktkänsla i allt ni (knappt skrivkunniga, nätt och jämnt talförmögna) kväker fram. Men varför nöjer du dig med en sådan halvmesyr som mammagossen och pissruskan Jude-Kent som det fradgande muslimhatets talesman? Varför förespråkar du inte att Anders Behring Breivik, din och Ekeroths meningsfrände, ska "konfrontera imamen på engelska"? Och varför på engelska, kan man fråga sig, detta är ju Sverige, vi talar det svenska språket. Men hur som helst, det är ju Breivik sådana som du skulle vilja ha, om du är ärlig för en gångs skull...
2011-07-30, 22:25
Bannlyst
Jag håller med om att islam är en paria som måste motarbetas.

Men TS, om islam avlägsnas, menar du på fullt allvar att denna åtgärd löser alla de stora problemen och samhället blir en idyll i hela Europa? Sionismen finns ju kvar och håller sitt järngrepp om oss.
2011-07-30, 22:39
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Om nu en debatt som du efterlyser skulle genomföras ställer jag mig ytterst tveksam till att lyfta fram Ekeroth som SD:s debattör, hans status inom partiet efter diverse snesteg tordes vara försämrad.

Självklart skall ju Jimmie Åkesson ta denna debatt isf, det finns flera goda anledningar till att denna man är partiledare för SD och inte då exempelvis Ekeroth el Söder.
2011-07-30, 22:44
Medlem
Bra tajming ja... Jag kan verkligen se det sluddrande stolpskottet Ekeroth föra en seriös debatt om islam med en imam, på engelska dessutom. Nollan har väl inte ens läst Koranen. Nej, det är högerextremister som TS som ska konfronteras med full kraft nu.
2011-07-30, 22:49
Bannlyst
Jävla Pöckhuven att man ogillar och är stark negativt kritisk till Islam betyder förfan inte att man älskar eller gillar judar.

Jag gillar Sverige och svenskar och vill bevara det Emil i Lönneberga Sveige som jag växt upp i och inte ha krig mellan Islam judar och oss vanliga människor som fullkomligt bara lever vårat liv dag för dag och skiter i religion och dess lagar och regler.

Som Anders Behring Breivik sa, hellre judar för att bekämpa Islam. Detta betyder att man är tillfälligt allierad med judar och inget annat.

Nej Kent Ekeroth mot en Imam i en debatt skulle vara svaret till alla dumma jävlar som älskar pissreligionen Islam.
Senast redigerad av youtuber 2011-07-30 kl. 22:54.
2011-07-30, 22:51
Bannlyst
Citat:
Jävla Pöckhuven att man ogillar och är stark negativt kritisk till Islam betyder förfan inte att man älskar eller gillar judar.

Jag gillar Sverige och svenskar och vill bevara det Emil i Lönneberga Sveige som jag växt upp i och inte ha krig mellan Islam judar och oss vanliga människor som fullkomligt bara lever vårat liv dag för dag och skiter i religion och dess lagar och regler.

Som Anders Behring Breivik sa, hellre judar för att bekämpa Islam. Detta betyder att man är tillfälligt allierad med judar och inget annat.

Nej Kent Ekeroth mot en Imam i en debatt skulle vara svaret till alla dumma jävlar som älskar pisseligionen Islam.

Men sionisterna har ju tagit hit islam. så vi kan döda varandra i ett stort blodbad. De tjänar på att "kristna" vita krigar mot den gamla ärkefienden islam.
2011-07-30, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Men sionisterna har ju tagit hit islam. så vi kan döda varandra i ett stort blodbad. De tjänar på att "kristna" vita krigar mot den gamla ärkefienden islam.

Jag vet det men nu är Islamisterna också här? Går inte en dag utan att jag ser ett medeltida huckle här i Stockholm. Så ska vi bli muslimer för att judarna vill att vi ska kriga mot muslimer menar du?

Makes no sence at all.
2011-07-30, 22:57
Medlem
Citat:

Du vet om att Emil i Lönneberga är fiktion som utspelar sig vid förra sekelskiftet va? Tror du att Emil är på riktigt?

Citat:
Nej Kent Ekeroth mot en Imam i en debatt skulle vara svaret till alla dumma jävlar som älskar pissreligionen Islam.

Ekeroth skulle bli så brutalt krossad i en sån debatt så du anar inte.
2011-07-30, 23:01
Medlem
Nej, vi ska köra ut alla icke-vita eftersom deras närvaro utgör ett hot mot svenskarna som folk, muslimer som icke-muslimer. Motståndet mot mångkulturen ska inte handla om något försvar för "det öppna samhället" som hotas av islam.

Om sverigedemokrater och Breivik:
http://www.nationell.nu/2011/07/26/k...ringar-hotade/

"Han är inget annat än en konservativ och sionistisk folkpartist som löpt amok när han insett att bögarnas rätt att visa upp sig i lädertanga på stan är hotad av islam."
2011-07-30, 23:02
Bannlyst
Och alla förkastar nazister för att dom är så jävla hatiska mot judar, faktumet är det att Islam är ännu mer hatiska mot judar och har varit det långt innan Hitler föddes och nazismen existerade, MEN NEJ.. Då ska vi helt plötsligt inte ogilla Islamister för att dom hatar judar utan det är bara nazisterna som gör fel??

Jag pissar på både muslimer och judar tro inget annat. Det är samma skit som vi nu släppt in i Sverige istället för att utveckla typ.. ett hyper samhälle med våran goda ekonomi. Nej då ska vi istället hjälpa hela jävla världen istället för att hjäla oss själva med att till exempel bli det första landet som bara tillåter elbilar osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in