Fyll nu på mer så uppdaterar jag förstainlägget när fler länkar kommit in, och ni får gärna se över mina graderingar då jag knappast har stenkoll på exakt vad varenda studio i Sverige gör.
Senast redigerad av MisterTom 2010-02-14 kl. 22:12.
Både Swahili och ANT lättare modds som skalpellering så de ska också ha några asterisk vid sina länkar. Anatomorph, Federal, EightZero ska ha dubbla likt Calm också och East Street är lite små annorlunda då de inte gör mer avancerade saker men tex Steve Joyner har varit där och gästarbetat och han gjorde lite mer roliga saker under deras flagg.
Då frågar jag här ist eftersom min tråd blev låst.
Har någon erfarenhet av lobe scalpellering och vill dela med sig? Om det gjordes i skåne så säg gärna var, va det på anatomorph så berätta gärna mer ingående då jag planerar att göra detta just där.
På Black scar har jag piercat bägge örsnibbarna (givetvis med kanyl) och på pistolero har jag piercat mig i tungan samt töjt den där 2 gånger. Bägge piercarna vet värkligen vad dom sysslar med. Black scar har ingen prislista ute men det är bara ringa för den, men kan tala om att blackscar är mycket billiga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!