Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-03, 13:41
Vet ni vart man kan hitta vadderad underställ för målvakter. Jag har hittat en del utländska sidor som säljer, men finns det inga svenska butiker eller hemsidor som säljer dessa. Skulle verkligen behöva såna eftersom att jag får skrapsår hela tiden på höften även om vi tränar på gräs.
Citera
2011-08-03, 14:24
Medlem
heyhoxxs avatar
Har du ett par sådana här? http://www.maxim-sport.se/pictures/p...ydd-colo_2.jpg

Annars rekommenderar jag starkt att införskaffa dig sådana!

I min klubb får målvakterna sådana samt nya handskar när dessa går sönder eller blir utslitna
Citera
2011-08-03, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av heyhoxx
Har du ett par sådana här? http://www.maxim-sport.se/pictures/p...ydd-colo_2.jpg

Annars rekommenderar jag starkt att införskaffa dig sådana!

I min klubb får målvakterna sådana samt nya handskar när dessa går sönder eller blir utslitna

Jag får handskar av klubben men har aldrig tagit upp underställ med ledarna. Tack för sidan btw
Förresten vet du hur tjock vaddningen är?
Citera
2011-08-03, 14:44
Medlem
heyhoxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinol
Jag får handskar av klubben men har aldrig tagit upp underställ med ledarna. Tack för sidan btw
Förresten vet du hur tjock vaddningen är?

Gör det! Tror faktiskt att dom skulle sponsra med det också Klubben kan även ha rabatt på sådana saker som just handskar och skydd.
Inga problem!

Min bror är målvakt och han har ett par sådana, vaddningen är max 1-2 cm tjock. Det ska väl kunna gå att röra sig i dom också Men han säger att det känns inget att landa på höfterna med dom på
Citera
2011-08-03, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av heyhoxx
Gör det! Tror faktiskt att dom skulle sponsra med det också Klubben kan även ha rabatt på sådana saker som just handskar och skydd.
Inga problem!

Min bror är målvakt och han har ett par sådana, vaddningen är max 1-2 cm tjock. Det ska väl kunna gå att röra sig i dom också Men han säger att det känns inget att landa på höfterna med dom på

okej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in