Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
...ytterligare ett kapitel i den eviga och numera löjeväckande följetongen om huru NickeP förklarar för oss mindre vetande att allt som är på något sätt skevt och negativt naturligtvis beror på att sossarna har regerat så länge...
Det kunde naturligtvis vara intressant, vilket jag flera gånger påpekat, om någon av forumets vänstersympatisörer någon enda gång kunde konstruktivt gå i debatt om de påstådda felen i kritiken av socialdemokratin. Jag och flera med mig har som utgångspunkt för kritiken tagit det faktum att socialdemokratin under många decennier med egen majoritet styrt landet. Det gäller skola, sjukvård, och övrig offentlig verksamhet. Under senare år har socialdemokratin, med hjälp av vänsterflygeln, fortsatt i samma, för landets framtid. olyckliga riktning.
Så vitt jag vet brukar kritik i politiska sammanhang riktas mot den eller de ansvariga för besluten som lett fram till påvisade nackdelar. Har du invändningar mot framlagd kritik, eller anser att kritiken borde riktas åt annat håll, var så god! Än har jag inte sett något konstruktivt i den vägen!