Enligt säkra uppgifter drar Sveriges fotboll, division 2, framförallt Jönköpings Södra in mest pengar på fotboll och aktiviteter kring dessa event in mest pengar på fotboll genom tiderna! Det hela sägs ha startat med kokain härvan 1972, då majoriteten av södras supportrar sägs ha blivit beroende av framförallt kokain.. Kokainmissbruket har därefter utvecklats till ett kollektivt missbruk där alla som skall/stödjer J-Södra missbrukar antingen Kokain eller Heroin. Med deras flertalet tusen supportrar ger dessa siffror de största omkostnaderna någonsin genom fotbollens historia..
Vad säger ni om detta? Rätt sjukt tycker jag, eftersom J-södra är en så pass relativt liten fotbollsklubb.
Jag gissar att du är full samt håller på något lag som nyligen torskat mot J-Södra.
Sen spelar inte J-Södra i div. 2, utan i Superettan, som är två divisioner högre än div. 2.
Gå och lägg dig.
Jag gissar att du är full samt håller på något lag som nyligen torskat mot J-Södra.
Sen spelar inte J-Södra i div. 2, utan i Superettan, som är två divisioner högre än div. 2.
Gå och lägg dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!