Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-04, 00:46
Bannlyst
Enligt säkra uppgifter drar Sveriges fotboll, division 2, framförallt Jönköpings Södra in mest pengar på fotboll och aktiviteter kring dessa event in mest pengar på fotboll genom tiderna! Det hela sägs ha startat med kokain härvan 1972, då majoriteten av södras supportrar sägs ha blivit beroende av framförallt kokain.. Kokainmissbruket har därefter utvecklats till ett kollektivt missbruk där alla som skall/stödjer J-Södra missbrukar antingen Kokain eller Heroin. Med deras flertalet tusen supportrar ger dessa siffror de största omkostnaderna någonsin genom fotbollens historia..

Vad säger ni om detta? Rätt sjukt tycker jag, eftersom J-södra är en så pass relativt liten fotbollsklubb.
2011-08-04, 01:10
Medlem
Jag gissar att du är full samt håller på något lag som nyligen torskat mot J-Södra.
Sen spelar inte J-Södra i div. 2, utan i Superettan, som är två divisioner högre än div. 2.
Gå och lägg dig.
2011-08-04, 03:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dahla77
Jag gissar att du är full samt håller på något lag som nyligen torskat mot J-Södra.
Sen spelar inte J-Södra i div. 2, utan i Superettan, som är två divisioner högre än div. 2.
Gå och lägg dig.

Klockrent
2011-08-04, 05:23
Medlem
C.A.Tls avatar
After my friend had all his toes amputated i find him very annoying.

2011-08-04, 22:11
Moderator
vfs avatar
Presentera en källa. *Klick*/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in