Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-05, 01:34
  #1
Medlem
toxicvaccines avatar
Det finns säkert en tråd liknande "Jag söker detta spelet" men jag hittade bara "jag söker ett spel som liknar" men om de finns en sådan så kan mod flytta denna.

Jag har letat på google, steampowered efter ett gratis Hidden source men jag får inte till det alltså. Vart hittar jag det och kan ladda ner någonstans? Så att de kommer på steam bibblan. Har velat ha de spelet hur länge som helst men jag hittar fan ingenstans att tanka det ifrån.

tack på förhand!
Citera
2011-08-05, 01:37
  #2
Medlem
askers avatar
Ett gratis Hidden: Source? Vilket som helst eller specifikt modifikationen The Hidden? Har du kollat första träffen på Google?!!! Jag hade inga problem att ladda hem det från deras hemsida.
Citera
2011-08-05, 01:46
  #3
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Ett gratis Hidden: Source? Vilket som helst eller specifikt modifikationen The Hidden? Har du kollat första träffen på Google?!!! Jag hade inga problem att ladda hem det från deras hemsida.

Men vart är DL länken då?
Citera
2011-08-05, 01:46
  #4
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Ett gratis Hidden: Source? Vilket som helst eller specifikt modifikationen The Hidden? Har du kollat första träffen på Google?!!! Jag hade inga problem att ladda hem det från deras hemsida.

Hittade den, men det funkar inte att ladda ner.. Blir bara ett vitt dokument som inte går att öppna Och dom andra funkar inte att gå in på..
__________________
Senast redigerad av toxicvaccine 2011-08-05 kl. 01:49.
Citera
2011-08-06, 16:21
  #5
Medlem
askers avatar
Registrera dig på ModDB så kan du ladda hem filerna från deras egna serverar. Fungera klockrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in