2024-12-31, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
S.. Om man nu r travintresserad, varfr skulle man d anvnda sig av harryboy?
Stryktipset p svenska spel har en tjnst dr man kan "reducera fritt" Beroende p hur mnga rader du vill spela och hur du vill spela tecknen s vljer den automatiskt rader t dig. Den spelar allts t dig genom att den lgger dina rader utifrn hur mnga rader du vill spela och hur du vill frdela dina tecken. Jag har anvnt tjnsten ett par gnger och har gjort det fr slumpens skull och tycker att jag fr bttre frdelning p mina rader n om jag sjlv hade spelat.

Ibland har jag dessutom inte tid att stta mig ner och grundstudera alla matcher, d r det bttre med ett system som kan frdela tecknena t mig. S jag antar att killen som spelade Harry boy ville ha slump och inte riktigt hade tiden att stta sig ner och analysera alla hstar.

Lite som att spela lotto och lta slumpgeneratorn vlja nummer t dig.
Citera
2024-12-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Stryktipset p svenska spel har en tjnst dr man kan "reducera fritt" Beroende p hur mnga rader du vill spela och hur du vill spela tecknen s vljer den automatiskt rader t dig. Den spelar allts t dig genom att den lgger dina rader utifrn hur mnga rader du vill spela och hur du vill frdela dina tecken. Jag har anvnt tjnsten ett par gnger och har gjort det fr slumpens skull och tycker att jag fr bttre frdelning p mina rader n om jag sjlv hade spelat.

Ibland har jag dessutom inte tid att stta mig ner och grundstudera alla matcher, d r det bttre med ett system som kan frdela tecknena t mig. S jag antar att killen som spelade Harry boy ville ha slump och inte riktigt hade tiden att stta sig ner och analysera alla hstar.

Lite som att spela lotto och lta slumpgeneratorn vlja nummer t dig.

Och d r det speltorsk som ska in p lodrtt 4
Citera
2024-12-31, 22:15
Medlem
Fick 3 rtt p V75, spelade dock enkelrader. Skulle ha lagt 200 rader men hann bara med ca 12-15 stycken innan det var dags frbereda nyrsmaten.
Citera
2025-01-18, 16:28
Avstngd
Mansingens avatar
Ngon som spelar V75 idag, Solvalla, 40m jackpot? Hoppas det, fr i ATG r det en riktigt bra annonserare, lter som i en fight i en e-sport turnering.

Mitt system:
Citat:
1 5 Nasha
2 1 Love Silvio
3 5 Toscana Southwind
4 3 Knockout Charlie
5 1, 10
6 4 Bourbon Brodde
7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (Alla)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in