2004-11-14, 00:06
Medlem
H.E.L.s avatar
Frmodligen r vl jag inte den nda travintresserade hr p spelforumet. Efter nnu en helg med 4 rtt s hoppas jag p bttring. Tips,resultat och vrigt snack om trav i denna trden.
Citera
2004-11-14, 06:55
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Frmodligen r vl jag inte den nda travintresserade hr p spelforumet. Efter nnu en helg med 4 rtt s hoppas jag p bttring. Tips,resultat och vrigt snack om trav i denna trden.

Jag sker intresserade till att starta upp ett spelbolag?
Har skrivit i en annan trd om det, i spel & dobbel .
Men det verkar trgt, men det kan nog bero p att folk inte tittar just hr.
Vill du vara med, i s fall r vi tre till att brja med!
Fick ocks 4 rtt, hade med Super Light!
Citera
2004-11-14, 22:08
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Jag sker intresserade till att starta upp ett spelbolag?
Har skrivit i en annan trd om det, i spel & dobbel .
Men det verkar trgt, men det kan nog bero p att folk inte tittar just hr.
Vill du vara med, i s fall r vi tre till att brja med!
Fick ocks 4 rtt, hade med Super Light!

hur funnkar det dr med spelbolag? hur mycke hade ni tnkt satsa per omgng?
Citera
2004-11-15, 06:58
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
hur funnkar det dr med spelbolag? hur mycke hade ni tnkt satsa per omgng?

Det r en summa p ungefr 200-250:-. Fr att man skall f ihop till en skaplig insats. Och detta sett p c:a 10 veckor. Allts 200-250:- spritt p 10 veckor.
och man behver nog vara ett antal fr att f till ett skapligt system fr varje vecka. Som exempel, om man r tio personer som lgger 250:- per skalle, d har man 2500:- att spela fr. 250:- per vecka ger 500 rader, plus inlmningsavgift. detta innebr 25:- fr varje deltagare och vecka, i tio veckor.
Ju fler man r desto strre system, men det innebr ocks att man r fler som delar vinsten.
Har skrivit p infr V75 om samma sak.
De som visar intresse och vill vara med, kan gra en franmlan till mej, bara fr att jag ska kunna se hur mnga det finns som vill vara med.
det r ingen id att starta upp ett spelbolag, om man r fr f deltagare.
Sjlv vill jag inte lgga fr stora pengar p spel, utan jag ser bolagspel som en mjlighet att kunna vara med p ett strre system, som i praktiken ger strre chans till vinst.
Insatsen skall drfr inte vara fr stor, en lagom insats, s kan fler vara med.
Fr vi ihop 10-15 stycken kan det vara id att starta upp fr tio veckor.
de som har frslag om utformandet kan ju skriva om detta, och om man vill ha en hgre insats, kan man alltid komma verens om det. Men 200-250:- r fr mej ett bra alternativ fr tio veckor sedan fr man se om fortsatt intresse finns.
Citera
2005-02-07, 12:12
Medlem
mishimas avatar
V75

Jag kan inte hitta ngon trd om V75, s drfr startar jag en.

Finns det ngra fler n jag som spelar och som vill diskutera spikfrslag, system, strategier, bakspr, stallform osv?
Citera
2005-02-07, 19:22
Medlem
sonlard80s avatar
jag kan inget om hstar men jag brukar kpa expressen, aftonbladet och sen gr jag en kombination av deras system kan tillgga att jag aldrig vinner
Citera
2005-02-09, 11:11
Medlem
V 65 ikvll

Gller ju inte v 75 men tror det blir bra odds p

dubbeln ikvll,
spik 10 crossbar i frsta och sedan 5-6-7-9 i andra...
,
hur stora system gr du p v 75? intreserad av bolagspel nn?
Citera
2005-02-09, 11:28
Medlem
H.E.L.s avatar
http://forum.flashback.info/scandina...highlight=trav

Fick inte igng den trden tyvrr. Ingen som va intresserad tydligen.
Citera
2005-02-09, 12:36
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
http://forum.flashback.info/scandina...highlight=trav

Fick inte igng den trden tyvrr. Ingen som va intresserad tydligen.

Mergar trdarna...

/Moderator
Citera
2005-02-09, 21:30
Medlem
mishimas avatar
Jag diskuterar grna trav.

Hur tror ni Ingrid Palema klar sig i gulddivisionen p lrdag? I vilket skick r Malabar circle s?

Vi r ett gng p nio stycken som spelar ihop. Vi lgger 50 var i veckan, 100 nr det r jackpothelg. Det har blivit ngra smvinster, men inget att skryta med.
Jag r kassr och lmnar in systemet genom ett ATG-konto, jvligt smidigt. Systemet stter vi ihop tillsammans. Vi kopplar ihop oss med msn p lrdagfrmiddagen.
Citera
2005-02-10, 11:36
Medlem
Mr.Psyks avatar
reducerade system

r det ngon av er som provat p de olika reducerade systemen som finns att tippa efter? Bland annat de med A,B och C-hstar? Vore kul att hra om nn av er hade erfarenhet av det.
Citera
2005-02-10, 14:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Psyk
r det ngon av er som provat p de olika reducerade systemen som finns att tippa efter? Bland annat de med A,B och C-hstar? Vore kul att hra om nn av er hade erfarenhet av det.

Jod, vi spelar ibland reducerade system. Vi har ett mattesnille i gnget. Sjlv r jag vrdels p matte. Det har inte givit ngra strre vinster, ngra femmor och sexor. Men vi kommer att spela reducerat till helgen, eftersom det jackpothelg.

Lite irriterande att det r V75 p Jgersro samtidigt som fotboll p stadion. Det r inte frsta gngen det hnder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in