Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
hur funnkar det dr med spelbolag? hur mycke hade ni tnkt satsa per omgng?
Det r en summa p ungefr 200-250:-. Fr att man skall f ihop till en skaplig insats. Och detta sett p c:a 10 veckor. Allts 200-250:- spritt p 10 veckor.
och man behver nog vara ett antal fr att f till ett skapligt system fr varje vecka. Som exempel, om man r tio personer som lgger 250:- per skalle, d har man 2500:- att spela fr. 250:- per vecka ger 500 rader, plus inlmningsavgift. detta innebr 25:- fr varje deltagare och vecka, i tio veckor.
Ju fler man r desto strre system, men det innebr ocks att man r fler som delar vinsten.
Har skrivit p infr V75 om samma sak.
De som visar intresse och vill vara med, kan gra en franmlan till mej, bara fr att jag ska kunna se hur mnga det finns som vill vara med.
det r ingen id att starta upp ett spelbolag, om man r fr f deltagare.
Sjlv vill jag inte lgga fr stora pengar p spel, utan jag ser bolagspel som en mjlighet att kunna vara med p ett strre system, som i praktiken ger strre chans till vinst.
Insatsen skall drfr inte vara fr stor, en lagom insats, s kan fler vara med.
Fr vi ihop 10-15 stycken kan det vara id att starta upp fr tio veckor.
de som har frslag om utformandet kan ju skriva om detta, och om man vill ha en hgre insats, kan man alltid komma verens om det. Men 200-250:- r fr mej ett bra alternativ fr tio veckor sedan fr man se om fortsatt intresse finns.