2005-02-11, 10:10
Medlem
Mr.Psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Lite irriterande att det r V75 p Jgersro samtidigt som fotboll p stadion. Det r inte frsta gngen det hnder.

Hr brukar de kombinera Frjestads hemmamatcher med V75 ibland. Alltid lika kul eftersom anlggningarna bara sklijs av en liten vg, gissa kaoset eftert
Citera
2005-02-11, 11:13
Medlem
mishimas avatar
Men traditionens makt r stor.

Varje gng det har varit fotboll och trav samtidigt hr i Malm brukar det g bra fr MFF och vrt system. Till exempel guldlrdagen i oktober, vi hade en sexa samtidigt som guldet togs. Och varje gng har jag valt att g p fotbollen. Det r ju trav varje tisdag.

Men hr ligger Jgersro och Stadion en bra bit ifrn varandra.
Citera
2005-02-11, 22:29
Medlem
Yields avatar
Gatsby i guld imorgon. Dr har ni en.
Citera
2005-02-11, 22:57
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yield
Gatsby i guld imorgon. Dr har ni en.

Absolut! Det blir en spik i vrt system. Jag litar stenhrt p Ludde denna gng. Den andra spiken, det brukar bli tv, r inte framgrvd.

Min miljonhst heter Glenn Healy, i andra avdelningen. Avslutade fint senast. Strykningarna frbttrar lget. Hamnar i rygg bakom Ballad Ribb och fr luckan p upploppet.

Att Ballast Palema felar i sista r jag hundra p, mycket verstreckad. Dr finns en chans p en fint odds. Sg att Expekt ger 2,15 ggr pengarna p att Classical Dust ska sl Ballast i ett head-to-headspel. Kan vara vrt en liten slant.
Citera
2005-02-12, 13:38
Medlem
Yields avatar
Citat:
Att Ballast Palema felar i sista r jag hundra p, mycket verstreckad. Dr finns en chans p en fint odds. Sg att Expekt ger 2,15 ggr pengarna p att Classical Dust ska sl Ballast i ett head-to-headspel. Kan vara vrt en liten slant.
Classical Dust r ruggig, ett mstestreck.

Ser ut som vdret mjligtvis kan gra att banan blir skitig och d mste The Potatoman i avdelning 6 och Tara Nalan i avdelning 4 med p lappen, s r det bara.
Citera
2005-02-13, 14:13
Medlem
mishimas avatar
En fyra.

Men jag r lite stolt ver att vi fick in Pinpac i femte. Joakim Lvgren r en trnare att hlla gonen p. Han kommer att gra ett bra r. Likas Conrad Lugauer, som nu har flyttat hela sin verksamhet till Skne. Hans hstar kommer att utvecklas.

Edit: Det r inte alltid jag och Micke Nybrink har samma sikt. Men idag: http://www.aftonbladet.se/vss/spel/s...602982,00.html
Citera
2005-02-14, 14:12
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
jag kan inget om hstar men jag brukar kpa expressen, aftonbladet och sen gr jag en kombination av deras system kan tillgga att jag aldrig vinner
HeHe, inte s konstigt att man inte vinner, det gtr ut p att man ska frlora, annars skulle inte spelbolagen existera!
Men visst, har frskt f ngra intresserade, men ftt mothugg av en som verkligen ville begrava det frslaget?
Avundsjuka kanske?
Kan tnka mig ett spelbolag, men det mste vara personer som ser realistiskt p spel, och frstr vad det innebr att frlora?
Ett utskrivet system, ej matematiskt!
Citera
2005-02-14, 14:16
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Psyk
r det ngon av er som provat p de olika reducerade systemen som finns att tippa efter? Bland annat de med A,B och C-hstar? Vore kul att hra om nn av er hade erfarenhet av det.

Det r utslagsgivande, negativt frsts, det r alla utskrivna system, men man fr med fler hstar.
Har man tur och fr in exempelvis alla spikar, och att man kan reducera ett par lopp, och de gr in, kan man ha flax att f in resterande.
Citera
2005-02-14, 14:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
HeHe, inte s konstigt att man inte vinner, det gtr ut p att man ska frlora, annars skulle inte spelbolagen existera!
Men visst, har frskt f ngra intresserade, men ftt mothugg av en som verkligen ville begrava det frslaget?
Avundsjuka kanske?
Kan tnka mig ett spelbolag, men det mste vara personer som ser realistiskt p spel, och frstr vad det innebr att frlora?
Ett utskrivet system, ej matematiskt!

Vi skulle behva en medlem till. Vi r nio nu, men skulle vilja vara 10. En andel kostar 50, tv andelar 100. Jag r kassr, mina vnner stter in pengar p mitt konto som jag fr ver till ATG-kontot. Systemet stter vi ihop tillsammans med hjlp av MSN och en hemsida som bestr av ett forum.

Bertta lite om dig sjlv om du vill vara med. Det skulle knnas lite konstigt att spela med ngon man inte knner.
Citera
2005-02-14, 16:04
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Vi skulle behva en medlem till. Vi r nio nu, men skulle vilja vara 10. En andel kostar 50, tv andelar 100. Jag r kassr, mina vnner stter in pengar p mitt konto som jag fr ver till ATG-kontot. Systemet stter vi ihop tillsammans med hjlp av MSN och en hemsida som bestr av ett forum.

Bertta lite om dig sjlv om du vill vara med. Det skulle knnas lite konstigt att spela med ngon man inte knner.

Om du skickar ver ansvaret p mig, och att vi ser till att det minst r 20 pers med och spelar varje vecka! D kan jag vara med, jag litar bara p mig sjlv i sdana hr sammanhang!
Om inte lycka till med liret!
Citera
2005-02-14, 16:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Om du skickar ver ansvaret p mig, och att vi ser till att det minst r 20 pers med och spelar varje vecka! D kan jag vara med, jag litar bara p mig sjlv i sdana hr sammanhang!
Om inte lycka till med liret!

Jag gillar heller inte att lmna ifrn mig ansvar.
Citera
2005-02-15, 13:32
Bannlyst
Citat:
Det r utslagsgivande, negativt frsts, det r alla utskrivna system, men man fr med fler hstar.
Har man tur och fr in exempelvis alla spikar, och att man kan reducera ett par lopp, och de gr in, kan man ha flax att f in resterande.

Jag vet ett riktigt bra utskrivet system som skrivs ut p 8 kuponger och som "bara" behver 2 genomgende spikar!!
Har sjlv vunnit en del genom detta system = prickade sjuan i brjan p frra ret..iofs ingen jtteutdelning men jag fick iallafall 41 000:-....

r ni intresserade kan jag skriva ut hr hur man skriver det p kupongerna...om ingen har emot det frsts...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in