2012-04-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NevaZ
Min rad tills p Lrdag, vad tror ni om den?

1- 4,6,7
2- 2,4,5,6
3- 6
4- 6
5- 2,5,6,7,12
6- 2,4,6
7- 4,11

Att den ser jobbigt lik ut min rad haha. Stmmer p pricken de 4 frsta loppen, sedan har jag ngon du inte har och vise verse de 3 sista loppen.
Citera
2012-04-26, 22:24
Medlem
Personligen tnker jag nog gardera antingen Hallsta Lotus eller Sanity, krvs att ngon av dom (helst bda) torskar fr att det ska bli ngon utdelning!
Citera
2012-04-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wazanza
Personligen tnker jag nog gardera antingen Hallsta Lotus eller Sanity, krvs att ngon av dom (helst bda) torskar fr att det ska bli ngon utdelning!

Sanity knner vl jag i s fall r den av de 2 hstarna som jag skulle vilja gardera upp. Dock landade min V75 p 288 kr med de 2 spikarna, annars vad jag inne p 2 hstar till att gardera upp med.

Hallsta Lotus kan jag helt rligt inte se frlora. Knns som en jvla maskin som bara rullar p. Ruskigt fin hst.

Kanske att man kper ngon chans andel eller ngot, just in case :-)

Dock tror jag det skulle rcka fr dig att gardera upp antingen eller fr att f utdelning. Var sugen p att spika Main kronos istllet fr Sanity, men det r ett kort lopp p 1640 meter, och allt kan hnda knns det som. D knns Sanity tryggare, och jag hoppas p en av mina outsiders i sista loppen. Har en del skrllar som knns dugliga.
Senast redigerad av Jagska 2012-04-26 kl. 22:52.
Citera
2012-04-26, 23:34
Medlem
dnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazanza

krvs och krvs, trav r aldrig skert, kan mycket vl skrlla i ngon av de andra loppet fr att hja utdelningen! just my opinion!
Citera
2012-04-27, 00:23
Medlem
Grandiosos avatar
En 93-oddsare, Almondo, gr och vinner ena dubbelloppet, och sen en favorit som tar hem det
andra. Jag hade sexan i huvudet men stressade idag s den kom inte med...

Nvl, hr r lite att lsa fr de som r intresserade:

"90-talisterna som gr succ p travet"
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14739590.ab

Sportbladets V75-tips
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14725597.ab
Citera
2012-04-27, 10:23
Medlem
Bodyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dny
// krvs och krvs, trav r aldrig skert, kan mycket vl skrlla i ngon av de andra loppet fr att hja utdelningen! just my opinion! //
Hller med om det resonemanget. Tycker att det handlar om att hitta dom tv spikar som vinner - oavsett vilka dom r. Underfrsttt givetvis att man sedan garderar upp dom terstende loppen med lite outsiders - d kan det bli hur stor utdelning som helst.

Jepp !!

Edit : Minns t.ex. Rifter ; han satte typ tre favoritspikar - och kammade hem 200.000 !
Senast redigerad av Bodyboy 2012-04-27 kl. 10:34.
Citera
2012-04-27, 11:12
Medlem
Bodyboys avatar
// Aprop Sydafrika //

Tycker att det p senare tid har utkristalliserat sig en tydligare och tydligare trend nr det gller spelet p trav. Lite omvnd Robin Hood knns det som - det tages frn dom fattiga och gives till dom rika. Det vill sga - frn smspelarna till storspelarna !

Det blir mer och mer gigantiska reducerade system och andelssystem ; Kulladal som exempel ; 30 man gr ihop ; spelar kanske fr 5.000 kronor ; vinner tre miljoner - och har d lagt en hundring eller tv p man. Och inkasserar 100.000 . . .

Plus frsts Sydafrika. Kan inte vara ngot annat n otroligt stora Joker-system ; dom garderar i stort sett upp allt , och vntar bara sedan p att Dreams Tike Time eller Hallsta Lotus skall galoppera. D slr dom sig p knna av skratt och plockar hem sknt prasslande storflis och sknker kanske en stilla tanke till alla dom som r med och betalar . . .

Lycka till i morgon !!
Citera
2012-04-27, 11:17
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodyboy
// Aprop Sydafrika //

Tycker att det p senare tid har utkristalliserat sig en tydligare och tydligare trend nr det gller spelet p trav. Lite omvnd Robin Hood knns det som - det tages frn dom fattiga och gives till dom rika. Det vill sga - frn smspelarna till storspelarna !

Det blir mer och mer gigantiska reducerade system och andelssystem ; Kulladal som exempel ; 30 man gr ihop ; spelar kanske fr 5.000 kronor ; vinner tre miljoner - och har d lagt en hundring eller tv p man. Och inkasserar 100.000 . . .

Plus frsts Sydafrika. Kan inte vara ngot annat n otroligt stora Joker-system ; dom garderar i stort sett upp allt , och vntar bara sedan p att Dreams Tike Time eller Hallsta Lotus skall galoppera. D slr dom sig p knna av skratt och plockar hem sknt prasslande storflis och sknker kanske en stilla tanke till alla dom som r med och betalar . . .

Lycka till i morgon !!

Jag tror absolut du r ngot p spret.
I framtiden kommer ATG med hjlp av media att trycka nnu mer p den lilla mannens framgngshistoria. Om ngon vinner till en lg insats kommer det bli reportage osv i strre utstrckning - allt fr att fortstta locka smspelarna. Fr det rder inget tvivel om att det i allt strre utstrckning lmnas stora system frn andra platser i vrlden dessutom.

Aprop det, jag r sugen p andelsspel.
Har ngon ett bra tips om ngot ombud i Gteborg som har roliga system? Givetvis r det svrt som fan - men jag vgrar kpa de vanliga trista andelarna, vill ha ngon som faktiskt tar lite stllning i sina system. Har haft fantastiskt svrt hitta sdan andelar hitills.
Citera
2012-04-27, 11:23
Medlem
Bodyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Jag tror absolut du r ngot p spret.
I framtiden kommer ATG med hjlp av media att trycka nnu mer p den lilla mannens framgngshistoria. Om ngon vinner till en lg insats kommer det bli reportage osv i strre utstrckning - allt fr att fortstta locka smspelarna. Fr det rder inget tvivel om att det i allt strre utstrckning lmnas stora system frn andra platser i vrlden dessutom.

Aprop det, jag r sugen p andelsspel.
Har ngon ett bra tips om ngot ombud i Gteborg som har roliga system? Givetvis r det svrt som fan - men jag vgrar kpa de vanliga trista andelarna, vill ha ngon som faktiskt tar lite stllning i sina system. Har haft fantastiskt svrt hitta sdan andelar hitills.
Hller med , David !
Citera
2012-04-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dny
krvs och krvs, trav r aldrig skert, kan mycket vl skrlla i ngon av de andra loppet fr att hja utdelningen! just my opinion!

Citat:
Ursprungligen postat av Bodyboy
Hller med om det resonemanget. Tycker att det handlar om att hitta dom tv spikar som vinner - oavsett vilka dom r. Underfrsttt givetvis att man sedan garderar upp dom terstende loppen med lite outsiders - d kan det bli hur stor utdelning som helst.

Jepp !!

Edit : Minns t.ex. Rifter ; han satte typ tre favoritspikar - och kammade hem 200.000 !
Ni har givetvis rtt bda tv! Jag sa ju samma sak till Swirves frra veckan, d gick ju tre favoriter in och det blev nd 700 000 p 7 rtt

Men den hr veckan r jag ute efter miljoner Backade in i chefens bil nyligen s behver lite extra cash
Citera
2012-04-27, 12:30
Medlem
Rifter666s avatar
Det viktiga fr att vinna stort r att ta med lite 1-2%are. Det r dom som verkligen gr att vrdet skjuter i hjden. D kan nn favorit vinna och det blir nd bra betalt. Fr ju tnka p att fr man in en sn s ryker 98-99% av systemen. Vdligt svrt att f in dom men tycker nd man ska strecka nn sn varje omgng i lopp man tycker ser ppna ut. Om man r ute efter dom stora pengarna.

Edit: Alternativt att spika hstar som inte r favoriter och hoppas att alla favoriter brnner.
Senast redigerad av Rifter666 2012-04-27 kl. 12:32.
Citera
2012-04-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Det viktiga fr att vinna stort r att ta med lite 1-2%are. Det r dom som verkligen gr att vrdet skjuter i hjden. D kan nn favorit vinna och det blir nd bra betalt. Fr ju tnka p att fr man in en sn s ryker 98-99% av systemen. Vdligt svrt att f in dom men tycker nd man ska strecka nn sn varje omgng i lopp man tycker ser ppna ut. Om man r ute efter dom stora pengarna.

Edit: Alternativt att spika hstar som inte r favoriter och hoppas att alla favoriter brnner.

Eller att hoppas p att mnga av sina 10-20%are gr in, man brukar ju alltid ha NGON sdan i varje lopp man inte spikar, eller tjae... Jag brukar iaf .

Men fan vilken tur att inte alla spelar p samma stt, fr d hade det inte varit mycket pengar till vers nr alla mste dela lika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in