Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Har Torvald runt 80% s spikar jag ganska skert, vid runt 90 brjar jag fundera p gardering. Men visst verkar stallformen vara lite sisdr (har inte hngt med s bra det sista, men Conrads Garland och co. i lrdags var inga hjdare). Raja Mirchi br vl ocks vinna, men procenten fr avgra dr med, mnga namn jag inte har koll p nnu i det loppet. Och s Skully, har ju inte imponerat alls i r s dr blir det gardering. Mathilde Trjborg har ett gott rykte och blir intressant.
Stallformen hade helt klart kunnat vara bttre, men Torvald hller alltid toppform knns det som. Blir svr att st emot p upploppet nu nr Brioni ftt spr 8 och Russel varit sjuk.
Raja Mirchi tycker jag r svr att hantera, bst kapacitet soklart, men kan galoppera om han inte r p humr. Ludde snackar om att han ska ltta balansen allt eftersom, och det kan vara bde bu och b. Distansen ocks ett frgetecken?
Mathilde Trjborg frsta strecket vid gardering. Enligt flemming kan detta vara danmarks bsta hst. Blir det krning mellan Erik och ke tror jag hon sveper alla p upploppet.