Race uppdaterat.
Tur det blev en hgoddsare i lrdags eftersom jag missade frra veckan. Annars snyggt av toompa att stta Practical Joke till 34,75, vetifan om det inte r rekord fr ret.
Blir tidig inlmning av Raceraden till helgen d det r Englandstripp p schemat och
lmnar nog in ett V64 system som ersttning fr lrdag. Tyckte det sg rtt svrt ut fr omvxlings skull.
S var startlistorna fr Jubileumspokalkvllen ute d.
Kommentarer:
-Hultman fegar med Maharajah och vljer C.Th Ericssons Memorial istllet fr JP. Hrt motstnd ven dr i Yanantin Boko och Beanie M.M. med ny kusk!
-European Championship for 3 years old med fina 550 000 kr i frsta pris innehller till stor del rtt oknda hstar fr min egen del. Intressant att se Gooparnas norrman som sopat hem det mesta p hemmaplan. Min vinnare r dock Partout Simoni som sett smllfin ut med Kern! Nu Adielsson upp vilket bara kan bli 1000 ggr bttre och d vinner han detta.
-Queen L.:s lopp med hela vran stoelit, r vl bara Viola Silas som saknas egentligen. Kan Target Hoss n spets kan hon bli farlig men det mesta talar vl fr Mathilde Trjborg igen. Skully Gully har jag slutat tro p tills hon visar att hon vill vinna igen.
-Jubileumspokalen blir vldigt intressant med dom tv favoriterna Nu Pagadi och Lavec Kronos frn spr 11 & 12, dr tror jag inte vinnaren hittas. Lisa America r den i fltet som mtt eliten terkommande hela ret och hittar hon ner frn spr 7 kan det bli bra. Noras Bean har alltid visat fin kapacitet men vinnar alldeles fr sllan, njaaaa. Jag tror faktiskt Rakas leder loppet frn start till ml och visar att han tillhr yttersta eliten. Vrst emot Lisa America och Nu Pagadi OM han r i ordning vilket r ett frgetecken.
Race uppdaterat.
Tur det blev en hgoddsare i lrdags eftersom jag missade frra veckan. Annars snyggt av toompa att stta Practical Joke till 34,75, vetifan om det inte r rekord fr ret.
Blir tidig inlmning av Raceraden till helgen d det r Englandstripp p schemat och
lmnar nog in ett V64 system som ersttning fr lrdag. Tyckte det sg rtt svrt ut fr omvxlings skull.
Jo det var ju sknt att lyckas med nt nn gng. Tycker annars att det mesta har gtt t fel hll ett bra tag nu.
Mste nd sga att jag r smtt imponerad av JockeMeKnivens facit s hr lngt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!