Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-07, 16:19
  #1
Medlem
Under en affärsresa till Köln tog jag min hyrbil och körde i nordvästlig riktning på jakt efter lite sex. Eftersom jag har förtroende för BlueStar och han rekommenderade Haus Panthera nyligen körde jag dit. Framför allt Olivia lockade och att bli buksvåger med BlueStar är ju inte det sämsta...

Tyvärr hade jag varit upptagen med kunder tidigare under kvällen så jag kom inte fram förrän efter midnatt. Haus Panthera är verkligen knepigt att hitta om man inte använder taxi eller gps. Själva huset såg välvårdat ut från utsidan med en snyggt upplyst gång från parkeringen till ingången.

Bordellmamman/receptionisten upplyste mig om att de skulle stänga 0100 men att jag kunde få köpa en halvtimmes sex för 70 euro och att tre tjejer fortfarande jobbade. Jag fick sitta i ett rum med en TV och tidningar och sen kom de tre kvarvarande tjejer som var kvar in i rummet en i taget och presenterade sig.

Tjej 1 hade blonderat hår och ett tajt vitt fodral. Snygg kropp men handslaget var slappt och blicken frånvarande. Tjej 2 var inte alls snygg och dessutom lite överviktig. Hon sa "angenämt" när hon hälsade men såg mest trött ut. Tjej 3 hade också blonderat hår och fult smink men en snygg kropp. Hon såg betydligt piggare ut än de andra och frågade varifrån jag kom. "Schweden? Var i Tyskland ligger det?" undrade hon. "Norra europa," svarade jag. "Men i Tyskland?" frågade hon. Jag suckade bara och frågade varifrån hon kom. Geografiundervisningen i bulgariska skolor är visst inte den bästa. Eller så var hon upptagen med att sälja avsugningar på skoltoaletten.

Bordellmor kom in och frågade om jag var intresserad av någon. Jag sa att jag skulle bege mig till hotellet men att jag uppskattade all hjälp. Hon blev inte sur utan fortsatte vara vänlig och önskade mig välkommen tillbaka en annan gång.

Jag tror inte att jag kommer återvända till Panthera, det är helt enkelt för få tjejer där och då hjälper det inte att huset är prydligt och bordellmamman supertrevlig.

Fortsättning följer.
Citera
2011-08-07, 16:56
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Var det här en vardagskväll? När jag var där en tisdag så var det fyra eller fem tjejer som jobbade. Förmodligen är det bättre under fredag- och lördagkvällar, men jag gillade klubben och dess damer, även om jag håller med om att de var lite väl få, och kan tänka mig att återvända om jag skulle resa tillbaka till Düsseldorf någon gång i framtiden.
Citera
2011-08-08, 13:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Var det här en vardagskväll? När jag var där en tisdag så var det fyra eller fem tjejer som jobbade. Förmodligen är det bättre under fredag- och lördagkvällar, men jag gillade klubben och dess damer, även om jag håller med om att de var lite väl få, och kan tänka mig att återvända om jag skulle resa tillbaka till Düsseldorf någon gång i framtiden.

Du skrev faktiskt att du tänkte åka därifrån efter din session med Olivia för att ingen annan var i din smak. Jag borde läst din recension noggrannare innan besöket men nu har jag iaf sett Panthera.

Ja, det var en vardag vad jag kommer ihåg.
Citera
2011-08-08, 14:07
  #4
Medlem
Fortsättning:

Nästa dag begav jag mig till FKK Golden Time. GT ligger vid en landsväg precis bredvid en stor brädgård. Det finns ingen skylt så infarten är lätt att missa. Parkeringen var full av bilar i halvmiljonklassen, Porsche, Mercedes, BMW och Audi sida vid sida. Min hyrbil (en VW Golf) såg beskedlig ut i jämförelse. Många av bilarna hade holländska skyltar, holländska gränsen är bara 30 min bort.

Golden Time har en väldigt välskött och stor trädgård med sköna solstolar och en stor uteplats. I trädgården finns små luftkonditionerade friggebodar där man kan gå in och sexa. Bastu, duschar och jaccuzzi var alla mycket fräscha. Det enda som inte var fräscht var det stora sällkskapsrummet där även baren ligger. Rummet var fult möblerat och rökigt och kvavt och stod i skarp kontrast till resten av anläggningen. Inträdet är 50 euro och 30 min sex kostar också 50 euro. Ingen av tjejerna försökte sälja in extratjänster.

GT är så stort att det är svårt att uppskatta antalet gäster och tjejer men jag skulle gissa på 80 män och 40 tjejer när jag var där en vardageftermiddag. Männen tillbringar store delen av tiden med att sola, snacka med varandra och dricka öl men hittar man en tjej man gillar bör man slå till direkt, annars drar någon annan iväg med henne.

Tjejerna hängde i grupper, en gäng blonda slovakiskor umgicks med varandra, sen var det 3-4 blonderadeoch hårt sminkade ryska 30-åringar, ett handfull latinas som pratade spanska med varandra med mera.

Dagen var varm och solig så jag la mig på en av solstolarna i trädgården och läste en bok. Efter en stund kom en man och la sig (naken) på solstolen bredvid mig. Hans kuk var så enorm att jag inte kunde koncentrera mig på boken. Jag lämnade min solstol och gick för att duscha av mig på innergården. Jag la badrock och bok på en bank utanför porrbion. Där satt två tjejer och när jag kom tillbaka efter duschen satt en av dem och bläddrade i min bok och undrade vad det var för konstigt språk.

Tjejen var kurvig, hade blonderat hår i page och ett glatt ansikte som hade nära till skratt. Hon presenterade sig som Katja från Bulgarien. Hon var rakt på sak och frågade redan efter 30 sek om vi skulle gå till ett rum. Jag var lite tveksam men tackade ja ändå. Vi hittade en ledig stuga och Katja la sig direkt på sängen och började smeka sig själv och porrstöna. Inte min kopp te så jag sa åt henne att ta det lite lugnt och gå varsamt fram med en sexsvulten svensk.

Vi la oss bredvid varandra och började smeka varandra over kroppen. Katja hade väldigt stora och fasta bröst som var helt i min smak. Hon började sedan suga av mig och tekniken gick verkligen inte att klaga på, lagom hart och snabbt. Hon frågade om jag ville slicka henne. “Bara om du verkligen gillar det” sa jag eftersom det känns helt meningslöst att slicka en tjej som bara ställer upp som slickepinne för att vara till lags. “Nä, det gör jag egentligen inte” svarade hon och vi skrattade båda. På kom kondomen och Katja började rida mig i reverse cowboy. Efter en stund byte vi till missionären med Katja halvliggandes mot en vägg. Hon smekte sig själv medan jag knullade henne. Jag hade legat på gränsen till orgasm ända sedan avsugningen och nu kunde jag inte hålla mig längre. Grymt skön orgasm.
Vi låg och pratade lite efteråt men hennes språkkunskaper var verkligen inte bra, trots att hon varit i Tyskland i 5 år. Katja gav inget vidare smart intryck men sexet var helt ok:

Katja
Ansikte 7/10 (hade varit högre med bättre smink och hårfärgning)
Kropp 8/10 (lite rund om baken men brösten var otroligt fina. Fin hy också)
Personlighet 6/10 (Glad men lite blåst. Minus för att hon totalignorerade mig varje gang vi sprang på varandra resten av kvällen)
Prestation 8/10 (kanske lite mkt skådespeleri men verkligen mån o matt göra det skönt för en.

Jag återvände till solstolarna och valde ett ensamt hörn utan jättekukar den här gången. Efter en stund fick jag sällskap av en holländare i 60-årsåldern med pierced pung (inget skämt!) och en blond tyska i 40-årsåldern. De låg och pratade om allt möjligt i säkert en time medan jag försökte fokusera på boken. Till slut blev jag törstig och gick in till baren för att beställa mineralvatten.

Där fick jag syn på en brunett med gröna ögon som såg väldigt sympatisk ut. Efter att jag fått mitt vatten stegade jag fram till henne och presenterade mig. Hon hetter Maria och var från Vilnius. Maria skiljde sig från mängden genom att hon hade en väldigt söt stil, med väldigt lite smink, blåvita underkläder i bomull och söta örhängen. Hon var dessutom lång (175-180) och hade en kropp som passat på vilken catwalk som helst. Vi pratade en stund och sen föreslog jag att vi skulle ta lite frisk luft ute i trädgården.
Maria sa att hon var på GT i snitt 2 dagar i veckan och att det var lite som en hobby. Till skillnad från Katja var Marias tyska och engelska oklanderliga.

Vi pratade lite om Nord-Rhein Westphalen, om strippklubbar (Jag sa att hon borde strippa i Stockholm eftersom priserna på lapdances är så höga, hon sa att höga priser på strippklubbar går hand i hand med att gangsters driver dem) och om Baltikum. Maria klagade på att baltiska tjejer förväntar sig att män ska ta hand om dem. Vi hade säkert pratat i 40 minuter när vi reste på oss och begav oss till ett rum.

Maria gillade sex, så mycket är säkert. Massor av hångel och en (för) intensiv avsugning senare var hon blöt både av svett och upphetsning. Hon trädde på kondomen och hoppade upp och började rida mig. Jag hade ju kommit bara någon timme tidigare med Katja men Maria var så skön att jag fick säga åt henne att sakta ned för att det inte skulle gå för mig direkt. Efter en stunds ridande var hon trött och rullade runt på rygg och bad mig att knulla henne vilket jag gjorde med glädje. Efter ett par minuter kunde jag inte hålla mig längre. Väldigt skön orgasm.

Maria

Ansikte 9/10
Kropp 10/10
Personlighet 11/10
Prestation 10/10

Så fort jag betalat Maria saknade jag henne och bestämde mig för att leta upp henne så fort jag vilat lite. Efter en halvtimme såg jag henne släntra over gräsmattan. Jag följde henne (utan att direkt springa efter henne) och hittade henne inne i huset efter en stunds letande. Hon hade dock redan bestämt träff med en äldre man. Jag sa att vi kanske kunde träffas senare och hon sa “visst” och log. På vägen tillbaka sprang jag på en rödlätt tjej i 30-årsåldern som passat bra i TV som nyhetsuppläsare eller vädertjej. Hon hetter Claudia och jag sa att jag var intresserad av att ses igen efter att jag ätit något. Nu hade nämligen grillen öppnat och en lång rad av män i vita badrockar och tjejer i sexiga underkläder stod och väntade snällt på korv och kött och potatissallad.

Maten var god men efter avslutad malted insåg jag att tiden runnit iväg och det var dags att bege sig till flygplatsen och lämna Tyskland. Jag hade tillbringat nästan fem timmar på GT men jag hade nog kunnat vara kvar lite till, iaf om jag hittat Maria eller Claudia.

Avslutningsvis undrar jag hur det gick för dvärgen som gick runt i sällskapsrummet. Tjejerna såg lite rädda ut för honom...
__________________
Senast redigerad av Välvillig 2011-08-08 kl. 14:22.
Citera
2011-08-08, 17:57
  #5
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Du skrev faktiskt att du tänkte åka därifrån efter din session med Olivia för att ingen annan var i din smak. Jag borde läst din recension noggrannare innan besöket men nu har jag iaf sett Panthera.

Ja, det var en vardag vad jag kommer ihåg.

Hm, nu menade jag de två tjejer jag hade sex med, Olivia och Lea. De övriga var inte direkt fula, snarare medelmåttiga, men inte tillräckligt attraktiva för att ha sex med enligt mina preferenser, däremot var de trevliga att prata med och så.

Skönt att du fick ett par bra sejourer på Golden Time så att resan ändå blev minnesvärd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback