Fr er som nnu inte har hrt talas om det r det Alfapet i mobilen helt enkelt. Har mrkt att det har blivit vldigt populrt nu p senare tid. Folk twittrar om det hit och dit och ber om att f utmanas.
Vad tycker ni om spelet?
Jag personligen hade aldrig spelat Alfapet innan jag provade p detta, s det var inte utan att sjlvfrtroendet fick sig en trn nr man blev slagen av fjortonringarna som fick in sjuka kombinationer med enkla ord. Har ftt lite mer koll p reglerna och s nu men har nnu inte vunnit en match d jag resignar nr det gr emot.
Gillar inte detta spel pga att det inte r Alfapets ordlista (SAOL) utan bara "alla" svenska ord som finns, allts bjningar, plural osv. Hade det anvnt sig av SAOL som alfabet och betapet hade det varit grymt bra.
Gillar inte detta spel pga att det inte r Alfapets ordlista (SAOL) utan bara "alla" svenska ord som finns, allts bjningar, plural osv. Hade det anvnt sig av SAOL som alfabet och betapet hade det varit grymt bra.
Hller helt med, urknepiga ord som anvnds ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Det har frbrukats.
D fr du bara pong fr vad bokstverna i sig ger.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!