Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-15, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snilleochsmak
Finner också punkterna du listar föga trovärdiga. Hyser en sund skepsis till konspirationen att Filipstad är en hemlig kriminell organisation med stark toppstyrning, med kontroll över hela samhällssektorer. Det finns en del tvivelaktiga komponenter i din historia som stärker min skepsis.
Varför försökte du aldrig lagföra poliserna som systematiskt utövade övervåld och "knäckte nacken"? Ingår det svenska rättsväsendet och polismyndigheten också i konspirationen under lydnad av Filipsstads maffiakommunalpolitiker?

Jag tvivlar inte på att du har blivit dåligt behandlad; absolut inte. Att ovanstående inte stämmer kommer jag att fortsätta hysa tvivel för tills jag fått motsatsen bevisad.

Intressant fall.

Har du aldrig hört talas om Osmo Vallo-fallet?
Har du aldrig hört talas om polisvåld?
Har du aldrig hört talas om det kollegiala inom internutredningsenheten?

Vilket professor Dennis Töllborg dömt ut totalt. Det finns inte en polis som sätter dit en annan polis.

Är detta nytt för dig! Sedan kan jag upplysa dig om att jag har anmält hela vägen. Utan resultat. Liggande ner med stödkrage.

Jag kommer att presentera mer fakta framöver. Jag tycker det är bedrövligt att man inte ens blir trodd på att man har en allvarlig nackskada.
Citera
2011-08-15, 12:34
Medlem
Kämpa på!

Hoppas du har pärmarna i säkert förvar alt flera kopior på annan ort alt pdf:ade på webben eller dyl ifall bängen eller pack skulle komma på besök! Se även till att de finns hos några närstående som kan blotta dessa ifall det skulle hända något . . .
Citera
2011-08-15, 12:39
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Norberg
Har du aldrig hört talas om Osmo Vallo-fallet?
Har du aldrig hört talas om polisvåld?
Har du aldrig hört talas om det kollegiala inom internutredningsenheten?

Vilket professor Dennis Töllborg dömt ut totalt. Det finns inte en polis som sätter dit en annan polis.

Är detta nytt för dig! Sedan kan jag upplysa dig om att jag har anmält hela vägen. Utan resultat. Liggande ner med stödkrage.

Jag kommer att presentera mer fakta framöver
. Jag tycker det är bedrövligt att man inte ens blir trodd på att man har en allvarlig nackskada.
Om en journalist/ett granskningsprogram ska vilja gräva i det här så vill de nog också komma med nya chockerande nyheter. Så krasst är det. Även om de gör ett bra grävande jobb så vill de få så stor publik som möjligt och det får de inte om allt redan är publicerat. Tänk på det och lämna inte ut allt här.
Citera
2011-08-15, 12:40
Medlem
Ingen som fått svar från någon tidning eller något måste ju gå framåt och få saker att hända
Citera
2011-08-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Din story är helt otrolig för de flesta som läser den och du kommer givetvis få många kritiska frågor. Det behöver inte vara något negativt om du har tydliga svar på dem, tvärtom.

Varför ens lägga ner tid och energi på hjärntvättade personer?

D.Norberg, jag är inte förvånad men arg, frustrerad och äcklad av hur detta "civiliserade" samhälle fungerar.
Tänk på detta ordspråk "what goes around comes around" detta höll mig sansad vid många tillfällen.
Och jag kan berätta vad som hände med soc personen och ett par av föreståndarna på hvb hemmet.
soc sekreteraren är nu mera arbetslös socialbidragstagare med en pundare till pojkvän, föreståndarna fick näringsförbud samt förbud att jobba inom barn omsorg och vård efter att flertalet brister kom fram samt att en i personalen (föreståndarnas son) våldtog en 14årig flicka på hemmet.

hans liv är att sitta i ett rum rädd för alla tidigare intagna, föreståndarna springer så fort dom ser någon av oss som bodde där.

Så att sanningen kommer fram kan göra mycket.
Dock så räddar inte det liven som dom har förstört med dom går iaf inte fria.

Har själv varit inom soc "hjälp" och det slutade med att jag var tvungen att fly landet för min psykiska hälsas skull.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prodigy123
Enligt någon artikel som länkats i tråden står det att ni bodde i ett hus som låg ganska ensligt, och i det här huset skall alltså du och din syster ha blivit utsatta för grov misshandel, slagits medvetslösa, utsatts för mordförsök, utsatts för grov incest, fått livslånga men från misshandel med bl.a förstörda knän. Och allt detta skedde bakom ryggen på er pappa?????!!! Förklara för mig hur din pappa inte kunde märka något?

I smell a fish

Därför att han ej bodde hos mormor Marianne Marcusdotter Pettersson i Jönköping, där det mesta hände. Han kan ej se 30 mil långt.

Om du läser bifogade dokument i tråden, så kanske jag slipper svara på så konstiga frågor. Det står klart och tydligt att det gått i led bland kvinnorna i Carina Simms släkt. Gammelmormor, mormor, och Carina Simm.
Citera
Medlem
pontusens avatar
Stark story.

Daniel, släpp inte iväg det här till någon sunking kvällstidning, exempelvis aftonbladet. Om du kan, försök få någorlunda seriösa journalister, så som uppgrag granskning att granska det här.

Sen gör du dig bara en väldig otjänst genom att vara nedlåtande mot de som inte tror på dig. Svara sakligt eller låt bli, snarare än att kalla folk idioter och dylikt.

Hoppas på det bästa för dig!
Senast redigerad av pontusen 2011-08-15 kl. 12:46.
Citera
2011-08-15, 12:42
Medlem
actionbikes avatar
Hur gör jag för att kunna följa länkarna till data.fuskbugg? Får bara att det inte går att ansluta till sidan som att den ligger nere..
Citera
2011-08-15, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Ja, visst. De flesta borde få en bild när någon förklarar. När han sen visar länkar och fotografier så styrks dessa bilder samt att kritiker får mothugg. TS gjorde helt rätt.

Tillräckligt mycket enligt TS, hans syster samt hans far - anser du? Om jag eller min familj hade bemött samma behandling hade inte jag nöjt mig med den uppmärksamhet han har fått, att gå ut med bevis på Flashback måste ses som något ypperligt värdefullt.

Han hade mycket enkelt kunnat bifoga sakliga artiklar istället för bilder för att styrka uttalandet. Det jag anser och bestrider om TS är att han trots enorm mediaövervakning väljer att hänga ut offer, trots sin ringa ålder, för att göra sig trovärdig. Jag hade själv som offer inte velat synas offentligt på ett internetforum, för att helt enkelt kunna gå vidare senare i livet.

Eftersom det finns så otroligt mycket att gräva i denna historia så hade man lätt kunnat kontakta något seriösare än expressen för reportage.

Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Han har inte gått i skolan men kan skilja mellan "de" och "dem", hur många år har du missat i skolan men ändå gör du såna fel?

Haha va? menaj dju at jeg staavar fail pä inter net?
Citera
2011-08-15, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Tack så mycket, hur känner du att gamelmedia har rapporterat omkring detta. Har de skyddat socialtjänsten och övriga inblandade? Idag hör alternativ media till de största förmedlarna av nyheter, ett resultat av att det gamla utför sitt arbete på de sätt de gör. Har du funderat på att kontakta saiter som friatider eller politiskt inkorrekt för att få ut din story? Hur känner din syster för det som skrivits ut här på flashback?

Det är för min systers frihet och att sanningen ska komma i dagen jag gör detta.

Jag är tacksam för alla uppslag, där det är en bra och ärlig media. För det är precis som du skriver.

Steijners lögner har florerat hela tiden. Hon har till och med styrt polispatrullerna ute på fältet. Det jag har avslöjat hittills är ingenting mot vad som finns. Det som hänt är fullständigt horribelt.

Jag kan nämna att min syster och jag ej ens fått den rättigheten att ha advokat. Vilket är självskrivet när det gäller sexualbrott. Men vi fick inte ens det. Förhandlingar hölls utan att vi visste om det, i fantastiska Värmlands Tingsrätt och Förvaltningsrätt.

Men socialen såg till att förövaren fick sju st. advokater med fullmakt på Tingvalla Advokatbyrå i Karlstad. Och fast den advokatbyrån vet att man måste vara aktsam när det gäller barnärenden så hade hon en advokat i spetsen som heter Kerstin Samuelsson, som ljög något fruktansvärt om allt och struntade fullständigt i vårt ärende.
Citera
2011-08-15, 12:48
Medlem
Novums avatar
Tipsat uppgrag granskning samt Aftonbladet, sistnämnda är inte det seriösaste att prata med. Men det är bättre om det får större spridning.

Mina tankar är med er, fy fan vad förbannad jag blir när jag läser detta.
Citera
2011-08-15, 12:48
Medlem
1. Fan vad tragiskt detta är, jag blir så jävla sur.

2. Fan vad WT de båda två såg ut, fitthål.

3. Fan vad stark du och din syster är!

4. Fan vad jag vill tortera de båda WT-asen. Tänker i banor att göra en human centipede fast i en cirkel, dvs mun mot röv x 2. Så de får konstant äta bajs. Samtidigt skall de bli slagna med järnrör och bli osthyvlade så skinnet försvinner. Allt detta är endast teoretiskt och jag uppmanar absolut inte till brott eller dylikt!

5. Fan vad jag lätt ska maila alla personer jag kan som kan påverka det här.

6. Fan vad jag hoppas alla trolljägare kan fly dit pepparn växer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in