Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Din story är helt otrolig för de flesta som läser den och du kommer givetvis få många kritiska frågor. Det behöver inte vara något negativt om du har tydliga svar på dem, tvärtom.
Varför ens lägga ner tid och energi på hjärntvättade personer?
D.Norberg, jag är inte förvånad men arg, frustrerad och äcklad av hur detta "civiliserade" samhälle fungerar.
Tänk på detta ordspråk "what goes around comes around" detta höll mig sansad vid många tillfällen.
Och jag kan berätta vad som hände med soc personen och ett par av föreståndarna på hvb hemmet.
soc sekreteraren är nu mera arbetslös socialbidragstagare med en pundare till pojkvän, föreståndarna fick näringsförbud samt förbud att jobba inom barn omsorg och vård efter att flertalet brister kom fram samt att en i personalen (föreståndarnas son) våldtog en 14årig flicka på hemmet.
hans liv är att sitta i ett rum rädd för alla tidigare intagna, föreståndarna springer så fort dom ser någon av oss som bodde där.
Så att sanningen kommer fram kan göra mycket.
Dock så räddar inte det liven som dom har förstört med dom går iaf inte fria.
Har själv varit inom soc "hjälp" och det slutade med att jag var tvungen att fly landet för min psykiska hälsas skull.