Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-15, 10:39
Medlem
VonUllas avatar
Fyfan vilken hemsk barndom ni två har haft! Gör ont i hjärtat att läsa det du skrivit.
Du och din syster är så starka, många hade lagt näsan i vädret eller hängt sig i repet för längesen. Hoppas verkligen att ni får upprättelse för det ni utsatts/utsätts för.
Du är jätte duktig på att skriva och har ofantligt många bevis i din berättelse, så jag tycker som många andra att du ska maila in den till media så detta kommer ut till alla.
Så jävla sjukt att barn blir inlåsta och behandlade som brottslingar medan de riktiga jävla asen går fria och kan fortsätta sin dagliga förnedring och trackassering mot de riktiga offren

Frågor:
Har ni någon psykologhjälp idag? Bor ni fortfarande på hem?

Mina tankar går till dig och din syster, fortsätt kämpa! <3
Citera
2011-08-15, 10:39
Bannlyst
Alla myndigheter är skit. Massa folk som dunkar varann i ryggen. Vänd dig till media.
Citera
2011-08-15, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Ja hur i fan kan det här inte ha uppmärksammats kan man ju undra.

Det beror på att ingen tror att en socialchef kan vara så omdömeslös och hänsynslös. Sedan finns ju kopplingarna till polisen.
Citera
2011-08-15, 10:43
Medlem
Jag har precis skickat iväg ett mail till uppdraggransking. Något måste ske, nu! Skapa FB- Grupp. Skriv till alla tidningar!! Hade inte gått till Aftonbladet!!!
Citera
2011-08-15, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonUlla
Fyfan vilken hemsk barndom ni två har haft! Gör ont i hjärtat att läsa det du skrivit.
Du och din syster är så starka, många hade lagt näsan i vädret eller hängt sig i repet för längesen. Hoppas verkligen att ni får upprättelse för det ni utsatts/utsätts för.
Du är jätte duktig på att skriva och har ofantligt många bevis i din berättelse, så jag tycker som många andra att du ska maila in den till media så detta kommer ut till alla.
Så jävla sjukt att barn blir inlåsta och behandlade som brottslingar medan de riktiga jävla asen går fria och kan fortsätta sin dagliga förnedring och trackassering mot de riktiga offren

Frågor:
Har ni någon psykologhjälp idag? Bor ni fortfarande på hem?

Mina tankar går till dig och din syster, fortsätt kämpa! <3

Min syster är på rymmen, jagad av pedofilen och hennes socialchefskompis har skickat polisen efter henne för att låsa in henne igen och tysta henne. Inte för att hjälpa henne.

Jag har kommit ut, det är därför jag först nu kan kämpa och berätta sanningen. Folåsa är ett hemskt ställe, jag fick inte ens titta på TV eller läsa tidningar där.

Vi har inte fått någon hjälp.
Citera
2011-08-15, 10:45
Medlem
sionistens avatar
Fy fan är verkligen inte en känslig människa men det där rörde till och med mig.

Kämpa på!
Citera
2011-08-15, 10:45
Medlem
Spongebobfyrkants avatar
Finns det absolut ingenting skrivet angående dessa händelser i media sen tidigare?
Om det är så som du berättar så ska ju ett antal personer stå till svars för deras agerande.

Kristina Steijner låter som en jävla iller rent ut sagt, kan bli intressant att ta fram vad hon har haft för sig tidigare.

http://www.jo.se/Page.aspx?MenuId=10...cision&Id=3128

Det har uppdagats tidigare i alla fall, alltid något.
Citera
2011-08-15, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Ajajajaj! Uppdrag Granskning!

Vår högsta önskan är att Uppdrag Granskning, Janne Josefsson, skulle gå till botten med det här.

Så skulle han få sitt livs reportage.
Citera
2011-08-15, 10:47
Medlem
Salorms avatar
Riktig hemsk historia det där. Vore jag dig skulle jag nog kontakta Uppdrag Granskning med ditt material och försöka få tag i media som kan skriva om det här och gissningsvis kommer det hända saker då iallafall.
Citera
2011-08-15, 10:47
Medlem
dakires avatar
Oj, herregud. Kudos till TS för den bästa trådstarten i FB:s historia.

Som andra varit inne på tidigare, något för Janne Josefsson.
Citera
2011-08-15, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spongebobfyrkant
Finns det absolut ingenting skrivet angående dessa händelser i media sen tidigare?
Om det är så som du berättar så ska ju ett antal personer stå till svars för deras agerande.

Kristina Steijner låter som en jävla iller rent ut sagt, kan bli intressant att ta fram vad hon har haft för sig tidigare.

http://www.jo.se/Page.aspx?MenuId=10...cision&Id=3128

Det har uppdagats tidigare i alla fall, alltid något.

Den som har fått breda ut sig med lögner i media är pedofilen, samt med uppbackning av Kristina Steijner. För ingen kan ju tro att en socialchef är så knäpp.

Och vi satt inlåsta och fick inte säga något. Så vi hade ingen chans. Det är först nu när jag är fri och har hämtat kraft som det finns en chans att få fram sanningen.
Citera
2011-08-15, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dakire
Oj, herregud. Kudos till TS för den bästa trådstarten i FB:s historia.

Som andra varit inne på tidigare, något för Janne Josefsson.

Desto fler som skriver till Janne Josefsson, kommer säkert att öka chansen att han gör ett reportage vilket är vår högsta önskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in