Svara
2011-08-20, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kufits88
Hur var det när du landade? Har läst om folk som har haft problem med synen ett par dagar efteråt, upplevde du några jobbiga bieffekter?
Kommer ihåg en annan rapport, den hette något med gäddkvinnan. Killen som hade skrivit den hade fan upplevt helvetet på riktigt. Du hade jäkla tur som hade någorlunda positiv tripp, tänk om du hade sneat oj oj oj..

Edit: Här är den https://www.flashback.org/t937095 otroligt läsvärd, speciellt för den som känner att det börjar klia lite i knark-fingrarna

Bieffekter var inte mer än att jag inte hade någon mat lust, tom i huvudet och dålig syn i 3 dar

grymt ska läsa rapporten
Citera
2011-08-21, 07:22
Medlem
Vredesbyrds avatar
Haha, fan vad heroiskt att ge sig på änglatrumpet som sin första hallucinogena drog. Även om texten var lite halvjobbig att läsa pga. avsaknad av skiljetecken, virrig styckeindelning samt särskrivningar så var det ganska roligt att läsa om din tripp.

Det där med vänner som man ser ena sekunden men som lika fort försvinner känner jag igen från en virrig upplevelse flera år sedan där Lergigan och cannabis var med i leken. Jag gick hela tiden runt och pratade med två av mina bästa vänner som jag även gick i samma klass med vid den tidpunkten, men varje gång då jag vände mig om för att kolla mot dem var de borta. Precis som dig kände jag mig sedermera lurad och dum varje gång jag trodde att de fanns med mig och tänkte "Fan också, gick jag på det igen?!".
Citera
2011-08-21, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesbyrd
Haha, fan vad heroiskt att ge sig på änglatrumpet som sin första hallucinogena drog. Även om texten var lite halvjobbig att läsa pga. avsaknad av skiljetecken, virrig styckeindelning samt särskrivningar så var det ganska roligt att läsa om din tripp.

Det där med vänner som man ser ena sekunden men som lika fort försvinner känner jag igen från en virrig upplevelse flera år sedan där Lergigan och cannabis var med i leken. Jag gick hela tiden runt och pratade med två av mina bästa vänner som jag även gick i samma klass med vid den tidpunkten, men varje gång då jag vände mig om för att kolla mot dem var de borta. Precis som dig kände jag mig sedermera lurad och dum varje gång jag trodde att de fanns med mig och tänkte "Fan också, gick jag på det igen?!".
"lergigan" vad är det förnått? ja det är en rolig historia får jag hålla med om
Citera
2011-08-21, 13:46
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wavegroom
"lergigan" vad är det förnått? ja det är en rolig historia får jag hålla med om

Det är en antihistamin om jag inte minns fel, som i ofta första hand skrivs ut om man har sömnbesvär istället för starkare saker. Äter man tillräckligt mycket så kan man få helt galna hallucinationer, slängde senast för två månader sedan i mig ett gäng på fyllan under en minneslucka, vaknade morgonen därpå helt disorienterad i min egen säng av att storasyrran och hennes kompisar satt och snackade högt och åt lunch inne på mitt sovrum, trodde jag.

Citera
2011-08-21, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesbyrd
Det är en antihistamin om jag inte minns fel, som i ofta första hand skrivs ut om man har sömnbesvär istället för starkare saker. Äter man tillräckligt mycket så kan man få helt galna hallucinationer, slängde senast för två månader sedan i mig ett gäng på fyllan under en minneslucka, vaknade morgonen därpå helt disorienterad i min egen säng av att storasyrran och hennes kompisar satt och snackade högt och åt lunch inne på mitt sovrum, trodde jag.

hahaha ops inget man vill testa då^^ så jävla dumt med alkohol man blir mer sugen och våghalsig att testa saker när man är lite full
Citera
2011-08-21, 14:39
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
hahaha ops inget man vill testa då^^ så jävla dumt med alkohol man blir mer sugen och våghalsig att testa saker när man är lite full

Verkligen, nej jag råder ingen att testa Lergigan i rusgivande syfte. Det är mer otrevligt än trevligt, inte i form av att det är läskigt eller obehagligt, handlar mest om att man känner sig jävligt konstig samt att all tankeförmåga och motorik är helt bortblåst.
Citera
2011-08-21, 21:47
Bannlyst
Citat:
Bieffekter var inte mer än att jag inte hade någon mat lust, tom i huvudet och dålig syn i 3 dar

grymt ska läsa rapporten
tillägg också att jag drack mängder av vatten för att jag var så uttorkad
Citera
2011-08-21, 22:20
Medlem
Guitarsmokes avatar
Hahaha jag gråter Klockren rapport
Citera
2011-08-21, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Hahaha jag gråter Klockren rapport
hahahaha TY!
Citera
2011-08-22, 00:40
Medlem
BlackMetals avatar
Diggade rapporten men den var lite jobbig att läsa med tanke på särskrivningarna, avsaknaden av ordentlig styckeindelning etc. 3/5 får du i alla fall. Änglatrumpet verkar vara en ganska sjuk drog och det är alltid kul att läsa rapporter om folk som vågat sig på det.
Citera
2011-08-22, 01:59
Medlem
Så jävla härlig rapport. Den får fan 5/5 trots att den var relativt värdelöst skriven, den hade fan toppkvalite rätt igenom ändå

Diggade verkligen slutet också, me colaburken
Citera
2011-10-07, 20:49
Medlem
Scharpmeisters avatar
bra raport rolig läsning, men vad jag har hört är det inte alltid så bra att trycka i sig änglatrumpet riktigt lätt att snetrippa har jag hört. betyg 3/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in