Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 5
  • 6
2011-10-07, 21:11
Medlem
CristDaFists avatar
Skön rapport. Änglatrumpet ställer till det för en rätt så mycket Men seriöst du borde träna på din stavning för du stavade nog inte rätt på ett enda ord och tagga ner med alla smileys.
Citera
2011-11-14, 17:57
Medlem
FrankTheMans avatar
En student i Tyskland klippte av sin penis och sin tunga efter att ha druckit en kopp te med datura.. så om det finns några minderåriga i tråden som inte kan fixa LSD eller andra hallucinogen. PRÖVA EJ!
Citera
2011-11-14, 23:11
Medlem
Andreashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankTheMan
En student i Tyskland klippte av sin penis och sin tunga efter att ha druckit en kopp te med datura.. så om det finns några minderåriga i tråden som inte kan fixa LSD eller andra hallucinogen. PRÖVA EJ!
Tack för ett garv samt att du hjälpte mig från att prova detta djävulsknark.

Topic: Härlig rapport.. verkade som en trevlig kväll jämfört med andra som "trippat" på detta.
Citera
2011-11-17, 00:59
Medlem
Haha kul läsning, blev dock lite kladdigt och rörigt ibland men visst, det är lite tungt att skriva en så lång text.

Dock tycker jag inte du förmedlar några känslor direkt ? Var du jätte glad hela tiden ? Blev du aldrig rädd ? Fick panik för att du inte visste vad som var verklighet ?

Verkar mer som du gick runt och var lite smånöjd i 2 dagar, om jag jag sett lik i mitt kök eller skinheads med kniv i mitt sovrum hade jag skitit ner mig.
Citera
2011-11-17, 03:23
Medlem
hiltas avatar
Jag är också från borlänge, ser dig framför mig springa runt på stan helt söndertrippad
Två av mina vänner testade också ängla-trumpet som växer i hagalund-området, har aldrig sett nåt liknande.. dom såg också människor i klädesplagg.. rökte mycket "luft cigg" och satt bland annat och spelade wow utan dator. Sen kom jag tillbaka nästa dag och dom var lika trippade, jag trodde dom hamnat i psykos
Citera
2011-11-17, 03:36
Medlem
fraess avatar
Bästa daturarapporten jag läst!
Citera
2011-11-23, 17:46
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Jösses! Snacka om att bli helt jävla skev.
Blev nästan lite sugen på att testa faktiskt
Citera
2012-10-18, 20:47
Medlem
eversflumms avatar
Hahaha fyfan vad roligt allt verkade, men du var alltså trippad på det här i 2 dagar om jag inte läst fel?
3/5 får du av mig, lite mer styckindelning.
Citera
2012-10-18, 21:26
Medlem
gubbfanskapets avatar
Jäkligt kula att läsa, jag kunde inte sluta skratta. Inte mycket till styckindelning här. Inte punkter heller. Sen tror jag att jag helst skippar denna planta, det lät inte allt för kul. Jag har hört värre dessutom.
Citera
2012-10-26, 09:27
Medlem
Agzzzos avatar
hah! dessa rapporter om Datura är så roliga
Citera
2013-06-12, 12:17
Medlem
Chestbrahs avatar
Grym rapport!

4/5 frön får du. Du hade fått 5/5 om grammatiken var bättre!
Citera
2013-06-12, 18:03
Medlem
Förstår fortfarande inte hur folk vågar sig på Datura. Står snedtripp i pannan på dig innan.

Din text var väldigt jobbig att läsa, men alltid trevligt att någon delar med sig av sin upplevelse på den här sjuka drogen. När jag läst om änglatrumpet innan har de alltid varit mer mindfuck med i bilden. Tanke loopar, paranoia o liknande. Du verkade bara få enorma hallucinationer. Inga jobbiga psykotiska tankebilder. Trodde jag alla drogs med i när dom intog datura.

I alla fall, Spännande läsning.

Sen var de självklart vågat av dig
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här