• 1
  • 2
2002-10-28, 14:33
Medlem
Arons avatar
http//www.compuserb.com/cossack/index.htm
Citera
2002-10-28, 15:20
Medlem
S lnge det inte hnde i sverige hr det vl knappast hemma hr eller hur?
Citera
2002-10-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wierd
Instmmer att det inte hr hemma hr. Men han kanske ville ppeka, att albanerna ftt nog av serbernas invandring och slog till slut tillbaka, en del verkar ju ex lngta efter 3:e vrldskrigets utbrott?
Citera
2002-10-28, 19:43
Medlem
Dietymans avatar
Pongen med inlgget r att visa vad som kan hnda om man har fr mycket multi-kultur....

Historien r vr enda guide till framtiden.....
Citera
2002-10-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dante90
Citat:
Ursprungligen postat av wierd
Instmmer att det inte hr hemma hr. Men han kanske ville ppeka, att albanerna ftt nog av serbernas invandring och slog till slut tillbaka, en del verkar ju ex lngta efter 3:e vrldskrigets utbrott?

nu s har du ingen aning om vad du talar om, kosovo har alltid varit en del av seribien, min morfar var dr i brjan p 80-talet och d talade man aldrig om kosovo och det fanns inte mnga albaner men med tiden blev det fler och fler och serberna ville ju inte vara ngra nazister s dom lt dom oskyldiga albanerna komma hur dom ville vilket efter mycket om och men mycket rasblandarvldtkter osv bildades UCK som genomfrde terror verksamhet mot myndigheterna vilket dom lyckades med att driva bort serberna frn makten i kosovo vilket ledde till att seberna satte in armen och drog albanerna ver samma kant vilket ledde till kosovokriget...
Citera
2002-10-28, 20:14
Medlem
Albanerna kom in i kosovo efter andra vrldskriget. 50 r senare tyckte de att "Vi r ju s mnga albaner hr nu s varfr inte tillhra albanien eller gra en egen stat."

Ungefr s kommer det vl att sgas i sverige om 50 r med antar jag...
Citera
2002-10-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf II Hitler
nu s har du ingen aning om vad du talar om, kosovo har alltid varit en del av seribien, min morfar var dr i brjan p 80-talet och d talade man aldrig om kosovo och det fanns inte mnga albaner men med tiden blev det fler och fler och serberna ville ju inte vara ngra nazister s dom lt dom oskyldiga albanerna komma hur dom ville vilket efter mycket om och men mycket rasblandarvldtkter osv bildades UCK som genomfrde terror verksamhet mot myndigheterna vilket dom lyckades med att driva bort serberna frn makten i kosovo vilket ledde till att seberna satte in armen och drog albanerna ver samma kant vilket ledde till kosovokriget...
Lr dig svenska! Jag orkar inte tyda ditt svammel. :!:
Citera
2002-10-28, 20:25
Medlem
Dietymans avatar
Sluta upp med snt Dante han skrev nt intressant och jag hade inga problem med att lsa det....
Citera
2002-10-28, 20:28
Medlem
tycker det liknar svenska mer en kinesika men dremot r jag vll inte vrdens bsta skribent, men att sga att det var albanerna i kosovo frn brjan r lika dumt som att sga att...ja typ n kan inte komma p ntt... :?
Citera
2002-10-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dietyman
Sluta upp med snt Dante han skrev nt intressant och jag hade inga problem med att lsa det....
Troll!!!
r det inte det du stndigt brukar skriva nr argumenten tryter fr dig och istllet brjar med personangrepp mot mig? Varfr slutar du inte med dina barnsligheter?

Om era uttal r likadana som ni skriver s kan ni inte vara riktiga svenskar, annars lr er svenska!
Citera
2002-10-28, 21:00
Medlem
Citat:
tycker det liknar svenska mer en kinesika men dremot r jag vll inte vrdens bsta skribent, men att sga att det var albanerna i kosovo frn brjan r lika dumt som att sga att...ja typ n kan inte komma p ntt... :?
Har du opartiska bevis fr motsatsen?
Citera
2002-10-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dante90
Citat:
Har du opartiska bevis fr motsatsen?

men ls det jag skrev frst, det r fan svenska & inge annat sprk jvla ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in