*EDIT hittade en skitdålig video
https://www.youtube.com/watch?v=ls5wohP2Zks
Jag var där ... Första gången jag så dem. En helt makalös upplevelse att utsättas för den manglingen en halv meter från den lika höga scenen. Det va ju Big Melvins på den tiden ... när gruppen Big business helt enkelt hade adopterats och Melvins plötsligt hade två trummisar, kul när de vore det sista bandet som behövde förstärkning på den fronten... En helt fantastisk setlist också. gammalt och nytt och inte en enda dösekund mellan låtarna, det var snyggt sammanvävt till att verkligen va en show...små mini trumsolon, bassolon osv som vävde vidare till nästa låt medans nån stämde instrument eller fick tag på svetthandduk och vattenflaska ... Men ett intermezzo break tog dem ... De sa we´ll be back in 5-10 min ... Det hade jag aldrig sett dem göra på nån av de många liveupptagningarna som finns på youtube ... Jag fick misstankarna om spliff-rökning men nä tror inte det .. för de kom tillbaka på sekunden utan övertramp, och levererade Amazon så man helt och hållet sveptes med .... Det kallar jag att dansa !
Skulle va roligt om nån hade några filmsnuttar från brottsplatsen