• 1
  • 2
2011-08-18, 01:34
Medlem
Jag är rädd för att så är fallet. 80-90-talister kan inte ta hänsyn, röker på och skriker dagarna i ända, även fast de passerat spädbarnsåren. Att se en 20-nåt är som att få syn på ett Sverige som kommer att sjunka i dyn.

Jag är bäst! Jag är en stjärna! Jag gör precis vad jag vill! Fuck you!

Se där, era främsta meriter.

Pinsamma är ni, och hur blev ni såna? Rädda Sverige nu!
Senast redigerad av hammocken 2011-08-18 kl. 01:36.
Citera
2011-08-18, 01:35
Medlem
Substantials avatar
Svar på titelns fråga: Nej.
...finns det nåt annat vi ska diskutera eller har jag summerat det hela bra nog?
Citera
2011-08-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial
...finns det nåt annat vi ska diskutera eller har jag summerat det hela bra nog?

Du lider alltså inte av överdrivet självförtroende? Skeptisk.

Många "unga vuxna" saknar både jobb, bostad och erfarenhet –*ni glider på era föräldrar och är lata dynghögar. Eller?
Senast redigerad av hammocken 2011-08-18 kl. 01:40.
Citera
2011-08-18, 01:40
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammocken
och hur blev ni såna? Rädda Sverige nu!

Hur fan tror du?
Ditt fel Tar för givet att du är av den äldre generationen..

Håller för övrigt inte med dig. Det är väl bra att folk börjar våga sig bort från den jävla jantelagen.
Citera
Medlem
Gobbledigooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial

En väl godkänd summering.
Citera
Medlem
Substantials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammocken
Du lider alltså inte av överdrivet självförtroende? Skeptisk.
Självförtroende har jag gott om, men det är inte på en överdriven nivå. Att du ens är skeptiskt visar ju bara hur idiotiskt du är - har du redan kategoriserat en helt okänd FB:are i din ram av hur 80-talister beter sig??
Citera
2011-08-18, 01:42
Det beteendet nu pratar om är väl en liten del av ungdomskulturen och har väl mer eller mindre alltid varit.
Citera
2011-08-18, 01:43
Medlem
Jag är 20, jag är bäst! Fuck you!

Senast redigerad av edudemanon 2011-08-18 kl. 01:47. Anledning: type-o
Citera
2011-08-18, 01:50
Medlem
Blaxmixs avatar
Japp, alla 80-90-talister är så, ALLA.
Citera
2011-08-18, 01:51
Medlem
ArgaMongots avatar
90-talisterna är skrikiga djävla måste-ha-allt-nu-puckon
80-talisterna är bortskämda och dryga
70-talisterna är idioter som skryter på facebook om att deras barn har bajsat och tror att inget barn någonsin gjort det förut
60-talisterna är den första fjantgenerationen. Uppfostrade under hippietiden så bär de alla en mental velourdräkt och klarar aldrig av att yttra ordet nej till sina barn (vilket såklart lett till problemen med 80- och 90-talisterna)
50-talisterna har fått för sig att de var de som byggde landet och ska prompt berätta hur de minsann fick jobba i en gruva när de var 3 år gamla. Detta gör de då de lider av mindervärdeskomplex mot...
40-talisterna som, förutom att bete sig som 50-talisterna, även känner av pressen av att de kolar snart, vilket gör att de gett sig fan på att ge alla under 60 år en kollektiv guilt trip för att de har det så hemskt. Att deras usla ledarskap i detta land gjort att alla vi yngre kommer begravas i pappkartonger verkar de ha missat

Konklusion: Klimatförändringar, kärnvapenkrig eller Idol - Jag skiter i vilken katastrof som dödar oss alla, bara den gör det snart...
Citera
2011-08-18, 01:58
Medlem
Hur var du själv i den åldern?
Citera
2011-08-18, 02:07
Medlem
Eyjas avatar
80-talist, arbetat sen jag tog studenten (även under gymnasiet med, för att klara mej), fast anställning, bostad mitt i centrum i en stor stad, barn och JA jag är bäst och egoistikt svin, annars kommer man ju ingen vart
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in