2024-10-30, 02:20
Medlem
Spelade kort med min mamma cirka 1975-76. Jag var 15-16 och oskuld. Jag hmtade leken. Fanns bara samlagsbilder, stora kukar och nakna fittor p dom. Mamma sa oj, men spelade vidare. Nu i en lder av 60 plus undrar jag varfr hon spelade vidare. Vore vl okay att sga vi lgger av. Ville hon ngonting annat? Tyckte hon om det hon sg? Hade jag ftt en avrunkning eller mer. Nu runkar jag till detta och drmmer om vad som kunde ha hnt.
Citera
2024-10-30, 02:28
Avstngd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordlöv
Spelade kort med min mamma cirka 1975-76. Jag var 15-16 och oskuld. Jag hmtade leken. Fanns bara samlagsbilder, stora kukar och nakna fittor p dom. Mamma sa oj, men spelade vidare. Nu i en lder av 60 plus undrar jag varfr hon spelade vidare. Vore vl okay att sga vi lgger av. Ville hon ngonting annat? Tyckte hon om det hon sg? Hade jag ftt en avrunkning eller mer. Nu runkar jag till detta och drmmer om vad som kunde ha hnt.
S du ligger allts och runkar till minnet av din nu dda mamma?

Nej, sannolikt ville hon inte mer n att spela kort. Sjuttiotalet var som sjuttiotalet var och om nakenkortleken var den enda som fanns tillgnglig s var det den som anvndes. Moralpaniken hade inte ntt dagens crescendo. Jag ser verhuvudtaget varken ngot olmpligt eller konstigt i det med tanke p vilket rtionde det handlade om.
Citera
2024-11-08, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruAP
Min son kan ha ftt lida lite pga sin moders lustar.
din story r ganska ovanlig.. hur kom det sig att han upptckte (?) er, och varfr vnde han inte p klacken och gick i vg ?
fr en 10+ r sedan var det lite cirkus hr p fb (vill jag minnas) om en fransk/amerikansk (?) fotomodell/skdis kvinna runt 40 bast som var rtt s intim med sin son ca 14-15 riga son. Jag vill minnas att det var bilder p hur hon kysste sin son, och hade handen i hans badbyxor p ngon strand.
Ngon som minns de bilderna ?
Senast redigerad av bv202 2024-11-08 kl. 02:11.
Citera
2024-11-08, 12:27
Medlem
RollonHomies avatar
Var vl kanske 16 bast och lg hemma med hg feber. Morsan stod i kket och gjorde frukost nr jag kommer upp i bara kallingarna. Hon stod med ryggen vnd t mig vid spisen och jag lirkade fram ett praktstnd genom benppningen, drog ngra drag och sa med kaxig rst "Kom hit ska jag knulla dig din jvel!".

Sedan gick jag vidare genom kket och in p toaletten dr jag pissade ner golvet. Traskade sedan tillbaks genom kket och in p mitt rum och somnade om.

Fick hra allt detta av brorsan som satt vid kksbordet och kkade samtidigt. Han berttade att han hade frgat mig vad fan jag hller p med och att morsan hade brustit ut i ett stort gapflapp. Sjlv hade jag inte ett blekaste minne frn hndelsen. Morsan sa aldrig ngot, men satan vad jag skmdes under en lng tid eftert.

Jag gjorde alltid mycket skumma saker nr jag hade feber.
Citera
2024-11-09, 17:19
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Var vl kanske 16 bast och lg hemma med hg feber. Morsan stod i kket och gjorde frukost nr jag kommer upp i bara kallingarna. Hon stod med ryggen vnd t mig vid spisen och jag lirkade fram ett praktstnd genom benppningen, drog ngra drag och sa med kaxig rst "Kom hit ska jag knulla dig din jvel!".

Sedan gick jag vidare genom kket och in p toaletten dr jag pissade ner golvet. Traskade sedan tillbaks genom kket och in p mitt rum och somnade om.

Fick hra allt detta av brorsan som satt vid kksbordet och kkade samtidigt. Han berttade att han hade frgat mig vad fan jag hller p med och att morsan hade brustit ut i ett stort gapflapp. Sjlv hade jag inte ett blekaste minne frn hndelsen. Morsan sa aldrig ngot, men satan vad jag skmdes under en lng tid eftert.

Jag gjorde alltid mycket skumma saker nr jag hade feber.

Wow, vilken feber!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in