2004-11-25, 19:31
Awaiting Email Confirmation
Var och varanna Sexnovell handlar ju om mamma/son sex. Hur vanligt r detta igentligen. Nn som testat eller vet nn som gjort det med sin mamma.......
Citera
2004-11-25, 19:48
Medlem
Wiseguys avatar
Gissar p att det r vldigt ovanligt.
Tvrtom dremot, pappa med dotter, tror jag inte r s ovanligt. Tyvrr!!

Just drfr r det kanske en frbjuden och i praktiken nstintill omjlig fantasi som kanske eggar vissa mnniskor.

Tnder sjlv inte p detta, vill jag starkt ptrycka!!
Citera
2004-11-25, 20:02
Medlem
Jag hvdade fr ett par r sedan att det var vanligt att storebrder utsatte sina lillebrder fr bgvldtkter. Detta fick jag utst en hel del kritik fr s jag har reviderat min uppfattning vad gller den frgan. Sen om ngon nu har knullat sin morsa tror jag inte ens man vill bertta det p ett forum.
Citera
2004-11-25, 20:14
Medlem
ace_secs avatar
Sexuella erfarenheter av smbrorsor r nog inte helt ovanligt...
Iofs har jag aldrig sjlv varit med om det, p ena eller andra
hllet, men jag tror skert att d hnder...
Citera
2004-11-25, 20:26
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Sexuella erfarenheter av smbrorsor r nog inte helt ovanligt...

Det tror jag inte en sekund p. Jag minns mellanstadiet nr det kom diverse sexualupplysare till skolan och frskte tuta i oss att det var helt normalt fr unga pojkar att runka av varandra och att det inte alls var bgigt. Ingen av oss verkade tycka att det lt speciellt lockande.
Citera
2004-11-25, 20:34
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Det tror jag inte en sekund p. Jag minns mellanstadiet nr det kom diverse sexualupplysare till skolan och frskte tuta i oss att det var helt normalt fr unga pojkar att runka av varandra och att det inte alls var bgigt. Ingen av oss verkade tycka att det lt speciellt lockande.

Nu menar jag ju givetvis nr man var riktigt liten och inte visste s mkt om varken sex eller snoppar...
Citera
2004-11-25, 20:39
Medlem
Perriss avatar
Fan! Frsker ju glmma och s kommer det upp en trd hr! Hade en skitjobbig drm inatt. Jag och min mor var med. En jvligt ingende sexdrm. Det vrsta var ju att jag mindes den nr jag vaknade, och d menar jag varenda satans detalj. Har gtt runt och knnt mig illamende och smutsig hela dan, mste glmma bara. Jag r ju inte kt p henne men likfrbannat s mste mitt undermedvetna vara det p nt sjukt stt. BRRR!

Freud var nog inte s galet ute nd...

/perris
Citera
2004-11-25, 20:44
Medlem
alter egos avatar
Citat:

Hahaha! h fy fan va roligt!

Ngra snna galningar fick vi aldrig p min skola nr jag gick i mellanstadiet... helvete vad overkligt det skulle ha knts...

Men till mnet:

Jag kan nog tnka mig att det ligger ngot i Freuds uttalanden om att varje man vill ligga med sin mor, Oedipus komplexet, hur underligt det n kan lta. Ens mor r ju trots allt den frsta kvinnan man kommer i kontakt med (tminstone fr de flesta) och blir ju p s stt den frsta bilden man har av hur en kvinna r. Kan nog inte tnka mig att det r speciellt vanligt, och ven om det nog r mycket f personer som verkligen vill ligga med sin mor, kan nog sjlva konceptet, iden, vara upphetsande... underligt nog...
Citera
2004-11-25, 21:00
Medlem
mpees avatar
Citat:

Ocks funderat p det. r det vanligt att unga pojkar exprimenterar med varandra?

Knull inom familjen tror jag inte r vanligt. Men mellan barn och styv/ltsas frldrar tror jag siffran r desto hgre. r nstan ett bevis p det. Men som "tur" r s blev vi pkommna. Jag lg avdckad p soffan och hon brjade helt sonika smeka och kyssa mig. Sen minns jag bara att hon gick drifrn. Dan efter trode jag att jag bara hade drmt och frskte frtrnga det. Nr farsan lmmnade henne ett halvr senare berttade han om det hela och att han hade kommit in i rummet. Naturligtvis sa jag att jag inte mindes ngot

Off topic kanske .. men det r mnskligt att fela
Citera
2004-11-25, 21:05
Medlem
scratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Nr farsan lmmnade henne ett halvr senare berttade han om det hela och att han hade kommit in i rummet.
Ett halvr senare! Snacka om lng stubin han har din far.....
Citera
2004-11-25, 21:10
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scratchy
Ett halvr senare! Snacka om lng stubin han har din far.....
Jo, det lter knepigt. Hon hade visat liknade tendenser tidigare tydligen, p fester och motsvarande. Men bara nr hon var full, hon blev helt flippad. Hon var en grymt bra tjej annars. S han hoppades vl att det skulle lsa sig. Sen vet jag inte riktigt vad han sg heller, det hela hll ju p ett tag (i min vrld iaf) och jag har inte frgat ..
Citera
2004-11-25, 21:14
Medlem
jag och min halvsyster brukade ha oralsex med varandra nr jag var mellan 11-15, hon 3 r ldre. vi har ett helt vanligt syster/bror-frhllande idag. och ingen av oss verkar ha tagit skada av det, iaf inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in