Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Dejtar tjejer i åldern 18-30 och jag är själv också i den åldern. Har haft hem tjejer (jag gillar och är attraherade av) på fika, "titta på lägenheten" efter krogen, se på TV och så vidare men jag får inget att hända förutom någon kram, blick (innan hon viker undan blicken) och komplimang. Om du tar hem en tjej på "film" kan du beskriva vad som brukar hända innan du scorar?
Jag har också börjat läsa mer i sängen :-)
edit: "Kolla på film" = samlag alternativt minst bas 2. Så är det bara, varenda tjejkompis till mig vet om det så får du ett jag där är det grönt. Gäller bara att utnyttja det du är bra på, mina styrkor är massage och att jag är bra på att kyssas och utnyttja erogena zoner (det är vad jag fått höra, kan visserligen bara fått höra lögner menmen
)
När jag var i yngre tonåren var jag lite blygare och tänkte för mycket = då blir man också utan eftersom man tvivlar på sig själv och är rädd för ett nekande.
Du själv är ditt största hinder, tyvärr så är normen att männen ska ta initiativ och det är enklast att helt enkelt följa normen jämfört med att försöka omvända alla kvinnors sätt att tänka
. Jag ser det såhär, lyckas jag få hem en tjej till mig (som inte är en nära vän, läs; barndomsvän) så är hon attraherad av mig och vill göra något fysiskt (till vilken grad får du testa dig fram till). Och helt ärligt, vad är det värsta som kan hända? Att hon säger nej. Är det något att skämmas för? "Haha du raggade på en tjej din bög.. eller vänta nu.." Istället för att fråga dig själv vad det är för fel på dig borde du fråga dig själv vad det är för fel på henne. Om hon nu inte skulle vara intresserad av fysisk kontakt varför följde hon då med dig hem? Visst att 0,001 % kanske verkligen vill se din nya krukväxt men såna smällar får man ta och som sagt, det är inget skämmigt att ragga på en kvinna.
Nu till saken. När jag väl fått hem en tjej (ha i tankarna att hon vill ha dig där och nu, eller tänk inte alls, var inte nervös), jag brukar sätta mig i soffan/sängen nära honan. Allt eftersom blir man mer fysisk, kanske kittlar och retar henne lite och ser om man får nån respons, blir hon helt till sig och flyger på dig brukar jag successivt komma närmare tills jag är ansikte mot ansikte och väl där är det bara att kyssa henne, och jag lovar dig, är hon väl fysisk mot dig kommer hon inte dissa dig. Därefter får du mjuka upp henne lite och låta händerna vandra mot allt privatare områden. Därifrån tror jag du klarar dig själv
. En annan approach är massage, be om/fråga om hon vill ha massage. Om ja, massera henne successivt tills du poängterar att hennes tröja är i vägen, antingen tar hon av den eller inte. Inte för att jag är någon expert men så brukar jag göra och det har funkat varje gång hittills
.