2012-01-04, 19:26
Medlem
Lavios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Gratulerar!

Intressant. Hur ofta onanerade du när du höll på? Har du ersatt onanin med andra lättillgängliga kickar som exempelvis mer alkohol/tobak/socker?

Tack!

Höll på kanske 1 gång om dagen. Jag är nog rädd att jag har ersatt det med alkoholkonsumtion. Dricker och festar otroligt mycket just nu, jag tror definitivt att det är anledningen till att jag fortfarande inte riktigt nått reboot. Men jag har bestämt mig att tagga ner med alkoholen nu, inte sagt att jag ska sluta helt men i alla fall trappa ner avsevärt.
Citera
2012-01-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
Tack!

Höll på kanske 1 gång om dagen. Jag är nog rädd att jag har ersatt det med alkoholkonsumtion. Dricker och festar otroligt mycket just nu, jag tror definitivt att det är anledningen till att jag fortfarande inte riktigt nått reboot. Men jag har bestämt mig att tagga ner med alkoholen nu, inte sagt att jag ska sluta helt men i alla fall trappa ner avsevärt.

Den högre alkoholkonsumtionen kan också vara en anledning till att träning och studier går som tidigare och att motivationen inte är högre. Lycka till med att trappa ner på alkoholen! Det ska bli intressant att följa din resa.

Nu när du trappar ner på alkoholen är det lätt att du ersätter det med t.ex. mer nikotin/socker/spel/manisk surfande etc för att få "lätta" kickar. Jag hoppas att du inte faller i den fällan.
Citera
2012-01-05, 00:38
Medlem
KaptenStenads avatar
Hehe, hitta denna tråden för cirkus 2 månader sedan och slutade då med all porr, hade klart upplevt erektionsproblem med brudar och det gick så långt så jag blev deprimerad och blev på fullt allvar osäker på min läggning då jag inte kände den där riktiga dragningskraften till tjejer som jag upplevt för i tiden. Insåg att så kunde inte var fallet för jag finner det direkt motbjudande med manliga kroppar på ett sexuellt sett. Igår var jag med första tjejen sen avbrottet och kände mig som när jag var 10-11 och precis börjat runka då jag fick upp den för allt, till och med gamla feta tanter, haha. Skakade så kåt jag var, tyvärr resulterade ju mitt celibat i en på tok för tidig utlösning men hon garva mest och efter 5-10 min var soldaten som på nytt född och vi mös vidare. helt otroligt att lite porr under många år kunde leda till så stora problem för en.
Citera
2012-01-05, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
Jag nådde 3-månaders gränsen i förrigår, yay! Iofs har jag runkat 2 ggr sedan jag började den 2:e oktober, så jag får väl lägga till i alla fall en månad tills jag på riktigt är på väg mot reboot. Fortfarande känner jag mig stundtals sexuellt off, gissar att min reboot blir ett faktum runt mars någon gång.

Förändringar som jag konkret kan se är bl.a. att min syn på sex har förändrats. I början kände jag absolut att jag blev mer energisk och att motivationen till annat var hög, men nu efter ett tag så har kroppen nog vant sig vid detta "nya" stadie, vilket innebär att både träning och plugg går som det gick innan. MEN, just hur man relaterar till sex har verkligen förändrats.
Har du haft sex under denna period? Isf, tror du/har du känt om det påverkat sin återhämtning i
någon riktning?
Citera
2012-01-05, 16:48
Medlem
Lavios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlavagn
Har du haft sex under denna period? Isf, tror du/har du känt om det påverkat sin återhämtning i
någon riktning?

Jag har haft sex vid ett flertal tillfällen och jag vill tro att det har en positiv påverkan på återhämntningen eftersom hjärnan då vet exakt vad jag "bör" tända på. Tyvärr har det dock gått sådär många gånger.
Citera
2012-01-05, 16:51
Medlem
keyboardcowboys avatar
Hoppas in lite.. Tänkte också köra på det här "tåget"..

något som har nå bra porrfilter att rekommendera?

Så lång tråd orkar inte läsa allt.. någon som kan ge lite snabb motivation osv?
Citera
2012-01-05, 20:00
Medlem
xtaziums avatar
Jag hoppar också på tåget. Nu jävlar har vi en hel parad snart!
Har aldrig riktigt haft problem med att få upp dicken.
Men i helgen var de första gången jag var med en ny tjej och han svek mig, Jag blev sjukt besviken och tänkte att nu jävlar anama, det får inte hända igen!

Så nu har jag varit fri från orgasm sedan tors/fredags, snart en vecka!!!!!!!

Jag söker mig mer eller mindre omedvetet till sex forumet på flashback t.ex. eller klickar runt på facebook till slampiga brudar.. Kommer på mig med världens stånd och avslutar fort som fan...

Antar att de avtar bara man slår sig på fingrarna ett par gånger.

Hur länge bör man vänta med sex?
Citera
2012-01-05, 20:10
Medlem
KaptenStenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtazium
Jag hoppar också på tåget. Nu jävlar har vi en hel parad snart!
Har aldrig riktigt haft problem med att få upp dicken.
Men i helgen var de första gången jag var med en ny tjej och han svek mig, Jag blev sjukt besviken och tänkte att nu jävlar anama, det får inte hända igen!

Så nu har jag varit fri från orgasm sedan tors/fredags, snart en vecka!!!!!!!

Jag söker mig mer eller mindre omedvetet till sex forumet på flashback t.ex. eller klickar runt på facebook till slampiga brudar.. Kommer på mig med världens stånd och avslutar fort som fan...

Antar att de avtar bara man slår sig på fingrarna ett par gånger.

Hur länge bör man vänta med sex?

Du bör ju faktiskt inte ha sex under hela din "rehabiliteringstid", alltså 2-3 månader. Detta är ju till för de som mer eller mindre inte kan få erektion under samlag pga för mycket porrsurfande som har ledigt till att det är det enda som lyckas få en riktigt hård då det inte längre känns naturligt att ha samlag. Så man skall leva i celibat tills man iprincid står och luft-knullar i kassan på ica.. och gärna ännu längre, detta leder till att hjärnan går tillbaks till det naturliga och man tänder mer på kvinnor i sin omgivning som inte har 2 meter i höft omkrets.
Citera
2012-01-05, 20:30
Medlem
xtaziums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenStenad
Du bör ju faktiskt inte ha sex under hela din "rehabiliteringstid", alltså 2-3 månader. Detta är ju till för de som mer eller mindre inte kan få erektion under samlag pga för mycket porrsurfande som har ledigt till att det är det enda som lyckas få en riktigt hård då det inte längre känns naturligt att ha samlag. Så man skall leva i celibat tills man iprincid står och luft-knullar i kassan på ica.. och gärna ännu längre, detta leder till att hjärnan går tillbaks till det naturliga och man tänder mer på kvinnor i sin omgivning som inte har 2 meter i höft omkrets.

Åh helvete, Jag har börjat blivit sjukt rastlös och lätt irriterad.. men de känns skönt på något vis.. då jag aldrig varit de innan...
2-3 månader, utan sex.. hur i helvete.. men men, jag hoppar inte av i första taget
Citera
2012-01-05, 20:36
Medlem
usch, jag tror att jag har samma problem! Har inte legat på 1,5 år och får förmodligen göra det nu på lördag. Har kollat på porr i 1,5 år och tackat nej till att ha sex 2 ggr på grund av att jag tyckt tjejerna har varit så jävla fula. Inga p-filmsmodeller...

Är lite rädd för att min soldat ej kommer att lyfta sig på lördag, sjukt rädd, trots att jag vill knulla så förbaskat mkt. Har jag något att vara rädd för? Har varit i en liknande situation för 6 år sedan då var jag utan sex i 2år, men då runkade jag inte så mkt som jag gör idag.
Citera
2012-01-06, 02:33
Medlem
Somnianss avatar
Jag har själv bestämt mig för att sluta onanera och kolla porr helt för att få ett bättre stånd och för att få bättre känsel och därför uppskatta sexuellt umgänge mer . Min första dag utan onani var 26/12-11 så det ger mig väl en hmm... 11 dagar, dag 12 har redan börjat .
Citera
2012-01-06, 03:24
Medlem
KaptenStenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtazium
Åh helvete, Jag har börjat blivit sjukt rastlös och lätt irriterad.. men de känns skönt på något vis.. då jag aldrig varit de innan...
2-3 månader, utan sex.. hur i helvete.. men men, jag hoppar inte av i första taget
Hehe, ja det är icke lätt men det gav mig verkligen resultat! Älskar den där gamla känslan från tidiga tonåren när jag verkligen gick igång på allt, kunde knulla som en kanin 5-6 ggr på en eftermiddag. har inte känt så på flera år men känner att jag snart är en sådan pilsk hingst snart igen. Jag hade sex nu efter 2 månader utan utlösning och kände mig nästan återställd. Jag känner nästan att jag ska forsätta med detta livet ut typ(Alltså porr-wankandet) och bara spruta i töser och kanske en gång i veckan med fröken Handén .. Känner mig mycket fräschare och pilskare utan.. Jag älskar´t! Så lycka till mina herrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in