Min lilla berättelse:
Försökte ha sex med mitt ex när vi var ihop, vi båda skulle förlora oskulden tillsammans. Men jag var porrinpotent, så det gick inte då jag aldrig kunde få upp den. Då trodde jag det berodde på att jag älskade henne för mycket för att kunna göra illa henne när hon förlorade den (Hon var riktigt rädd för att det skulle göra brutalt ont). Detta va bara skitsnack från min hjärna.
Haver som huver, vi gjorde slut ett tag senare. Sen läste jag denna tråd och bestämde mig för att sluta runka. Det hände väl ändå nån gång i månaden/veckan...
Sen träffade jag en ny tjej som jag verkligen tyckte om. Jag va kanske runkfri i 1 månad innan vi hade sex första gången. Det det väl kom till skott va jag skitpackad, men visst fick jag upp den även om det var en brutal "Vinballe". Jag kom aldrig den kvällen utan vi bestämde oss för att sova.
En vecka senare träffades vi igen, och vi försökte igen efter bara några öl. Jävlar vilken bånge jag hade! Vi hade sex och jag kom som bara den.
Slut(sats): Det funkar att ta en paus från allt som har med orgasm att göra! Nu kommer jag istället för snabbt - vilket även det är jobbigt/pinsamt som fan, men inte lika jobbigt som att inte få upp den alls.
Så ny skyller jag på att hos är för trång (vilket hon verkligen är!) Nu runkar jag dagen innan för att bli av med kåthet innan sexet för att hålla mig längre.
Så om ni som har PED och ska träffa nån tös eller gå på nån fest: Ge fan i att runka nån/några månader innan, så ska ni se att det löser sig.
Hoppas ni fattar vad jag skriver, är ganska full just nu.