2013-01-22, 22:02
Medlem
Fagerhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Samma här. Var inne på dag 9, men hade en pissig dag rent allmänt av någon anledning, så när jag kom hem körde jag. Känns dock inte alltför illa. På't igen imorgon. Troligtvis ska jag passa på en gång till ikväll då jag ska satsa på att slå 8 dagar efter det. Fuck vad svårt det är när hjärnan nästan bestämt sig för att göra det, fast man själv varit helt övertygad om att man klarar det.

Detsamma gäller pizza. Har man väl börjat fundera på om man ska beställa eller inte så gör man det till slut.

Jag är inne på min tredje vecka på torsdag. Har klarat max en månad men hoppas på längre nu. Har haft flatline nästan hela den här tiden och jag ser inte framemot när den försvinner

Edit: Eller jag hoppas inte på att hålla mig längre, jag ska hålla mig längre. Lite jävla självdisciplin måste man väl ha
Citera
2013-01-23, 01:38
Medlem
Bröder!

Dag 22
Halvsov genom natten och hade starka sexfantasier som nästan fick mig att komma. Vi kämpar på.
Citera
2013-01-23, 14:55
Medlem
kör igång igen efter jag blev dumpad. runkat en gång om dagen sen dess, dock inte till porr utan mest till exet hahaha. sinnes hur svag man är hållt mig nu i 2 dagar och kommer försöka fortsätta på det här spåret, sen får jag se vad som sker i helgen när man har alkohol i kroppen och antagligen inte kommer må jättebra på natten.
Citera
2013-01-23, 15:09
Medlem
Hade sex med bruden igår, kom nästan direkt haha... helt sjukt vad kåt man blir av en veckas runkupphåll!!

Påverkas man negativt av att ha sex, menar alltså om det fördröjer processen??
Någon som vet?
Citera
2013-01-23, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommmten
Hade sex med bruden igår, kom nästan direkt haha... helt sjukt vad kåt man blir av en veckas runkupphåll!!

Någon som vet?

Varför läser du åtminstone inte 2-3 sidor i tråden innan du frågar? Denna fråga har nog ställts en gång per sida hela tråden i snitt. Jävla idiot.
Citera
2013-01-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommmten

Någon som vet?

Jo det fördröjer nog processen lite. Du PM:ar inte men får ju en O. Men men har du tjej så måste du tillfredsställa henne.
Citera
2013-01-23, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plonkel
Varför läser du åtminstone inte 2-3 sidor i tråden innan du frågar? Denna fråga har nog ställts en gång per sida hela tråden i snitt. Jävla idiot.

Easy big fella! Det finns inga dumma frågor.
Citera
2013-01-23, 17:51
Medlem
FurtherAways avatar
Tjena allihopa! Känns bra att jag verkligen inte är ensam om detta! Hade en bra tid då jag lyckades "avstå erbjudandet" av att leka med slangen på 1,5 månder. Sen gick det åt helvete. Nu ska jag VERKLIGEN KLARA DET! Så jag skriver detta för att lova mig själv, och alla er andra att jag ska fanimej lyckas!

Väldigt inspirerade att läsa hur alla är så lyckliga när det blivit botade!!

På återseende.

(Mitt första inlägg någonsin på fb. Även skapat konto mestadels för detta.)
Citera
2013-01-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullGoran
Nu jävlar ska jag köra detta seriöst !
Har under det senaste året försökt sluta och kanske kollat porr ca 15 gånger (kollade varje dag innan). Tror ni att detta kan göra att min rehabiliteringstid blir något kortare nu när jag väl ska lägga av helt?

Har också nån fundering om det här med flatline. När man är inne i en sån så känns det ju ibland som att man verkligen inte skulle kunna få upp den ens om man har 4 nakna tjejer framför sig, och sex är typ det sista man tänker på. Kommer dessa perioder återkomma även när man har blivit "frisk" på riktigt så att säga ?

Nån som har nåt svar ??
Citera
2013-01-24, 00:00
Medlem
Fagerhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullGoran
Nån som har nåt svar ??

Ja det har såklart påverkat dig positivt om du skurit ner så mycket med porren. Slutar du kolla helt kommer du bli "frisk" mycket mycket fortare.

Din andra fråga är svår att svara på för mig eftersom jag inte anser mig som botad än. Men jag träffade en tjej när jag hade flatline och då var det en helt annan sak. Fick råstake direkt så det behöver du nog inte oroa dig för.
Citera
2013-01-24, 06:30
Medlem
Min lilla berättelse:
Försökte ha sex med mitt ex när vi var ihop, vi båda skulle förlora oskulden tillsammans. Men jag var porrinpotent, så det gick inte då jag aldrig kunde få upp den. Då trodde jag det berodde på att jag älskade henne för mycket för att kunna göra illa henne när hon förlorade den (Hon var riktigt rädd för att det skulle göra brutalt ont). Detta va bara skitsnack från min hjärna.

Haver som huver, vi gjorde slut ett tag senare. Sen läste jag denna tråd och bestämde mig för att sluta runka. Det hände väl ändå nån gång i månaden/veckan...

Sen träffade jag en ny tjej som jag verkligen tyckte om. Jag va kanske runkfri i 1 månad innan vi hade sex första gången. Det det väl kom till skott va jag skitpackad, men visst fick jag upp den även om det var en brutal "Vinballe". Jag kom aldrig den kvällen utan vi bestämde oss för att sova.

En vecka senare träffades vi igen, och vi försökte igen efter bara några öl. Jävlar vilken bånge jag hade! Vi hade sex och jag kom som bara den.

Slut(sats): Det funkar att ta en paus från allt som har med orgasm att göra! Nu kommer jag istället för snabbt - vilket även det är jobbigt/pinsamt som fan, men inte lika jobbigt som att inte få upp den alls.
Så ny skyller jag på att hos är för trång (vilket hon verkligen är!) Nu runkar jag dagen innan för att bli av med kåthet innan sexet för att hålla mig längre.

Så om ni som har PED och ska träffa nån tös eller gå på nån fest: Ge fan i att runka nån/några månader innan, så ska ni se att det löser sig.

Hoppas ni fattar vad jag skriver, är ganska full just nu.
Citera
2013-01-24, 09:48
Medlem
Tjenare!!
har märkt att det personligen är svårt som fan att stå emot efter att jag sovit dåligt/för lite och när jag är stressad och har mkt att göra...då söker man en snabb lösning tror jag,eller generellt om man har en dålig dag=enklaste vägen pmo,men jag ger inte vika!
har inte pmo:at sen nyår och tänker fortsätta.Inspirerande att se alla som lyckas.Och ni andra ställ er upp och kämpa igen!Vi är starkare än skiten som drar ner oss!
måste tillägga att jag personligen blir mer...poetisk utan pmo,ser saker från passionerad synvinkel snarare än kåthet,konstigt men sant
kämpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in