Citat:
Ursprungligen postat av
mackeeee
Det jobbiga med det här är ju för oss fula, vi får ju inga tjejer
Ni vet ingenting om mig och jag vet ingenting om er förutom det vi har gemensamt: PMO.
Helt ärligt, jag är en kille i 20-25 års åldern och jag ser väldigt bra ut skulle sätta mig som en 9:a i på en 1-10 skala. Tjejer kollar väldigt ofta på mig jag får kommentarer från kvinnor till och med en present... (inte lika mycket nu när jag har långt hår). Dock till saken, jag får nästan Aldrig ligga, nästan aldrig ligga = nästan aldrig ligga. Jag är inte långt ifrån oskuld om man säger så, det jag vill flika in med här är att det inte beror på utseendet. Jag må ha större chans innan det har skett en kontakt med en kvinna alltså innan vi har öppnat våran första dialog men sedan har utseendet ingen betydelse för 5 öre.
Jag som är snygg och vältränad har inte större chans än en kille som ser mindre bra ut, jag skulle bli utklassad av en killa som ser mindre bra ut men är social och har bra humor (rolig), detta vet jag eftersom jag tyvär råkar ut för det nästan dagligen.
Det är inte synd om mig på något sätt eftersom jag har tydligen inte har tagit tag och gjort något åt min situation eftersom jag är där jag är just nu, ingenstans.
Men! Utseendet är bara en liten del utav helheten där utseendet endast har betydelse innan en kontakt har skapats och
inget annat.
Jag förstår att vissa människor tror att det är utseendet som spelar roll, jag är tacksam till att jag föddes med de utseende-mässiga gener jag har men de har inte tagit mig någonstans på kartan och kommer heller inte göra det med någon annan heller om man inte har de andra delarna på plats (have your shit together).
/over'n out
Peace