Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-29, 10:17
Medlem
konduktorens avatar
Som rubriken lyder, jag är nyligen 28 år fyllda och har fått en 17årig pingla på kroken. Är det fel av mig att sätta på henne? Jag har ännu inte gjort det, men skulle mer än gärna, även hon verkar genuint intresserad. Vart går egentligen gränsen för vad som är en acceptabel ålderskillnad?
Citera
2011-08-29, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konduktoren
Som rubriken lyder, jag är nyligen 28 år fyllda och har fått en 17årig pingla på kroken. Är det fel av mig att sätta på henne? Jag har ännu inte gjort det, men skulle mer än gärna, även hon verkar genuint intresserad. Vart går egentligen gränsen för vad som är en acceptabel ålderskillnad?
tycker det e ok, men hur mycket har ni gemensamt mer än hon ger dig lite blowjobs då och då?
men hon e byxmyndig så länge hon vill så e det ok
Citera
2011-08-29, 10:19
Medlem
Autocratss avatar
Många skulle nog säga att gränsen är förbi! Dock, när du finner dig själv på majoritetens sida så är det dags att stanna, reflektera och tänka om. Med det vill jag säga att man lever endast en gång per liv.
Citera
2011-08-29, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konduktoren

Kör hårt, spelar roll, byxmyndig så ok.
Citera
2011-08-29, 10:20
Medlem
Knotknets avatar
Det är bara att knulla. Kåthet går alltid före moral.
Citera
2011-08-29, 10:23
Medlem
Aviarts avatar
Pass upp bara så ingen tar illa upp. Även om bruden är 17 och är med på allt så kan det sticka i andras ögon och vips sitter du där med polisen i sällskap.

Go for it!
Citera
2011-08-29, 10:39
Medlem
Ducken11s avatar
Moraliskt sätt så tycker jag detta är riktigt skevt, men som någon skrev ovan så går kåthet före moral och jag hade i din situation satt på'na.

Dock hade jag utnyttjat henne eftersom ett långvarigt förhållande skulle inte ens finnas med i världskartan i mina ögon. Finns inget som helst intresse, givande eller syfte i att vara med en gymnasieelev... förutom att stoppa snoppen i henne ett par gånger och sen gå vidare med ett stort leende
Citera
2011-08-29, 10:59
Medlem
BBooBBs avatar
Efter som du frågar här är du osäker på om du själv tycker det är ok. och då blir svaret nej. För 11 år är lite väl mycke. Men om ni båda tycker det är ok och tror att de skulle vara mer än bara ett knull så kör på
Citera
2011-08-29, 11:08
Medlem
berjers avatar
enligt lag så ja och vid de moraliska skälen så är det upp till dig. jag hade inte gjort det iaf
Citera
2011-08-29, 11:11
Medlem
svampen211s avatar
beror väl också på hur mogen tjejen är
Citera
2011-08-29, 11:11
Medlem
Det är ok!
Citera
2011-08-29, 11:15
Medlem
Jiiimboohs avatar
Så länge du gör klart att det är ett ONS/kk så kör på. En 17-åring är nog tillräckligt gammal att välja vem hon vill ha sex med ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in