Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-01-16, 09:32
Medlem
TexasTigers avatar
Ligga är okej. Uppvaktning, not so much.
Citera
2014-01-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedvridet
28/2+7=21

Där har du vad som är okej.

Men kom igen... den där ekvationen är rent skitsnack. Bara larvigt att folk ska hålla på med sånt.

Till TS: 17 tycker jag är helt ok, hon fyller väl säkert 18 i år också vilket gör det helt ok att till och med inleda en relation med henne. Ang. relation kanske jag kan tycka att hon är lite ung om hon är nyfyllda 15 och man börjar närma sig 30 snåren men 16-18 är ändå ok tycker jag. Beror väldigt mycket på individuella fall måste jag säga. Är hon en mogen och skön person funkar det fint. Jag vet en hel del tjejer nuförtiden som är 18-20 och har killar som är 30 så det är ju i princip samma grej.
´
Se till att du är snäll mot flickan bara TS. Nu ska man inte bete sig som ett svin mot någon men tycker det är mindre ok mot yngre tjejer.

Ang. vad någon sade om att polarna får reda på det skulle jag personligen bara tycka det var positivt. En av mina polare är ihop med en 17årig tjej och då vill man ju självklart bli introducerad till några av hennes vänner.
Senast redigerad av Victus 2014-01-16 kl. 13:24.
Citera
2014-01-16, 16:22
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Seriöst, hur mycket får du ut av att vara med henne? Hon är långt ifrån där du är, det enda du går ut är sex.
Hon ser nog dig som en rolig sak att ha gjort, säga till kompisarna att hon är med en 28-åring.
Citera
2014-01-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cash..Is..King
Seriöst, hur mycket får du ut av att vara med henne? Hon är långt ifrån där du är, det enda du går ut är sex.
Hon ser nog dig som en rolig sak att ha gjort, säga till kompisarna att hon är med en 28-åring.

Och det kan inte vara likadant för TS?
Citera
2014-01-17, 09:02
Medlem
SLYNA28s avatar
Om båda är med på de finns de ju inga fel med de? Yolo liksom.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in