Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-09-20, 17:10
  #25
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Skärp er nu!

Ska ni bara kasta skit på varandra så ta det i PM eller skaffa en blogg.

OT raderat och tillsägelser utdelade

// Mod
Citera
2011-09-27, 22:56
  #26
Medlem
Run3s avatar
De hittar ju många av sina nyheter här så.

Citat:
Ursprungligen postat av jevel
Media driver en kampanj mot fria kommentarer. Dom vill visa hur hemskt det är när man kan kommentera och diskutera anonymt.
Japp. Aftonbladet, Expressen, GP, DI, TV4 m.m. har anlitat Interaktiv Säkerhet för att hålla koll på sina kommentarsfält. http://interaktivsakerhet.se/
Citera
2011-09-30, 19:50
  #27
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kli-Max
Varför är det så jäkla mycket flashback i media just nu?

Mina personliga iakttagelser pekar snarare i ett kontinuerligt intresse för Flashback, med den skillnaden att själva sajten nämns vid namn nuförtiden. Förut sade man istället "det där forumet med den rökande katten i loggan", medan idag säger man antingen FB eller Flashback.
Det är fr allt Poilitikknappen som ligger överst på antal klick, och sedan Samhällsknappen i ämnesfältet som läsarna klickar på som oftast. Men det finns säkert räknare som tycker att narkotikadelen är populärast.
Citera
2011-09-30, 19:59
  #28
Medlem
Browlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Jag tycker mig ofta se flashback i dåliga sammanhang där inskränkta journalister beskriver det som en högerextremismens högborg. Det stör mig då sidan har så oändligt mycket mer.

Ber så mycket om ursäkt för OT, men jag måste bara tacka dig (samt min trötthet som bidrog) för kvällens garv. Jag läste nämligen "/.../ beskriver det som en högerextremistisk horbög", och det hade låtit väldigt komiskt i mitt tycke.


För att även hålla mig till topic:
Som tidigare nämnt har ju flashback i princip blivit offentligt, vilket jag tycker är synd.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback