• 1
  • 2
2004-11-30, 15:33
Medlem
Mysonoxens avatar
Här redovisas det att Måna tjänade mer än 1 034 000 kr under 2003!!!!

Undrar vad övriga av landets utvecklingsstörda har i dagpenning???
Citera
2004-11-30, 15:34
Medlem
Säkre Sammys avatar
1 034 000 anledningar att lämna landet m a o?
Citera
2004-11-30, 15:48
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
1 034 000 anledningar att lämna landet m a o?

Åtminstone 1 034 000 anledningar att inte rösta på sossarna...
Citera
2004-11-30, 16:07
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Åtminstone 1 034 000 anledningar att inte rösta på sossarna...

Det har jag inte hittils gjort i mitt liv!
Citera
2004-11-30, 16:08
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Det har jag inte hittils gjort i mitt liv!

Nej fy fan, och jag garanterar dig att du får 1 034 000 kronor av mig om jag någonsin skulle göra det
Citera
2004-11-30, 16:09
Medlem
damienthorns avatar
det lustiga är att ingen verkar erkänna att man röstar på sossarna. Jag känner inte någon som är öppen sosse. Valfusk månne?
Citera
2004-11-30, 16:15
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damienthorn
det lustiga är att ingen verkar erkänna att man röstar på sossarna. Jag känner inte någon som är öppen sosse. Valfusk månne?

Kanske beror på att man inte umgås med muslimska invandrare, diverse brottslingar och rena idioter
Citera
2004-11-30, 16:28
Medlem
Mannocks avatar
Tragisk tråd i sig. Är Mona Sahlin ensam riksdagsman att tjäna massa pengar? Skulle inte tro det. Helt meningslös bashing av Mona, enligt min mening.
Citera
2004-11-30, 16:37
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannock
Tragisk tråd i sig. Är Mona Sahlin ensam riksdagsman att tjäna massa pengar? Skulle inte tro det. Helt meningslös bashing av Mona, enligt min mening.

Frågan är om hon är VÄRD sin lön med tanke på den bristande kompetens människan besitter.
Ingen bashing av denna PK-sugga är meningslös :evil:
Citera
2004-11-30, 16:38
Medlem
Mannocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Frågan är om hon är VÄRD sin lön med tanke på den bristande kompetens människan besitter.
Ingen bashing av denna PK-sugga är meningslös :evil:

Våra åsikter går väl isär där, antar jag. Anser inte att hon är mer inkompetent än någon annan politiker, på ett generellt plan.
Citera
2004-11-30, 16:45
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannock
Våra åsikter går väl isär där, antar jag. Anser inte att hon är mer inkompetent än någon annan politiker, på ett generellt plan.

Jag kan inte påstå att det finns många politiker i det här landet som är särskilt kompetenta. Antagligen beror det på att de med något innanför pannbenet väljer andra karriärer än politikerns och istället hamnar inom vetenskap och forskning, affärsvärlden och övriga branscher som fordrar intelligens..
Citera
2004-11-30, 16:53
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Tvärtom, kära vänner.

Jag tycker inte att en miljon är en så jävla hög lön för en högt uppsatt folkvald. Man får inte glömma att ministrar, statsråd och andra höga politiker jobbar extremt mycket och är duktigt under lupp hela tiden. En miljon är en hög lön, men så jävla hög är den inte längre. Inte oskäligt hög. Jag och många av mina polare tjänar i alla fall mellan 600 000 och 1000 000 miljon om året. Om fler politiker tjänade som Mona eller ännu mer, så skulle det plötsligt bli attraktivt att bli politiker. Och då skulle vi får mer kompetenta politiker. Så jag säger: höj politikerlönerna.

Jag har röstat på Sossarna massor med gånger. Men tänker ite göra det något mer. Tror inte det är sunt att ett parti får styra så länge och så totalt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in