Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-07, 00:22
  #1
Medlem
Rbackelins avatar
Hej! Läste precis tråden om chipsen med kebab smak, läste även många som hade skrivit äckliga chips smaker... Tänkte att det skulle vara kul alla skrev äckligaste smaken ni ätit, vart och hur det smaka?

Jag börjar, Jag köpte i somras en chipspåse med smaken LAX när jag var i Thailand... Köpte den mest för skojs skull, men tvifan va äckligt det var! Rekommenderas inte!
Citera
2011-09-07, 00:25
  #2
Medlem
hippiehatarns avatar
Vanliga saltade, vatten har mer smak...
Citera
2011-09-07, 00:29
  #3
Medlem
Rbackelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippiehatarn
Vanliga saltade, vatten har mer smak...

Dom är inte goda men inte äckliga enligt mig! Du måste ha smakat något äckligare ?
Citera
2011-09-07, 00:33
  #4
Medlem
porterpottys avatar
salt och vinäger, förbannat syrlig smak
Citera
2011-09-07, 00:36
  #5
Medlem
MystEquals avatar
Kan vara Salt och Vinäger från Estrella som mor min köper ibland, ingen höjdare, men dom duger om inga andra finns. Dom ganska nya triple chesse nånting var lite väl ostiga enligt mig (Captain Obvious at your service), luktar fan i hela rummet om man öppnar påsen. Men värst av alla är väl ändå Pringles Sourcream and Onion? Usch och fy! Gillar alla deras chips och alla Sourcream and Onion annars, men två plus blir tydligen ett minus.....

EDIT: Bearnaise smakade fan inte bra dom heller, dom var nog värst skulle jag tro!
Citera
2011-09-07, 00:37
  #6
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
salt och vinäger, förbannat syrlig smak
Love 'em!
Citera
2011-09-07, 00:41
  #7
Medlem
Läskigs avatar
Pringles Sea Salt & Black Pepper, usch, är nog enda gången jag har kastat bort chips/snacks, går inte beskriva smaken med ord...

http://www.dk.pg.com/imagebank/PRING...2009%20R75.jpg
Citera
2011-09-07, 00:42
  #8
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Pringles Sea Salt & Black Pepper, usch, är nog enda gången jag har kastat bort chips/snacks, går inte beskriva smaken med ord...

http://www.dk.pg.com/imagebank/PRING...2009%20R75.jpg

Min favorit just nu ^^. Men smaken är ju som röven, klöven!
Citera
2011-09-07, 00:44
  #9
Medlem
Rbackelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Kan vara Salt och Vinäger från Estrella som mor min köper ibland, ingen höjdare, men dom duger om inga andra finns. Dom ganska nya triple chesse nånting var lite väl ostiga enligt mig (Captain Obvious at your service), luktar fan i hela rummet om man öppnar påsen. Men värst av alla är väl ändå Pringles Sourcream and Onion? Usch och fy! Gillar alla deras chips och alla Sourcream and Onion annars, men två plus blir tydligen ett minus.....

EDIT: Bearnaise smakade fan inte bra dom heller, dom var nog värst skulle jag tro!

Håller med dig! Salt och Vinäger är ingen höjdare ! Men måste säga att Pringles Sourcream and onion ar bland dom godaste chipsen enligt mig haha
Citera
2011-09-07, 00:46
  #10
Medlem
Rbackelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Pringles Sea Salt & Black Pepper, usch, är nog enda gången jag har kastat bort chips/snacks, går inte beskriva smaken med ord...

http://www.dk.pg.com/imagebank/PRING...2009%20R75.jpg

Där kom en smak som jag hade förträngt tror jag! HAHA, tvifan va äckliga dom är... Tror det är ända chips påsen jag slängt ( inkl lax )

Tack för du påminde mig !
Citera
2011-09-07, 02:40
  #11
Medlem
Rubensteins avatar
Salt och vinäger är jävligt goda när man är på humör på dom, särskilt till en kall bärs!
Pringles salt och peppar gillade jag inte första och troligtvis sista gången jag åt dom, så förbannat salta
Citera
2011-09-07, 03:53
  #12
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
salt och vinäger, förbannat syrlig smak

Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Kan vara Salt och Vinäger från Estrella som mor min köper ibland, ingen höjdare, men dom duger om inga andra finns. Dom ganska nya triple chesse nånting var lite väl ostiga enligt mig (Captain Obvious at your service), luktar fan i hela rummet om man öppnar påsen. Men värst av alla är väl ändå Pringles Sourcream and Onion? Usch och fy! Gillar alla deras chips och alla Sourcream and Onion annars, men två plus blir tydligen ett minus.....

EDIT: Bearnaise smakade fan inte bra dom heller, dom var nog värst skulle jag tro!

Citat:
Ursprungligen postat av Rbackelin
Håller med dig! Salt och Vinäger är ingen höjdare ! Men måste säga att Pringles Sourcream and onion ar bland dom godaste chipsen enligt mig haha

Salt & Vinäger är ju till för öl!
Att ingen fattat det, har nog aldrig ätit dom utan att dricka öl till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback