• 1
  • 2
2011-09-09, 14:21
Medlem
tja har krt 7v med deca 300mg ew fstakur + 10mg d-boll ed har bara 2 stick kvar med deca men tnkte kra 4veckor till fr det r nu det brjar hnda saker. men finns ej deca att komma t just nu men jag kan f tag p npp/snabbdeca som jag har frsttt att det r typ samma fast blir snabbare resutat. s nu till frgan kan jag brja med npp nr decan r slut ? och det lr vell bli 2 stick i veckan med npp? tacksam fr svar
Citera
2011-09-09, 16:04
Medlem
Testo4lifes avatar
Varfr kr du decan s kort tid? Mrks vldigt tydligt nr personer som du inte har lst p tillrckligt.
Citera
2011-09-09, 16:27
Medlem
hade en polare som krde deca 300mg ew i 10 veckor med mycket goda resultat. visst kan jag sluta d men nu nr jag lst in del s verkar det som de flesta kr 12v+ med deca drfr tnkte jag fortstta.
Citera
2011-09-09, 16:30
Medlem
Testo4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ridehard87
hade en polare som krde deca 300mg ew i 10 veckor med mycket goda resultat. visst kan jag sluta d men nu nr jag lst in del s verkar det som de flesta kr 12v+ med deca drfr tnkte jag fortstta.
Hur ser din pct ut? Tycker du verkligen det r smart att kra 2 prepp frsta kuren, och att deca r ett utav dom?
Citera
2011-09-09, 16:47
Medlem
jag har inte riktiggt bestmt mig n men har clomid och nolva hemma .
eftersom jag kra en vldigt lg dos s kan man nog klara sig utan . kr d-bollar 3v lngre n decan.
fr det str ju ganska mycket dligt om bde nolva och clomid att det blivit vrre med dom . men alla reagerar ju oilka p dessa saker.
Citera
2011-09-09, 16:51
Medlem
Testo4lifes avatar
Citat:
jag har inte riktiggt bestmt mig n men har clomid och nolva hemma .
eftersom jag kra en vldigt lg dos s kan man nog klara sig utan . kr d-bollar 3v lngre n decan.
fr det str ju ganska mycket dligt om bde nolva och clomid att det blivit vrre med dom . men alla reagerar ju oilka p dessa saker.
S hcg r inget du funderat p? Tycker det r s trkigt att personer som du hoppar p utan att lsa p innan, fr tro mig nr jag skriver detta nu. Du r inte tillrckligt plst. En deca only kur kommer stnga ner dig en lngre tid.
Citera
2011-09-09, 16:55
Medlem
Themonkeymans avatar
Om du redan legat p deca i 7v, och deca brukar ta runt 7v innan du har kommit i ss, varfr byta ht??

Kr vidare p decan bara, men du br ha testo istllet fr dbol!

Skaffa dig ett gng testo p, snarast, och kr 8v from nu, decan kr du i 5v till.
Citera
2011-09-09, 18:16
Medlem
juicejunkys avatar
Decca utan test???!!! Hur r ditt sexliv? Kr ALDRIG Decca utan test! Det bsta fr dig hade varit att bara kra test e/c 500mg/v.
Citera
2011-09-10, 00:09
Medlem
ok. inga problem p sexfronten som jag knt . men hur mycke testo behvs ? allts nu nr jag kr deca
Citera
2011-09-10, 01:34
Medlem
Blodigmuss avatar
Deca som regel brukar man kra i 12 veckor minimum, fr som dom innan skrev det tar iaf 6 veckor innan det brjar kicka igng. Testo tar du ihop med deca fr att undvika den s kallade "Decadick" dvs att din kuk slutar att fungera. Nr du ska avsluta kuren s hoppar du av decan och fortstter med testo i 4 veckor till fr att du ska minimera kukproblemen samt nedstngningen och depressioner.

Du borde verkligen ha lst p mera innan du brjar med snt hr.
Hoppas ngra som funderat p att ta AAS ser denna trden, detta ett praktexempel p hur man ej ska gra!
Citera
2011-09-10, 01:36
Medlem
Blodigmuss avatar
Citat:
ok. inga problem p sexfronten som jag knt . men hur mycke testo behvs ? allts nu nr jag kr deca
Vlj ett av fljande
Testo P 100mg/e2d
Testo E 250mg/e5d
Testo C 350mg/e7d

Personligen hade jag valt Testo E om jag nu kr vanlig deca fr jag skulle ta den samtidigt med decan.
Du skulle byta till NPP sg jag, s du skulle jag ta Testo P och sticka den ihop med NPP e2d.
Citera
2011-09-10, 01:37
Medlem
Testo4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodigmus
Deca som regel brukar man kra i 12 veckor minimum, fr som dom innan skrev det tar iaf 6 veckor innan det brjar kicka igng. Testo tar du ihop med deca fr att undvika den s kallade "Decadick" dvs att din kuk slutar att fungera. Nr du ska avsluta kuren s hoppar du av decan och fortstter med testo i 4 veckor till fr att du ska minimera kukproblemen samt nedstngningen och depressioner.

Du borde verkligen ha lst p mera innan du brjar med snt hr.
Hoppas ngra som funderat p att ta AAS ser denna trden, detta ett praktexempel p hur man ej ska gra!
+1 +1 +1 +1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in