• 1
  • 2
2011-09-12, 15:52
Medlem
tomteblosss avatar
Hej, det svider i urinröret när jag pissar typ 90% av gångerna, och när man haft orgasma kliar de som fan i urinröret.

det har varit så i två månader nu..lite fobi mot vårdcentralen..

någon som vet vad det är eller haft likadant?

tack
Citera
2011-09-12, 15:58
Medlem
AcidMs avatar
Skulle ju kunna vara klamydia. Vilken tur att det är klamydiamåndag idag!
Citera
2011-09-12, 15:59
Medlem
tomteblosss avatar
men sluta seriöst , det är inget roligt
Citera
2011-09-12, 16:00
Moderator
Arne.Ankas avatar
flytningar? haft oskyddat sex strax innan problemen började? några andra urinrelaterade problem eller förändringar?
Citera
2011-09-12, 16:01
Medlem
Citat:
Aids.

Men lägg ner den här jävla aids skiten. Det är fruktansvärt omoget.

TS, Det skulle kunna vara en urinvägsinfektion. Då har du fått koli bakterier i urinröret, som finns i tjocktarmen. Har du haft oskyddat analsex? Det kan också komma från nedsatt immunförsvar som t.ex. en förkylning och blivit känsligare och då fått det.

Går du till vårdcentralen och säger att du vill testa dig för urinvägsinfektion så får du kissa i en mugg och inte så mycket mer.
Citera
2011-09-12, 16:03
Medlem
tomteblosss avatar
jag har haft oskyddat sex med min tjej sen 6 månader tillbaka, skitet kom för 2 månader sen.
kan va ibland med att man känner sig lite pissig men ändå inte, fast knappt.
Citera
2011-09-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtebloss
jag har haft oskyddat sex med min tjej sen 6 månader tillbaka, skitet kom för 2 månader sen.
kan va ibland med att man känner sig lite pissig men ändå inte, fast knappt.

Svarar du ja på den här så är det väl nästan bara att knalla iväg och få pencilin. Kissar du ovanligt ofta eller känner du dig kissnödig och så kommer det inget?
Citera
2011-09-12, 16:08
Medlem
tomteblosss avatar
kissar inte ofta, har hänt nångång men verkligen inte ofta, att man kännt de du säger.
men dem verkligen största symtomerna är de jag skrev, svider som fan ibland när man pissar, och kliar som fan alltid när man fått orgrasma...
Citera
2011-09-12, 16:09
Medlem
Citat:
kissar inte ofta, har hänt nångång men verkligen inte ofta, att man kännt de du säger.
men dem verkligen största symtomerna är de jag skrev, svider som fan ibland när man pissar, och kliar som fan alltid när man fått orgrasma...

Låter som något annat än UVI då
Citera
2011-09-12, 16:12
Medlem
tomteblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeceptiveHornet
Låter som något annat än UVI då

fan om hon har smittat mig med något
Citera
2011-09-12, 16:17
Medlem
killen30s avatar
Gissar på clamydia, mycoplasma eller gonorre. kan även vara nån annan infektion i urinröret som orsakats av nån bakterie som är lite mer harmlös än ovanstående, men inte så troligt. Skulle gissa 99 % att din brud spelat på bortaplan... Bara gå till sesammott och bli toppsad och kissprov
Senast redigerad av killen30 2011-09-12 kl. 16:19.
Citera
2011-09-12, 16:17
Medlem
Citat:
fan om hon har smittat mig med något

Slappna av Jag vet inte om det finns för din vårdcentral, men gå in här:
https://kontakt.vardguiden.se/vg/ia1...elist?readform

Se till att du har ett bank ID eller något av det som man behöver för att registrera sig och logga in, och kontakta din VC eller STD kliniken så får du en tid. Resultaten tror jag också att man får på nätet via den sidan. Jag beställde min STD provtagning idag bara för att vara på säkra sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in