Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kanske hade varit vrt att se klart avsnittet s inte hela pongen flugit dig rtt ver huvudet? Men nej, istllet ska du in hr och hrja p klassisk Flashback-manr
Citera
2020-05-06, 01:18
Medlem
Pansarhyenas avatar
Bra slut, men r den vikt Carrie lgger vid den svarta ldan verkligen realistisk?

Jag tycker definitivt inte det.

Sedan retar jag mig ocks p hur ledande talibaner ensidigt skildras som "good guys". Nog fr att jag kan tnka mig sdana med goda personliga egenskaper, men att som hr nstan helt bortse frn det faktum att de faktiskt leder en rkereaktionr terrorrrelse finner jag direkt osmakligt.

Men serien har frsts lnge haft en pro-muslimsk agenda. De enda som utmlats som genomusla mnniskor r hgerfolk...
Citera
2020-05-11, 09:52
Medlem
Cosmo08s avatar
Mste nd sga att jag tyckte slutet p serien var ganska s bra. Iallafall i frhllande till de katastrofslut som jag sjlva hade fantiserat ihop. Men tycker som ngon tidigare i trden, att Carries arbetsmetoder mot Saul inte riktigt str i paritet till hur allvarligt det var. Tyckte hon drog det lite fr lngt.

Samtidigt ger ju slutet en riktigt bra ppning fr en fortsttning men jag misstnker att det snarare kommer en Spinoff p Homeland med Carries rysslandsventyr i fokus.

Fr vrigt s r Falsk Identitet en sjukt bra serie.
Citera
2020-05-16, 05:33
Medlem
Perfekt avslut! Jag r supernjd med hela ssongen och tycker att serien fr ett vrdigt avslut. Just med att Saul sger att Anna har "run herself" gr att serien fr mig blir ett avslut.
Citera
2020-09-22, 11:46
Medlem
Kincops avatar
Hejj..
Fasen vad jag "skms"..
Rekommenderade Homeland till en bekant som berttar att ssong 8 ej gr att se, efter ha sett alla sju ssonger..
Varken p SvtPlay, Netflix eller SF-Anytime..
Nn som kan tipsa hur hen kan f tag p sista ssongen?
Citera
2020-09-22, 17:38
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Hejj..
Fasen vad jag "skms"..
Rekommenderade Homeland till en bekant som berttar att ssong 8 ej gr att se, efter ha sett alla sju ssonger..

Hinner hen avverka ssongen p sju dagar s har Amazon gratis provperiod utan kostnad:
https://www.amazon.com/Homeland-Season-8/dp/B083XJMJGR

Edit: Du mste vara i US fr detta sg jag. S VPN krvs och ett betalningsstt som inte r bundet till Swe
Senast redigerad av Rooban 2020-09-22 kl. 17:58.
Citera
2021-03-07, 12:41
Avstngd
Halloween2s avatar
Tyckte de att tv frsta ssongerna var riktigt bra men slutade titta ngon gng i fjrde.. r det vrt att klart p serien?
Citera
2021-03-07, 13:41
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Tyckte de att tv frsta ssongerna var riktigt bra men slutade titta ngon gng i fjrde.. r det vrt att klart p serien?

Ja naturligtvis ska du se klart alltihopa. Rakt igenom kvalit
Citera
2021-03-07, 23:37
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kincop
Hejj..
Fasen vad jag "skms"..

https://thepiratebay.org/description.php?id=36146545
Citera
2021-03-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Ja naturligtvis ska du se klart alltihopa. Rakt igenom kvalit

Nej, det som var en riktigt vlgjord serie med en ny pigg id i frsta ssongen utvecklade sig till en urvattnad och ganska oinspirerad thrillerserie av ordinrt snitt. r vl ngorlunda vlgjort med stor budget men herregud vad trigt det r emellant. Extra drygt r det nr man ser hur de frsker f in samtiden och lite moraliska pekpinnar...
Citera
2022-12-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
r i samma sits! Fick hra att sista avsnittet va grymt bra. Typ bttre n ssongerna tillsammans s blev sugen p se det igen.

Ser att fler andra hr hyllar sista ssongen s man blir ju sugen p se va man missar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in