2011-09-14, 11:34
Bannlyst
Rubriken.

Jag kom i en riktig svacka natten till idag. Jag var mer(än nu) beslutsam att stunden var kommen, dock ändå inte som det var förr då jag hängde mig. Då hade någon larmat polisen, där var LurifaxFlux snabbare, men samma tillvägagångssätt.

Inatt kom jag på en brilliant idé att strypa mig med ett skärp(livrem, bälte). Men jag kom på andra tankar och somnade med den runt halsen. Men ponera att jag skulle göra fler hål i skärpet för hårdare åtdragning, nog borde det fungera som verktyg för att ta livet av sig? Jag har en sprängande huvudvärk idag iallafall.
Citera
2011-09-14, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stona
ponera att jag skulle göra fler hål i skärpet för hårdare åtdragning, nog borde det fungera som verktyg för att ta livet av sig?

Tja varför inte??!!

Som Gunde säger: -Ingenting är omöjligt!
Citera
2011-09-14, 11:42
Medlem
OMAsteges avatar
ja varför skulle det inte gå? det går att ta livet med en rulle tejp oxå bara tejpa för näsa mun. men ta inte livet av dej nu bra livet har mkt att ge
Citera
2011-09-14, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OMAstege
ja varför skulle det inte gå? det går att ta livet med en rulle tejp oxå bara tejpa för näsa mun. men ta inte livet av dej nu bra livet har mkt att ge
sant. bara det att jag inte hört det förr. men det är väldigt enkelt med ett bälte som man bara kan dra åt när man är hög
Citera
2011-09-14, 12:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Alla som "försöker" eller "misslyckas" med att ta självmord söker bara uppmärksamhet. Fixa en brud eller nåt för fan...
Citera
2011-09-14, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Alla som "försöker" eller "misslyckas" med att ta självmord söker bara uppmärksamhet. Fixa en brud eller nåt för fan...
Jepp, söker min egen uppmärksamhet. Jag berättar aldrig för någon om mina försök. Undantaget är flashback där jag diskuterar tillvägagångssätt. Men du har rätt, den här tråden luktar bekräftelsesökeri, förstår det nu.

Anledningen till att jag ska ta mitt liv är just. en brud. vi var tillsammans i 5 år, kan inte släppa det trots att det gått två år sedan uppbrottet. SÅ en brud är inte lösningen. Problemen är många och stora.
Citera
2011-09-14, 12:55
Medlem
Bjorndts avatar
Gör det såhär:

http://www.youtube.com/watch?v=aCXmYMPEAlc Då lär man inte misslyckas.

Däremot skall du fan inte ta livet av dig, finns det någon speciell anledning till att du känner såhär?
Citera
2011-09-14, 13:26
Medlem
Bramms avatar
Varför tag livet av dig över en kvinna? Det finns ju flera, och kanske bättre?
Det som suger med om man lyckas att ta livet av sig är att man missar alla härliga möten man kunde ha haft istället.
Citera
2011-09-14, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndt
Gör det såhär:

http://www.youtube.com/watch?v=aCXmYMPEAlc Då lär man inte misslyckas.

Däremot skall du fan inte ta livet av dig, finns det någon speciell anledning till att du känner såhär?

I C.
Jag lider av en mängd psykiska sjukdomar. Det tror jag spelar en avgörande roll för hur jag mår och har mått hela mitt liv. Alltid nere, alltid självmordstankar och mellan varven särskilt på hösten, självmordsförsök. Familj får mig att hålla tillbaka.

Visst finns andra brudar, men jag kan inte ta in det. Hon var min första kärlek, vi var varandras första. Ingenting kan överträffa det och jag kan givetvis inte komma över det heller. Sen dagen det tog slut visste jag att jag skulle ta livet av mig eftersom det skulle vara omöjligt att komma över.

Sen åldras jag och jag har alltid varit väldigt utseendefixerad. Håret tunnas ut(väldigt stor anl. till måendet), jag är inte lika snygg som förr, formen är sämre. Missbruk. Spiralen går bara neråt. Jag ser henne gå vidare med 300+ vänner och killarna suktar efter henne. Med mig vill ingen prata och jag antar att det beror på att jag inte är mottaglig. Jag sörjer fortfarande.
Senast redigerad av stona 2011-09-14 kl. 16:30.
Citera
2011-10-05, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stona
Rubriken.

Jag kom i en riktig svacka natten till idag. Jag var mer(än nu) beslutsam att stunden var kommen, dock ändå inte som det var förr då jag hängde mig. Då hade någon larmat polisen, där var LurifaxFlux snabbare, men samma tillvägagångssätt.

Inatt kom jag på en brilliant idé att strypa mig med ett skärp(livrem, bälte). Men jag kom på andra tankar och somnade med den runt halsen. Men ponera att jag skulle göra fler hål i skärpet för hårdare åtdragning, nog borde det fungera som verktyg för att ta livet av sig? Jag har en sprängande huvudvärk idag iallafall.

behöver du nåt starkare som verkligen håller ta min kuk och häng dig på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in