Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndt
Gör det såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=aCXmYMPEAlc Då lär man inte misslyckas.
Däremot skall du fan inte ta livet av dig, finns det någon speciell anledning till att du känner såhär?
I C.
Jag lider av en mängd psykiska sjukdomar. Det tror jag spelar en avgörande roll för hur jag mår och har mått hela mitt liv. Alltid nere, alltid självmordstankar och mellan varven särskilt på hösten, självmordsförsök. Familj får mig att hålla tillbaka.
Visst finns andra brudar, men jag kan inte ta in det. Hon var min första kärlek, vi var varandras första. Ingenting kan överträffa det och jag kan givetvis inte komma över det heller. Sen dagen det tog slut visste jag att jag skulle ta livet av mig eftersom det skulle vara omöjligt att komma över.
Sen åldras jag och jag har alltid varit väldigt utseendefixerad. Håret tunnas ut(väldigt stor anl. till måendet), jag är inte lika snygg som förr, formen är sämre. Missbruk. Spiralen går bara neråt. Jag ser henne gå vidare med 300+ vänner och killarna suktar efter henne. Med mig vill ingen prata och jag antar att det beror på att jag inte är mottaglig. Jag sörjer fortfarande.