Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-10-20, 14:38
  #61
Medlem
WickedSicks avatar
Du behöver Yunas Moon Crest och Moon sigil för att kunna förstärka hennes celestial vapen.
Citera
2015-10-20, 15:08
  #62
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedSick
Du behöver Yunas Moon Crest och Moon sigil för att kunna förstärka hennes celestial vapen.

Ah, damn it. Har iaf fixat wings of discovery nu äntligen
Citera
2015-10-20, 16:53
  #63
Medlem
WickedSicks avatar
Grattis, då är det väl bara att 3 shotta Seymour Flux då antar jag ? 30k x3 med Trio. Han har väl runt 70k hp vill jag minnas
Citera
2017-11-07, 18:29
  #64
Medlem
Hallå gossar

Detta finns ju till PS4 också numera, jag överväger köp.

Inte pga spelet är så helvetes roligt, minns att jag egentligen var lite besviken på det. Det var det första ps2-spel jag köpte, sommaren 2002. Hade sommarjobbat, va! Köpte konsollen och spelet för dessa pengar.

Jag och min kömpis lirade detta, men vi varvade det aldrig. Minns bla Seymour, Yunalesca osv. Tror tamejfan vi kom till Sin men förlorade, sen blev det att vi inte spelade mer.

Jag blir dock gråtfärdig när jag tänker på spelet, vilka minnen tillsammans med min vän! Jag saknar honom, och spelen vi spelade tillsammans bla detta då.

Jag funderar på köp för att återuppleva dessa minnen men hur fan ska det bli utan honom?

Vi har träffats nån enstaka gång ibland de senaste åren men har inte umgåtts sedan 2003. Vafan ska jag göra?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in