2011-09-20, 22:44
Medlem
Senaste versionen går alltid att ladda ner från hemsidan: http://haxess.magicbit.net
Rapportera alla problem och buggar angående programmet och hemsidan i denna tråd, så är ni snäll!
Citera
2011-09-25, 13:17
Medlem
Ny version för nästa månad uppe.
Citera
2011-09-25, 23:11
Medlem
Hoez1980s avatar
Går inte att skicka med min gamla W995:a!
BTW vad är det här för program? Vad menar du med "fejkbiljett"?
Citera
2011-09-25, 23:13
Medlem
PostWhores avatar
Nödvändig tråd, eller?
Citera
2011-09-25, 23:13
Medlem
Utveckla fungerar inte.
Programmet skapar en biljett som ser ut som en riktig biljett som du kan använda för att planka in på bussar och tåg från SL.
Citera
2011-09-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Nödvändig tråd, eller?
Ja, slipper ha allting i samma tråd.
Kan bara stänga av notifikationer från den andra tråden om en massa irrelevant skräp kommer in.
Vore ännu bättre om andra plattformar gjorde sin egen tråd också.
Citera
2011-09-29, 22:26
Medlem
herbsngarlics avatar
Bra initiativ Essentia, skönt att slippa massa irrelevant dravvel som iphone.

Blev du klokare angående tiden i smsbiljetterna som är omnämnt i den stora tråden, exakt 2 h versus 1h59 min?
Citera
2011-09-29, 23:28
Medlem
Nej, måste ha missat det?
Citera
2011-09-30, 07:31
Medlem
roymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essentia
Nej, måste ha missat det?
Gissar att det är detta han syftar på:
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoBo
Tja!
Jag testade appen till android, ser riktigt bra ut

Ett problem bara: Jag har ju köpt riktiga biljetter som jag jämförde med och märkte att appen (gjord för stockholmstrafiken) ger en biljett som gäller i 75 minuter sen den skapades. Medans de riktiga endast gäller i 74 minuter!!!
Sålunda kan spärrvakten enkelt se att biljetten är falsk.
Kanske en modifiering av appen så man kan ändra tiden vid behov.
Citat:
I post #5161 skrev jag detta utan respons, trodde då att förändring i.o.m. sl:s prishöjning skulle medföra korrektion av detta i nästa uppdatering.
Trots uppdatering har inget hänt med detta, så det är ju inte så konstigt att kontrollanter med lätthet ser att det är just n fejkbiljett. Därav påtalar jag det igen i hopp om ändring.
Kanske det är därför dom inte klarat en kontroll....iaf. så får dom det ju lättare, och vem vill göra arbetet lättare för kontrollanterna?

P.s. Jag gillar inte fusk, men när idi*terna i "burana" lusläser mina äkta sms-biljetter, å skiter i de vanliga plankarna, så kan dom dra åt helv*te. Jag har bytt sida, om inte annat så för prisernas skull.
Citat:
Ursprungligen postat av iostream3
Visa några exempel på de riktiga biljetterna.
Citat:
Jag har flera riktiga exempel; en gjord 15:51 som räcker till 17:05 eller en 21:47 räcker till 23:01, som sagt båda 74 minuter. Jag hade flera från augusti men har raderat dom, men samma sak gällde för dessa. Annars så verkar appen vara perfekt men ok, jag är väl inget geni så nått fel kan det ju finnas ändå, men överlåter det åt bättre lämpade att hitta luckorna.
Citat:
Visa dem.
Citat:
Jag vet inte riktigt hur jag ska visa dom då de är i luren, kan inte ta nån bild på dom iom. det heller.
Du får lita på det jag sa, kanske nån mer som har en riktig biljett från stockholm kan intyga att det är som jag skrev (74 minuters biljett).
Citat:
Ursprungligen postat av royman
http://i.imgur.com/MAiH4.png - riktig biljett, sprojtans ny
Citera
2011-09-30, 18:30
Medlem
Orkar inte hålla koll på andra tråden längre. Så mycket tjafs om iFag.
Någon får gärna lägga in ett inlägg här om det blir konfirmerat att det är 1.59.
Citera
2011-10-01, 02:15
Medlem
Vi kom fram till att personen i fråga inte vet hur man läser klockan bara, så det är ingenting att bry sig om.
Citera
2011-10-01, 13:28
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Vi kom fram till att personen i fråga inte vet hur man läser klockan bara, så det är ingenting att bry sig om.

Ok, fint, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in